۵۶۰۹۵۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تمدید با مسی؛ خانه تکانی به سبک بارسا

به نظر نمی رسد تنها با تمدید قرارداد لیونل مسی، فصل باشکوهی در انتظار بارسا و هواداران باشد.

ورزش سه: به نظر نمی رسد تنها با تمدید قرارداد لیونل مسی، فصل باشکوهی در انتظار بارسا و هواداران باشد.
قطعا خبر تمدید قرارداد لیونل مسی برای هواداران بارسا بهترین خبر ممکن است. امروز این باشگاه اعلام کرد که توافقات با این فوق ستاره آرژانتینی انجام شده و بعد از بازگشت لئو از ماه عسل، پروسه تمدید قرارداد او روی کاغذ هم نهایی خواهد شد.
اما حالا بارسا باید به این ستاره تضمین بدهد که سالهای آخر حضور او در مستطیل سبز توام با ناکامی نخواهد بود.

تمدید با مسی؛ خانه تکانی به سبک بارسا

با این قرارداد، مسی تا سال 2021 در نوکمپ باقی خواهد ماند و از ابتدای فصل جدید و بعد از مدت ها انتظار، شاهد رونمایی از بلوگرانای تحت فرماندهی والورده خواهیم شد.
ارنستو والورده در روز معارفه خود در مورد مسی گفت: "سرمربی مسی بودن تجربه ای منحصر به فرد است زیرا او بهترین بازیکنی است که من تا به حال در دنیای فوتبال دیده ام و به نظر من حتی زمانی که شما فکر می کنید، دیگر مسی به نقطه اوج دوران حرفه ای خود رسیده است. او دوباره با رونمایی از یک هنرنمایی جدید شما را شگفت زده می کند."
همچنین پپ گواردیولا، سرمربی سابق مسی و بارسا چند روز پیش در خصوص او گفت: "در دوران حضور لوییس انریکه روی نیمکت بارسا، هنگامی که این تیم در مرز آمادگی قرار داشت، تقریبا غیرقابل شکست بود. با حضور مسی، آنها فوتبال فوق العاده ای را ارائه می دادند و از نظر من او بهترین بازیکن همه ادوار دنیای فوتبال است."

تمدید با مسی؛ خانه تکانی به سبک بارسا

فصل گذشته، بارسا در پاره ای از موارد مانند پیروزی خاطره انگیز در برنابئو برابر رئال با جشن پیراهن مسی یا بازگشت تاریخی مقابل پاری سن ژرمن، در اوج قرار داشت.
اما به هر حال تصمیم گیری های غلط هیئت مدیره و به خدمت گرفتن بازیکنان پایین تر از سطح مورد نظر باعث سلطه کهکشانی ها بر لالیگا و لیگ قهرمانان شده است.
تمدید با مسی؛ خانه تکانی به سبک بارسا

پس حالا که پروسه تمدید قرارداد مسی به اتمام رسید، نوبت انجام مراحل بعدی بازسازی بارسلونا فرا رسیده است. به استثنای اومتیتی، خریدهای تابستان قبل بارسا از جمله گومس، دنیس سوارز، آلکاسر و دینه کمکی به پیشرفت بارسا نکردند و هنوز جانشین مناسبی برای دنی آلوس در ترکیب دیده نمی شود.
از زمان جدایی ژاوی در سال ۲۰۱۵، هنوز هافبکی در سطح او در ترکیب بارسلونا حضور نداشته و اینیستا نیز کم کم به اواخر دوران باشکوه خود رسیده است.
تمدید با مسی؛ خانه تکانی به سبک بارسا

پس ترکیب بلوگرانا به بازسازی و احیای دوباره نیاز دارد و برای تیمی که با درخشش مسی در اوج خواهد بود، نیاز به تزریق خون جدید به شدت حس می شود.
اما در حال حاضر و علیرغم تمایل وراتی و بیرین برای پیوستن به بارسا، پیشرفتی در روند مذاکرات با آنها دیده نمی شود و برای ستاره جوانی چون دنی سبایوس نیز آینده ای چون ایسکو و آسنسیو پیش بینی شده است.
همچنین ستاره ای مانند یوردی امبولا نیز از لاماسیا راهی موناکو شد و مشکلات مالیاتی نیمار از سال ۲۰۱۳ هنوز لاینحل به قوت خود باقی مانده است.
پس اگرچه تمدید قرارداد لیونل مسی بهترین خبر ممکن برای هواداران بارسا بوده است؛ اما برای لذت بردن از آخرین سالهای حضور این فوق ستاره آرژانتینی در نوکمپ، ترکیب بارسا نیاز به یک خانه تکانی عمیق دارد.
بن هیوارد - وبسایت گل
ترجمه: آریا فاطمی مقدم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج