۵۶۱۱۲۰
۳۰ نظر
۵۰۰۵
۳۰ نظر
۵۰۰۵
پ

دستگیری دسته‌ی داعشی ها در مشهد

۲۱ عضو داعش در چند عملیات گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج) در مشهد با حالتی خوار و زبون در پنجه اقتدار نیروهای اداره کل اطلاعات خراسان رضوی گرفتار شدند.

روزنامه خراسان نوشت: ۲۱ عضو داعش در چند عملیات گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج) در مشهد با حالتی خوار و زبون در پنجه اقتدار نیروهای اداره کل اطلاعات خراسان رضوی گرفتار شدند.

معاون دادستان مشهد گفت: بعد از اقدام مذبوحانه چند داعشی در تهران که به شهادت تعدادی از مردم بی دفاع و بی گناه انجامید، عملیات مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در خراسان رضوی برای دستگیری عوامل داعش که زیر ضربه های اطلاعاتی قرار داشتند، آغاز شد.

قاضی «حسن حیدری» افزود: در این عملیات که از حدود یک ماه قبل وارد مرحله جدیدی شده بود، به منظور اقدامات پیشگیرانه و پیش دستانه ، تعدادی از نیروهای داعشی زیر چتر اطلاعاتی قرار گرفتند که مشخص شد برخی از عوامل داعش پس از فراگیری آموزش های جنگی و انتحاری و یا بیعت با سرکردگان داعش با شناسنامه های جعلی وارد کشور شده اند به طوری که بعضی از آنان اقدامات و عملیاتی را به نفع داعش در خارج از کشور نیز انجام داده اند.

این مقام قضایی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات خراسان رضوی ، همه این عوامل لحظه به لحظه تحت تعقیب قرار گرفتند تا این که دستور دستگیری آنان صادر شد. قاضی حیدری گفت: ۲۱ نفر از عوامل داعش در چند عملیات هماهنگ و گسترده، طوری در چنگال اقتدار سربازان امام زمان (عج) گرفتار شدند که با گذشت ساعت ها از این عملیات هنوز گیج بودند.

سرپرست حوزه قضایی انقلاب اسلامی مشهد خاطرنشان کرد: بلافاصله تحقیقات از آنان آغاز شد و برای تخلیه اطلاعاتی در اختیار نیروهای اداره کل اطلاعات خراسان رضوی قرار گرفتند. قاضی حیدری درباره اعترافات داعشی ها در مراحل اولیه بازجویی نیز گفت: تحقیقات مشخص کرد که داعشی های مذکور قصد انجام عملیات های مختلفی مانند عملیات انغماسی و یا انتحاری و غیره را داشتند که قبل از هرگونه اقدامی در عملیات پیش دستانه و اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) گرفتار شدند و زیر ضربه قرار گرفتند.

قاضی «حسن حیدری» خاطرنشان کرد: برخی از داعشی های دستگیر شده از کسانی هستند که با فرد داعشی که مدتی قبل در یک عملیات انتحاری تعدادی از مسلمانان را در عراق به شهادت رساند و خود نیز به ملاقات شیطان رفت در ارتباط بودند.

معاون دادستان مشهد در پاسخ به سوال خبرنگار خراسان درباره هویت داعشی های دستگیر شده نیز گفت: برخی داعشی های دستگیر شده ایرانی و بعضی دیگر از اتباع افغانستان هستند که با جعل و سوء استفاده از اسناد جعلی وارد ایران شده اند. این مقام قضایی در پایان با اشاره به این که عملیات های سربازان گمنام امام زمان (عج) در این باره همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مردم بدانند دستگاه قضایی برای برخورد با عوامل داعش و دیگر دار و دسته های آنان و فریب خوردگان داخلی و خارجی هیچ مماشاتی نمی کند و همواره با چشمانی بیدار درحال آماده باش برای برقراری «امنیت» است.

قاضی «حسن حیدری» همچنین با قدردانی از تلاش های شبانه روزی نیروهای مقتدر دستگاه اطلاعاتی و به ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات خراسان رضوی افزود: سربازان بی مدعا، همواره در خط مقدم «امنیت» قرار دارند و با اشراف کامل اطلاعاتی هرگونه عناصر و عوامل وابسته به گروهک ها، معاندان و داعشی ها را قبل از انجام عملیات تروریستی و ناامنی در نطفه خفه می کنند.
وی عملیات دستگیری داعشی ها را نمونه ای از اقتدار و عظمت نیروهای انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: جانفشانی و از خودگذشتگی نیروهای انقلابی در دستگاه قضایی و امنیتی، فرصت هرگونه سوء استفاده را از داعشی های زبون می گیرد و آنان قبل از آن که بتوانند خدشه ای بر «امنیت» مردم وارد کنند در چنگال اقتدار نظام گرفتار شده و به مجازات خواهند رسید.
قاضی حسن حیدری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی چند ماه گذشته با رصد اطلاعاتی، ماموران گمنام امام زمان (عج) متوجه شدند چند عضو گروهک تکفیری تروریستی داعش با استفاده از شناسنامه جعلی وارد کشور شده و قصد انجام عملیات تروریستی در خراسان رضوی را دارند.

وی افزود: این افراد از بدو ورود به صورت نامحسوس توسط نیروهای اطلاعات تحت نظر بودند که پس از وقوع حادثه تروریستی تهران با اقدام به موقع ۲۱ نفر از اعضای این گروهک دستگیر شدند.

معاون دادستان مشهد بیان کرد: پس از انجام بازجویی های اولیه مشخص شد این افراد دارای تابعیت های ایرانی و افغان بوده و آموزش های لازم را در گروهک تروریستی داعش دیده بودند تا در مشهد عملیات انتحاری داشته باشند.

حیدری خاطرنشان کرد: برخی از این افراد تاکنون در خارج از کشور نیز دست به اقدامات تروریستی زده و با سران داعش در تماس مداوم بودند.

وی گفت: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد تا دیگر وابستگان احتمالی این افراد نیز شناسایی و دستگیر شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرنیا

      سلام واقعا دستتون درد نکنه امنیت کشور را مدیون افرادی چون شما هستیم خداوند حافظ ونگهدارتون باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا سربازان گمنام امام زمان(عج) رو سلامت بدارد

    • بدون نام

      يا خداااا ....

    • بدون نام

      سلام از این عزیزان نمیشود با چه زبانی تقدیر وتشکر کرد فقط خداوند است که میتواند اجرومزد اینهاا را بدهد خدا حفظ شان کند

    • علیرضا

      خدا پشت و پناهتون

    • سعید

      ای کاش بعضیاقدراین امنیت رامیدونستند
      درودبررهبرونظام جمهوری اسلامی ایران

    • بیداری

      خداقوت برشیرمردان اطلاعات وامنیت کشورعزیزمون،اجرکم عندالله

    • بدون نام

      انشالله همیشه درسایه حق سلامت باشن خدا قوت

    • مردم

      امنيت رو با جان فشاني نيروهاي انتظامي و امنيتي داريم
      قيمت امنيت در كشورمون خيلي بالاست
      اميدوارم دركش كنيم
      خدا قوت همين

    • بدون نام

      این افغانیا ......این افغانیااااااااا......

    • احمدجنابی

      سلام - کسی به ملاقات شیطان نمی رود همه به ملاقات خدا می روند منتها انسان های مؤمن به صفات جمال خدا می رسند و گنهکاران مانند داعشی ها به صفات قهر خدا می رسند. این موضوع را علامه جوادی آملی بارها در درس هایشان فرموده اند.

    • بدون نام

      سلام.اجركم عندا...

    • حجت

      خداوندا یه سلامتی به نیروهای امنیتی ما و خانواده هاشون بده که همچین امنیتی برای ما به ارمغان آورده اند

      آمین یا رب العالمین

    • بدون نام

      درود بر غیرت وشرفتان خداوند همیشه پشت و پناهتان باشد۰

    • بدون نام

      به سربازان جان برکف و گمنام میهنم که همواره با چشمانی باز، برایمان امنیت ایجاد می کنند، افتخار می کنم.
      صدای غیرت این مردم شریف و نجیب گوش جهانیان را کر و برق شمشیر فرزندان غیور این ملت، چشم بدخواهان را کور خواهد کرد.

    • محمد

      خدا قوت خسته نباشین عزیزان یاعلی مدد

    • میلاد

      خدا‌پشت‌ وپناهتون باشه درود برشرف وغیرتتون لعنت خدا بر این داعشی هایه نامرد.

    • کوروش

      خواهشاً فقط اعدام نه مثل اونهایی که تو شیراز گرفتن زندانی بشن ، چون اینها اگر بدست سربازان گمنام امام زمان دستگیر نمیشدن هر یک نفر دهها نفر رو میکشتن

    • محمد رضا نجفی

      سلام واقعا نیروی امنیتی افتخار این نظام هستند درود خدا به شما عزیزان

    • بدون نام

      خدا نگهدارتون باشه دلاور مردان. پاييند باد ايران و ايراني ياعلي مدد

    • احمد

      خسته نباشید ومتشکرم برای امنیت کشورم . موففق باشید

    • بدون نام

      دست مریزاد.درودوتشکرازسربازان گمنام

    • بدون نام

      دست همه سربازان امام زمان درد نکنه وخسته نباشن ممنون از فداکاریشان .... بازم افغانیها چرا دولت ریشه افغانها رو در ایران قطع نمیکنه

    • ملکه

      واقعاااا دمشون گرم . سربازای گمنام که همه ی امنیت مارو تامین میکنن خاک پاشونیم و باید دست پدر و مادراشونو بوسید . شاید ایرانم مثل خیلی کشورا دچار رکود و تورم و.... باشه ولی واقعا امنیتی که ما داریم هیچ جای دنیا نیست . و قسمت عمده ش هم گردن سربازای گمنام و اطلاعاتیاست . دمتون گرم .سایه تون برقرارررر

    • مجتبی

      خداحفظتون کنه

    • بدون نام

      خدا سلامتی و خیرتون بده ما مدیون خون شهدا و نیروهای امنیتی کشورمون هستیم

    • حسن

      لبیک یا حسین

    • دکتررضاصادقی لیمنجوب

      با افتخار ، دست تک تک این گلهای بوستان مهدی ( عج ) را می بوسم ....

    • بدون نام

      ایول دارید سربازان وطن درد و بلاتون بوخوره تو سره اونائیکه این احمقها را آموزش و مسلح و مغز خر شون و را تلیط می کنند خدا قوت

    • بدون نام

      درود بر شیر مردان اطلاعات و آمنیتی. بدانید خدا با شماست. و اما این داعشی های سعودی نیز نه باید آزاد و یا برای چند سالی زندانی شوند. آنان بنا به مصلحت خودشان که از زندگی دنیوی خسته شده و میخواهن جامعه ایرانی را به تشنج بکشن نباید زنده گذاشت و برای مصلحت نظام هم که شده آنان باید سرشان از تن جدا بشه که بدانند انسانهایی را که کشته اند چه زجری کشیده اند و طمع مرگ را باید به آنها چشاند و از نظر عقلی که بی بهره اند برای جامعه بسیار خطرناک و ممکن است بعد از چند سال زندانی و بعدش آزادی بخواهند عده ای را باز هم عده ای را همراه و جامعه را نا امن کنند که این مسیر برای جامعه ما بسیار خطرناکتر میشه و قابل قبول نیست و کمترین ترهم برای آنان اعدام اس. ولا غیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج