۵۵۷۴۵۴
۱۵ نظر
۵۰۰۲
۱۵ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش ظریف به خبر جدا شدنش از دولت

وزیر امور خارجه کشورمان به تیتر «ژنرالهای مردد» یکی از روزنامه های صبح امروز کشور درباره احتمال جدا شدن وی از دولت واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر امور خارجه کشورمان به تیتر «ژنرالهای مردد» یکی از روزنامه های صبح امروز کشور درباره احتمال جدا شدن وی از دولت واکنش نشان داد.

محمدجواد ظریف هنگام ورود به فرودگاه« شارل دو گل» در مورد تیتر یکی از روزنامه های کشور با عنوان «ژنرالهای مردد» مبنی بر این که ظریف و زنگنه دعوت مجدد روحانی برای حضور در کابینه را فعلا بی پاسخ گذاشته اند، گفت: من بعید می دانم که هنوز دکتر روحانی وارد این مرحله از کار شده باشد و باید صبر کنیم که رئیس جمهور تصمیم بگیرد.

وی در پاسخ به اینکه خودتان نظرتان چیست، آیا می خواهید از دولت خارج شوید؟ افزود: من حتما تا وقتی رئیس جمهور تصمیم نگیرد، اظهار نظری نمی کنم.

به نوشته کانال رسمی خبرگزاری صداو سیما در تلگرام، ظریف انتخاب کابینه را از اختیارات مسلم رئیس جمهور برشمرد و گفت: آقای رئیس جمهور باید بر اساس آنچه خودشان مصحلحت می داند این تصمیم را بگیرد.

وزیر امور خارجه که بر اثر فشار کاری کمی هم کسالت داشت افزود: من امیدوارم که رئیس جمهور بهترین افراد را انتخاب کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای ظریف عزیز,,,,آقای دکتر شما افتخار ایرانید,,,ایران چنین شخصیت های دیر به خود میبیند,,,,بمانید وپوزه کشور فروشان ویاوه گویان به زمین بزنید,,,,درود بر شرف و مردانگی شما

    • بدون نام

      داداش تو مأموریت داری ایرانو ذره ذره بدی بره. تا این کار رو تموم نکنی جائی نمیری. خیالت راحت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تاکوز شود هرآنکه نتواند دید ظریف وزنگنه وهاشمی سه عزیز ملت وهمراه رئیس جمهور منتخب ملت هستند .شما هم هرچه دلتان میخواهد از سوز جگرتان کیهان ووطن امروز را پر کنید

    • بدون نام

      بدون جناب اقاي ظريف هرگز

    • علی

      دکترظریف عزیز،ازمعدود شخصیتهای ممتاز،بسیار برجسته،خوش اخلاق،کاردان ومسلط به امورسیاست خارجی وبین الملل وشناخته شده درعرصه جهان سیاست وبلکه آشنا به اموردیگرهست،که تعداد این شخصیتهای ممتاز به اعتقادمن درجمهوری اسلامی ایران،به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد،باید قدردان او و همکارانش باشیم وازآنها تجلیل بعمل آوریم..این بنده حقیر،برای دکترمحمدجوادظریف عزیز سلامتی کامل و دائم از خداوند متعال خواستارم...

    • بدون نام

      بهترین تویی بهترین زنگنه اس بمونید

    • بدون نام

      عده ی زیادی هستند که کینه ی ظریف و برجام را به دل گرفته اند و فشار می اورند تا دکتر ظریف کنار گذاشته شود. غافل از اینکه کاری که او کرد و تسلط وی در به بازی گرفتن دیپلمات های خارجی و ترسیم چهره ی مثبت از ایران کاری نیست که از عهده ی هر کسب بر بیاید.
      از شما متشکریم آقای دکتر ظریف و امیدواریم کماکان وزیر امور خارجه کشور عزیزمان باشید. سپاس

    • بدون نام

      خسته نباشید زنده پایدار باشید شما دردل جان مردم ایران جای دارید

    • بدون نام

      ما هم امیدواریم بهترین وزیر معرفی بشه که البته ایشون نیستن.

    • بدون نام

      بهترین وزیران ایران دکتر ظریف وزنگنه دوستتان داریم به کوری چشم نامردان

    • بدون نام

      در جواب کاربر 22:17 آره خدائیش خیلی چهرمون مثبت شده. الان همه قدرت ها دارن پرپر میزنن برای روابط با ما. خدایا چقدر بعضی از ما ایرانیا ضعیف النفسیم. بر فرض که اینطورم باشه که در عمل نیست. در قبال بدست آوردن این چهره ی مثبت چیا دادیم؟ تو رو به هر کسی که میپرستین و فارغ از هر سلیقه سیاسی فقط چن دقیقه به کشورتون و عواملی که میتونه باعث پیشرفت واقعی بشه فکر کنین. من نه طرفدار رئیسی ام نه اصولگرام نه تندرو ام. مصدقو قبول دارین؟ اگه به نظرتون اون خوب بوده٬ روش اونو با اینا مقایسه کنین. بعد ببینیم چهره مثبت الانمون خوبه یا نه؟

    • حسین باقری از قم

      واقعا دیگه چی برامون مونده که ایشون به باد فنا بده.ایشون انگارمیرفتن سیرک یرا مسخره بازی که همش میخندیدن.و برمیگشتن ،در ضمن هزینه هر خندشون چقدر یرای مملکت تموم شد تا ایشون لبخند یه چهرشون بیاد. این اقا وقتی که اومد رو ویلچر بود الان که داره تموم میشه ویلچر رو گزاشته کنار.اگه یه دولت دیگه بخواد خدمت کنه فکر کنم مسابقه دو هم شرکت کنه.
      علی برکت الله
      و من الله توفیق

    • بدون نام

      درود بر دکتر ظریف دلاور، پاینده وپابرجا، افتخار ایران

    • علی کرمانشاه

      شما‌آقای‌ظریف و آقای زنگنه هردونفر بازنشسته و مقیم خارج از کشور و فرزندانتان در کنارتان مشغول بیزینس بوده و شرکتهای خود را در رابطه با تخصصتان اداره میکردید و ظاهرا مشاور عالی آقا‌زادگان درسایه بودیدولی بیشترین مشتریهایتان از داخل شرکتهای معتبر در ایران بودتا اینکه توسط آقای روحانی مجددا به دولت کارگزاران دعوت و از بازنشستگی خارج شده و به سازمانهای محل خدمتتان بازگشتید و مشغول انجام‌وظیفه شدید ایران جزءمحدود کشورهایی است کا اگر دولت بخواهد میتواند بازنشسته و محکوم قضایی و اقتصادی سیاسی را با داشتن پرونده محکومیت باز‌وبسته‌را مجددا به کار باز گرداند تا ماموریت خود را به پایان برساند و احتمالا کار شما نمام شده و باید از دولت خارج و به استراحت و بیزینس خانوادگی‌تان باز گردید.دین دنیا همین است و خیلی‌ها به کسی جواب نمی‌دهند تا دنیای دیگر چه باشد البته بعید است آن دنیا اینطور خبری باشد قایعا باید بگذاری و بگذری و جووبگوی اعماد خوب و بد خود باشید‌که سخت‌وطاقت‌فرسا‌است‌وکسی نمی‌تواند برای کسی کاری‌بکند‌پس انسان باید خودش مواظب اعمال خوب و بد خود باشد که رفاقت و همراهی پشیزی نمی‌ارزد‌...؟

    • خشایار

      اصن اقای ظریف خیلی خوبو اخر سیاست خارجی اما هر اچاری ی جایی کاربرد داره دیدیم دیپلماسی لبخند و بدیم بره راحت شیم مقابل این وحشیا جوابگو نیست با اینا باید بدتر از خودشون حرف زد امروزه این دیپلماسی جوابگو نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج