جاباما
۵۶۱۰۲۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۴/۱۵


فال روزانه 1396/04/15

فال روزانه پنج شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 15 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال شما در محل کارتان فرصت برقراری روابط جدیدی را خواهید داشت که به پیشرفت حرفه ای شما کمک های قابل توجهی خواهند کرد. باید سعی کنید عادت های اشتباهی که دارید را هر چه سریعتر کنار بگذارید در غیر این صورت به زودی تاوان اشتباه خود را پرداخت خواهید کرد. شما قلبی مهربان دارید و همیشه و در هر شرایطی برای دوستان و اعضای خانواده خود وقت می گذارید، امسال این رفتار شما احترام و حمایت بسیاری را از جانب آنها به همراه خواهد داشت. شما سخت برای افزایش درآمد خود تلاش می کنید، اما متاسفانه حداقل امسال برنامه مناسبی برای پس انداز کردن ندارید و حتی اگر درآمدتان افزایش پیدا کند هم تا زمانی که عادت های خرج کردنتان را تحت کنترل در نیاورید احتمال بهتر شدن وضعیت مالیتان زیاد بالا نخواهد بود. بهتر است کمی بیشتر به آینده خود فکر کرده و به جای خریدن لباس های بیشمار از برندهای مختلف کمی به فکر پس انداز کردن باشید. اگر قصد آغاز یک رابطه عاطفی تازه را دارید باید حداقل تا مهر ماه دندان روی جگر بگذارید، فعلا زمان خوبی برای این کار نیست.

فال روزانه 1396/04/15
امروز شاید با خودتان فکر کنید که شما خیلی فراتر از قانون هستید و می توانید برای پیش بردن کارهایی که می خواهید انجام دهید قانون را دور بزنید. اما این نکته را نباید فراموش کنید که حتی اگر کسی متوجه این قانون گریزی شما نشود هم دیر یا زود عاقبت این کار خود را خواهید دید. امروز حتی اگر کمی احساس ترس بکنید هم نسبت به دست یافتن به خواسته های خود خیلی سرسخت تر از همیشه هستید. به احتمال زیاد این ترسی که وجود شما را فرا گرفته است تنها از احساسات بیان نشده شما ریشه می گیرد و خوشبختانه شما آدمی هستید که به جای فرار از آنچه شما را می ترساند با آن روبرو می شوید.

فال روزانه 1396/04/15
شما از این که پیش از آن که آمادگی لازم را کسب کنید مجبور به ترک ناحیه امنتان شوید تقریبا متنفر هستید. متاسفانه امروز یک نفر قصد دارد شما را وادار کند برنامه های خودتان را بهم بزنید تا در انجام یک کار خیلی پیچیده و نا آشنا که تا کنون تجربه آن را نداشته اید با او همراه شوید. شما به هیچ عنوان مجبور نیستید برای دوری از بحث و ناراحت کردن طرف مقابلتان با او کنار بیایید. خیلی رک و صریح حد و مرزها را مشخص کنید تا از دلخوری های بیشتری که ممکن است در آینده بین شما ایجاد شوند جلوگیری کنید. به پیروزی ها و موفقیت هایتان فکر کنید تا با اعتماد به نفس بیشتری با مشکلتان مواجه شوید.
فال روزانه 1396/04/15
امروز شاید فرصت های جدیدی به شما پیشنهاد شوند، اما این موضوع چندان باعث خوشحالی شما نخواهد شد. دلیل این موضوع هم این است که شما هنوز نتوانسته اید در مورد فرصت ها و موقعیت هایی که پیش از این در اختیارتان قرار گرفته بودند تصمیم گیری کنید و حالا گزینه های جدیدی که اضافه شده اند انتخاب را برای شما حتی از قبل هم سخت تر کرده اند. شما قصد دارید که کار جدید و متفاوتی انجام دهید، اما باید سعی کنید گزینه هایتان را محدود کنید تا بتوانید از میان انتخاب هایی که پیش رویتان باقی مانده اند بهترین گزینه را انتخاب کنید. اولویت هایتان را مشخص کنید و در انجام این کار با خودتان صادق باشید.
فال روزانه 1396/04/15

امروز ممکن است در مورد کاری که به تازگی انجام داده ید دچار احساس پشیمانی شده باشید، به ویژه اگر به توصیه هایی که دیگران کرده بودند و یا آنچه عقل و منطقتان به شما گفته بود توجه نکرده باشید. شاید ایده تان در ابتدا فکر بدی نبوده باشد، اما شما در اجرای آن زیاده روی کرده باشید. خوشبختانه هنوز فرصت جبران این اشتباهتان را دارید، اما باید خیلی سریع عمل کنید. نباید از عقب نشینی کردن برای حفظ موقعیتتان هیچ خجالتی بکشید. فرصت های جدیدی برای استفاده از استعدادهای هنریتان فراهم خواهند شد. تنها نکته منفی این مسئله این است که کار زیاد شما را خیلی خسته خواهد کرد، پس زیاده روی نکنید.

فال روزانه 1396/04/15
امروز شما سعی دارید نظرات خود در مورد یک موضوع خیلی مهم را به زبان آورده و اطلاعاتی که در دست دارید را با هر کسی که حاضر به گوش کردن به حرف هایتان باشد در میان بگذارید. اما مشکل کار اینجاست که آنچه دارید می گویید آنقدرها هم که خودتان فکر می کنید درست و دقیق نیست. متاسفانه پذیرفتن این که آنچه شما می دانید تمام واقعیت نیست برای شما دشوار است، اما اگر خودتان این حقیقت را نپذیرید دیر یا زود دنیای واقعی شما را وادار به قبول کردن آن خواهد کرد. امروز علاقه چندانی به مسائل عاطفی دیگران ندارید، ولی متأسفانه نمی توانید خودتان را از آنها دور نگه دارید. پس به جای فرار کردن سعی کنید اگر کاری از دستتان بر می آید برای آنها انجام بدهید.
فال روزانه 1396/04/15
موفقیت در زمینه کاری به سراغ شما آمده است و بسیار هیجان زده و با انگیزه هستید و دوست دارید در این مسیر به راهتان ادامه بدهید. احساس می کنید دارید فرصتی که برای بیان احساساتتان پیش آمده بود را از دست می دهید و نگران این هستید که مبادا هرگز نتوانید در مورد آنچه دارد آزارتان می دهد صحبت کنید. آنقدرها هم که فکر می کنید دیر نشده است، اما دیگر حتی یک دقیقه را هم نباید از دست بدهید. شاید صحبت کردن در مورد این موضوع خیلی حساس وقت و انرژی زیادی از شما بگیرد و برای هر دو طرف عصبانیت و بهم ریختگی به دنبال داشته باشد، اما فرار کردن از واقعیت هم فقط اوضاع را بدتر خواهد کرد.

فال روزانه 1396/04/15
امروز شاید برای در دست گرفتن کنترل وضعیت دشواری که در محل کارتان پیش آمده است برنامه هایی داشته باشید، اما دلتان نمی خواهد که بقیه بدانند شما قصد دخالت در رابطه با این وضعیت را دارید. شما در واقع می خواهید با حفظ بیخیالی ظاهریتان کاری کنید که دیگران بی آن که بدانند وارد نقشه شما شده و کارهایی که از آنها انتظار دارید را انجام دهند. البته که این ایده شما خیلی زیرکانه است، اما برای همراه کردن همکارانتان با خودتان نیازی به دروغ گفتن و حقه بازی ندارید. اگر در انجام کارها روش تازه ای را پیش گرفته اید که سرعت پیشرفتتان را کاهش داده است سریع دلسرد نشوید و به خودتان فرصت بدهید تا با ریتم جدید انجام کارها هماهنگ شوید.
فال روزانه 1396/04/15
برنامه ریزی شما برای آینده خیلی دقیق تر از هر شخص دیگری است، فقط در حال حاضر آمادگی لازم برای در میان گذاشتن افکار و ایده های خود با اطرافیانتان را ندارید. اما متاسفانه اگر در مورد برنامه هایتان به صورت دقیق و مشخص صحبت نکنید ممکن است این طور به نظر برسد که نمی دانید دارید چه کار می کنید. اگر اعتماد به نفس کافی داشته باشید و از درست بودن کاری که می خواهید انجام دهید مطمئن باشید این که دیگران چه فکری در مورد شما می کنند برایتان اهمیتی نخواهد داشت. بعد از تمام شدن کارتان مستقیم به خانه بروید و امشب را استراحت کرده و خودتان را برای یک روز تعطیل لذت بخش آماده کنید.

فال روزانه 1396/04/15
امروز انرژی و نشاط شما آنقدر زیاد است که دوستان و اطرافیانتان در کمال تعجب شما را نگاه می کنند و نمی دانند که برای همگام شدن با شما چکار باید بکنند. البته بهتر است که آنها به فکر راه حلی برای آرام کردن شما باشند تا مبادا قبل از رسیدن به هدفتان با این عجله ای که دارید همه چیز را خراب کرده و بهم بریزید. خوشبختانه شما می توانید خیلی بهتر از هر کس دیگری رفتار خودتان را زیر نظر گرفته و اشتباهاتتان را پیدا کنید. فکر کردن به عواقب کارهایی که می کنید به شما کمک خواهد کرد پیش از آن که دیر شود از این خوش بینی سهل انگارانه خود نجات پیدا کنید. اگر بتوانید خودتان را کنترل کنید همه چیز را تحت کنترل خود در خواهید آورد.
فال روزانه 1396/04/15
شما استاد کار کردن در محدودیت هایی هستید که در شرایط مختلف پیش رویتان قرار می گیرند. اما امروز یک دستور ناعادلانه از سوی مقامات مافوق یا قوانین دست و پاگیری که سد راهتان شده اند شما را واقعا به ستوه آورده اند. با این حال تا جای ممکن باید از گرفتن یک حالت حق به جانب امتناع کنید، زیرا این کار تنها اوضاع را بدتر می کند. بهترین کاری که فعلا می توانید انجام دهید این است که کمی صبر کنید تا خشمتان از بین رفته و خوتسردی خود را دوباره به دست بیاورید تا بتوانید در آرامش و به صورت منطقی در مورد این مشکل صحبت کرده و راه حلی برای آن پیدا کنید. صبوری و خردمندی همیشه با هم همراه هستند.

فال روزانه 1396/04/15
امروز دوستان و همکارانتان می توانند بهترین منبع انرژی شما باشند. شما آنقدر تحت تاثیر حرف ها و کارهای یکی از اطرافیانتان قرار خواهید گرفت که همراه با شور و هیجانی بسیار دلتان می خواهد شما هم مسیر او را در پیش بگیرید. اما این شور و شوق بیش از اندازه ای که شما دارید از خودتان نشان می دهید ممکن است باعث شود که تمرکزتان روی اصل ماجرا را از دست بدهید. سعی کنید تماس خود را با اشخاصی که این ایده را در سرتان انداخته اند حفظ کرده و از راهنمایی های آنها استفاده کنید، آنها از دور شدن شما از مسیر اصلیتان جلوگیری خواهند کرد. همه ما برای پیشرفت به افرادی نیاز داریم که ما را راهنمایی کنند.

فال روزانه 1396/04/15

امروز روش کاربردی و مفیدی که برای مدیریت پروزه ای در محل کارتان مورد استفاده قرار می دهید همه را شگفت زده خواهد کرد، زیرا شما معمولا از آن دسته آدم هایی هستید که با دیدی رویایی به همه چیز نگاه می کنید. این واقع بینی و عمل گرایی فعلیتان می تواند به شما کمک کند برای رویایی که تازگی به سرتان زده است برنامه ریزی دقیقی انجام داده و آن را به واقعیت تبدیل کنید. دلایل و توجیه های منطقی شما آنقدر عاقلانه به نظر می رسند که همکارانتان حاضرند برای این که بخشی از برنامه شما باشند بیخیال برنامه های اولیه خودشان شوند. اما یادتان باشد تشویق و تاییدی که دریافت می کنید باعث نشود زیاده روی کرده و اهداف دور از دسترس انتخاب کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نگین

      هیچی ازش سردرنیاوردم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج