۵۶۰۲۴۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

لباس هایی که برای دوران بارداری مناسب اند

حتما برای خرید لباس های بارداری ذوق و شوق دارید، اما شاید ندانید که چه نوع لباسی مناسب شماست. با مدل لباس هایی که در اینجا برایتان آورده ایم، نه تنها زیباتر از همیشه می شوید بلکه بارداری آرام و راحتی نیز خواهید داشت.

برترین ها: حتما برای خرید لباس های بارداری ذوق و شوق دارید، اما شاید ندانید که چه نوع لباسی مناسب شماست. از آنجا که لباس های بارداری تنها به طور موقت مورد استفاده قرار می گیرند، شاید نخواهید که هزینه زیادی برای آنها بپردازید. در این صورت ما شما را راهنمایی می کنیم تا بهترین و مناسب ترین مدل های آن را تهیه کنید. با مدل لباس هایی که در اینجا برایتان آورده ایم، نه تنها زیباتر از همیشه می شوید بلکه بارداری آرام و راحتی نیز خواهید داشت.
کفش تخت
لباس هایی که برای دوران بارداری مناسب اند
از آنجا که پاهایتان در این دوران ورم می کند، باید به دنبال کفشی راحت باشید. کفش های تخت مانند لوفرها یا اسنیکرها بهترین انتخاب برایتان خواهند بود. سعی کنید رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی یا خاکستری را انتخاب کنید تا به راحتی با هر رنگ و مدل لباسی ست شوند. یادتان باشد که شما در این دوران نمی توانید کفش های دیگران را به پا کنید، بنابراین کفشی انتخاب کنید که ساده، راحت و در عین حال زیبا باشد.
لگین
لباس هایی که برای دوران بارداری مناسب اند
مطمئنا چندین لگین در کمد لباس هایتان وجود دارد. این نوع لباس برای دوران بارداری نیز مناسب است. لازم نیست که لگین های جدیدی را برای این دوران بخرید، به احتمال زیاد همان لگین های قدیمی اندازه تان می شوند. فقط حواس تان باشد لگینی که انتخاب می کنید فاق بلند باشد در غیر این صورت مدام پایین می آید و سخت تان خواهد بود.
شلوار جین بارداری
لباس هایی که برای دوران بارداری مناسب اند
پوشیدن شلوار جین در دوران بارداری توصیه نمی شود، اما شلوار جین هایی مخصوص بارداری وجود دارند که شما می توانید آنها را تهیه و به تن کنید. سعی کنید رنگ و مدلی را انتخاب کنید که با بلوزهایتان به راحتی ست شود. بی شک شلوار جین یکی از پرکاربردی ترین لباس هایتان در این دوران خواهد بود.
دامن فاق بلند
لباس هایی که برای دوران بارداری مناسب اند
دامن های فاق بلند از این جهت که تا روی شکمتان را می پوشاند، گزینه مناسبی برای دوران بارداری تان خواهند بود. سعی کنید طرح های ساده و رنگ های خنثی آن را مانند مشکی انتخاب کنید تا به راحتی با دیگر لباس هایتان ست شوند.
بلوز بلند
لباس هایی که برای دوران بارداری مناسب اند
بلوز بلند هم یکی از لباس های راحت و دم دستی شما خواهند بود. مهم نیست که آن را آستین کوتاه، بلند یا حلقه ای انتخاب می کنید، آنچه اهمیت دارد قد آن است که باید بلند باشد تا روی شکم تان را به خوبی بپوشاند.
تونیک
لباس هایی که برای دوران بارداری مناسب اند
با پوشیدن تونیک، نه تنها شکم تان هوا می خورد بلکه می توانید آن را در طرح ها و رنگ های مختلف تهیه کنید و کمی به کمد لباس های بارداری تان تنوع دهید.
ژاکت
لباس هایی که برای دوران بارداری مناسب اند
ژاکت نه تنها شما را گرم می کند بلکه می تواند به ظاهرتان نیز تنوع دهد. اگر بلوزی تنگ پوشیدید و نمی خواهید که شکم تان خیلی به چشم آید، این ژاکت را روی آن به تن کنید.
پیراهن
لباس هایی که برای دوران بارداری مناسب اند
یکی دیگر از لباس هایی که بیشتر برای دوران بعد از بارداری مناسب است، این مدل پیراهنی می باشد. از این رو که این پیراهن در قسمت شکم گشاد می شود و می توانید آن را به راحتی به تن کنید.
جامپ سویت
لباس هایی که برای دوران بارداری مناسب اند
جامپ سویت نیز یکی دیگر از لباس هایی است که برای دوران بارداری بسیار مناسب می باشد و در آن کاملا راحت خواهید بود. نه تنها در دوران بارداری، بلکه در دوران پس از بارداری نیز این لباس مورد استفاده شما قرار خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج