۵۶۰۵۰۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مارادونا از عشق به پوتین تا اتهام تعرض جنسی به خبرنگار

سفرش به روسیه از همان ابتدا پرحرف‌وحدیث بود؛ یکی می‌گفت برای تملق و چاپلوسی ولاديمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه می‌رود و دیگری خبر داد که قرار است سرمربی تیم ملی این کشور شود و روسیه را در جام جهانی که میزبانی‌اش را بر عهده دارد هدایت کند.

روزنامه شرق: سفرش به روسیه از همان ابتدا پرحرف‌وحدیث بود؛ یکی می‌گفت برای تملق و چاپلوسی ولاديمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه می‌رود و دیگری خبر داد که قرار است سرمربی تیم ملی این کشور شود و روسیه را در جام جهانی که میزبانی‌اش را بر عهده دارد هدایت کند. بااین‌حال دیه‌گو مارادونا نشان داده که همیشه می‌تواند نقشه متفاوتی پیاده کند. این اسطوره ٥٦ساله دنیای فوتبال حالا هت‌تریک شگفتی‌هایش در سفر به روسیه را کامل کرده و به‌تازگی متهم به تعرض جنسی به یک خبرنگار زن در این کشور شده است! «ال‌دیه‌گو» که به دعوت فیفا به روسیه رفت تا در مراسم اهدای جام کنفدراسیون‌ها در این کشور حضور داشته باشد، نه به خاطر حمایتش از پوتین و بحث سرمربیگری‌اش در روسیه بلکه به دلیل انجام کاری غیراخلاقی، حالا در صدر رسانه‌های دنیا قرار گرفته است.
ماجرا از این قرار است که خبرنگار شبکه «لایف» روسیه که برای تهیه یک گفت‌وگو به دیدار مارادونا رفته، عنوان کرده این اسطوره آرژانتینی به او تعرض کرده است. اکاترینا نودولسکایا در صحبت‌هایی که با رسانه‌های روسی داشته، در این مورد می‌گوید: «مارادونا ابتدا به سؤالاتی که از او می‌پرسیدم جواب می‌داد ولی بعد شروع کرد به تعرض‌کردن به من. او بعد به من پیشنهاد داد در ازای دریافت ٥٠٠ یورو، ساعات بیشتری را در شب کنارش باشم». حالا خبر رسیده که مسئولان هتلی که دیه‌گو در آن اقامت داشته، پشت اسطوره فوتبال آرژانتین پنهان شده‌اند و حاضر نیستند در این مورد شهادتی بدهند. خود مارادونا هم که هنوز نسبت به این روایت واکنشی نشان نداده است. البته این نخستین‌بار نیست که دیه‌گو متهم به چنین رفتاری می‌شود؛ تقریبا او هر جایی که سفر کرده چنین داستانی را به جا گذاشته، هرچند بيشتر وقت‌ها این اتهامات را کذب می‌داند.

حمایت از پوتین

البته پیش از آنکه دیه‌گو به‌خاطر موضوع تعرض جنسی در رسانه‌ها مطرح شود، حمایت‌هایش از ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، بازتاب زیادی پیدا کرد. دیه‌گو که حالا فیدل کاسترو یکی از بهترین دوستان سیاسی‌اش را از دست داده، تغییر موضع داده است و از پوتین به‌عنوان مردی که می‌تواند صلح را براي دنیا به ارمغان بياورد، یاد کرده است: «فکر می‌کنم بعد از هوگو چاوز و فیدل کاسترو، ولادیمیر پوتین، اریل اورتگا و اوو مورالس جزء برترین فرمانده‌هاي سیاسی دنیا هستند. پوتین مردی است که می‌تواند صلح را در این دنیا برقرار کند. به نظرم رئیس‌جمهور روسیه یک پدیده است».

دیه‌گو که پیش‌تر از احمدی‌نژاد هم حمایت کرده بود، در ادامه صحبت‌هایش به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا هم تاخت و او را یک شخصیت «کارتونی» توصیف کرد: «از همه این موارد گذشته، آمریکا باید بداند که پلیس دنیا نیست. الان کشورهای آمریکای لاتین فشار مضاعفی از جناح راست متحمل شده‌اند. حرف جناح راست هم که می‌شود، من اسم آمریکا را می‌شنوم. راست حالا قدرت دارد، پول بیشتری دارد. آنها می‌توانند چیزهای زیادی بخرند». مارادونا اشاره‌ای هم به سیاست‌های غلط در آرژانتین می‌کند و می‌گوید: «در دولت‌های قبلی، مردم کمتر گرسنگی می‌کشیدند ولی حالا در آرژانتین آدم‌هایی هستند که از گرسنگی می‌میرند. ناراحت‌کننده است. البته این موضوع فقط مربوط به آرژانتین نیست و شرایط در برزیل هم همین‌گونه است».

سرمربی روسیه؟

بعد از مطرح‌شدن همین صحبت‌ها از سوی دیه‌گو بود که بسیاری از رسانه‌ها خبر دادند که مارادونا قرار است سرمربی روس‌ها در جام جهانی باشد. روسیه که با بستن قرارداد سنگین با فابیو کاپول نتایج بسیار بدی در راه انتخابی جام ملت‌های اروپا به دست آورد، با اخراج این مربی کمی غرور ازدست‌رفته‌اش را پس گرفت ولی باز هم در همکاری با مربیان داخلی به قدرت خاصی نرسیده ‌است. حالا شایعه شده که مارادونا، کسی که سابقه هدایت تیم ملی آرژانتین در جام جهانی را دارد، قرار است سکان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد و خود دیه‌گو هم گفته برایش این کار افتخار بزرگی است ولی رئیس فدراسیون فوتبال روسیه چنین خبری را فعلا تکذیب کرده و می‌گوید صحت ندارد. از وزارت ورزش روسیه هم خبر می‌رسد که منظور مارادونا از «آمادگی برای هدایت تیم ملی روسیه» فقط «حمایت» از روس‌ها در راه برگزاری هرچه‌بهتر جام جهانی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج