۵۵۹۷۴۱
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

اعلام زمان نخستین سفر قطار همدان - مشهد

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: نخستین سفر قطار همدان- مشهد بر اساس برنامه زمان‌بندی سه شنبه ۲۰ تیرماه انجام خواهد شد.

خبرگزاری مهر: فرهاد فرزانه ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: نخستین سفر قطار همدان- مشهد بر اساس برنامه زمان‌بندی سه شنبه ۲۰ تیرماه انجام خواهد شد و در این سفر تعدادی از خبرنگاران و خانواده شهدا عازم مشهد مقدس می شوند.

وی ادامه داد: پس از پایان اولین سفر، برنامه زمان‌بندی برای سفرهای بعدی و فروش بلیت اعلام خواهد شد.

فرزانه با بیان اینکه مشکلی برای آغاز سفرها وجود ندارد، اظهار داشت: اواخر تیرماه و یا در نهایت اوایل مردادماه فروش آزاد بلیت قطار همدان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه قسمتی از ایستگاه راه آهن همدان در منطقه رباط شورین برای آغاز سفر آماده شده است، عنوان کرد: طراحی ایستگاه درون شهری نیز در حال انجام است و امید می رود ساخت آن به زودی آغاز شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه قطار همدان- مشهد از قطارهای شرکت راه آهن است، گفت: واگن‌های این قطار چهار تخته با کیفیت مناسب است که خبرنگاران و خانواده های شهدا در اولین سفر می‌توانند شاهد این کیفیت باشند.

وی با اشاره به فروش بلیت از طریق آژانس‌های گردشگری طرف قرارداد با شرکت راه‌آهن، عنوان کرد: بعد از اولین سفر، آژانس‌های مجاز به فروش بلیت مشخص خواهد شد و مردم می‌توانند برای خرید بلیت به این آژانس‌ها مراجعه کنند.

فرزانه با بیان اینکه روز شنبه ۱۰ تیرماه سرعت قطار راه آهن همدان- تهران و مسائل ایمنی آن بازدید نهایی شد، گفت: در این بازدید، تعیین سرعت برای انجام سفری ایمن و بی‌خطر انجام شد.

وی ادامه داد: حد نهایت سرعت قطار در راه آهن همدان- تهران به ۱۶۰ کیلومتر خواهد رسید که چون سفرها در ۳ ماه اول آزمایشی است، سرعت ۱۰۰ تا ۱۲۰ کیلومتر خواهد بود اما در مسیر تهران- مشهد سرعت قطار همان سرعت همیشگی در این خط است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در پایان یادآور شد: به نظر می رسد بر اساس حداقل سرعت سفر با قطار همدان- مشهد ۱۴ ساعت طول بکشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماشین می بره

    • صفاپور

      به مردم همدان و غرب کشور تبریک عرض میکنم انشاالله کی شاهد صوت قطار مشهد به گرگان میشویم که مردم خراسان شمالی هم ازنعمت ناوگان ریلی استفاده کنند

    • اعظم ابراهیمی

      دست شما درد نکننه ارزوی تمام سالهای عمر من بر اورده شد وچه زیباحرکتان درروز موعود مصادف با سالگرد ازدواج من میباشد چه عالی وطنم پاره تنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج