جاباما
۵۶۱۲۲
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

ماشین های کلاسیک ۲۰۳۳

به دلیل استهلاک بالای بسیاری از ماشین ها، هزینه زیاد برای خرید اتومبیل هایی که نمی توانند بری مدت طولانی مورداستفاده قرار بگیرند، کار اشتباهی است. در این مطلب ۱۰ خودرویی که کارشناسان به عنوان کلاسیک های سال ۲۰۳۳ انتخاب کرده اند را معرفی کرده ایم.

ماشین های کلاسیک 2033






برترین ها: به دلیل استهلاک بالای بسیاری از ماشین ها، هزینه زیاد برای خرید اتومبیل هایی که نمی توانند بری مدت طولانی مورداستفاده قرار بگیرند، کار اشتباهی است. اما برخی از ماشین ها هستند که برای طولانی مدت مناسب هستند و در ۲۰ سال آینده جزو خودروهای کلاسیک دنیا به شمار خواهند آمد. همه این ماشین ها در حال حاضر با قیمت های زیر یکصد هزار دلار آمریکا فروخته می شوند. در این مطلب ۱۰ خودرویی که کارشناسان به عنوان کلاسیک های سال ۲۰۳۳ انتخاب کرده اند را معرفی کرده ایم.

ماشین های کلاسیک 2033

SRT Viper

قیمت: $۹۷,۳۹۵

وایپر وقتی نخستین بار در سال ۱۹۹۲ میلادی عرضه شد، محبوبیت بسیاری میان مردم پیدا کرد. اکنون نیز در سال ۲۰۱۳ میلادی قدرت و پیشرفت بیشتری کرده است و مسلما بیش از پیش محبوبیت دارد. زیر کاپوت بلند این خودرو، موتور ۸.۴ لیتری V۱۰ با قدرت ۶۴۰ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ پوند-فوت قرار دارد. وایپر خودرویی است که هیچ خودروی دیگری نمی تواند جایگزین آن شود.

ماشین های کلاسیک 2033

Chevrolet Corvette Convertible ۴۲۷

امسال شصتمین سالگرد تولد کوروت است و قرار است از هر نسلی آخرین مدل آن ساخته شود. به همین دلیل، بهترین ایده این است که یک نمونه از این ماشین ها را خریداری و در گاراژ خانه خود نگهداری کنید. این ماشین کلاسیک آمریکایی می تواند در عرض چهار ثانیه از سرعت صفر به یکصد کیلومتر برسد. موتور آن نیز از نوع V۸ است.

ماشین های کلاسیک 2033

Audi RS ۵

هیچ شکی در زیبایی خط تولید A۵ آئودی نیست اما آیا بهتر نبود آئودی این زیبایی را با قدرت بیشتری ترکیب می کرد؟ در میان مدل های مختلف RS این کمپانی آلمانی باید گفت RS ۵ به تنبلی دیگر مدل ها نیست و موتور ۴.۲ لیتری V۸ با ۴۱۴ اسب بخار قدرت دارد. این خودرو دو دیفرانسیل است و عملکرد خوبی دارد.

ماشین های کلاسیک 2033

Porsche Cayman S

قیمت: $۶۳,۸۰۰

در میان همه اتومبیل هایی که برای سال ۲۰۱۴ میلادی طراحی و تولید شده اند، پورشه Cayman کوپه یکی از قدرتمندترین و سبک وزن ترین پورشه های تولیدی این کمپانی آلمانی است. این خودرو با امکانات و قدرتی که دارد یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در سال های آینده است.

ماشین های کلاسیک 2033

Chevrolet Camaro ZL۱ Convertible

این شاید گران قیمت ترین محصول کامارو باشد که می توانید بخرید اما با موتور سوپرشارژ V۸ یکی از قدرتمندترین کروکی هایی است که شورولت تاکنون تولید کرده است. این خودرو طراحی زیبایی نیز دارد و برای سال های آینده یکی از بهترین گزینه ها است.

ماشین های کلاسیک 2033

Tesla Model S

قیمت: $۵۸,۵۷۰

نیمی از ماشین های برقی موجود در بازار طراحی زیبا یا جذابی ندارند اما Tesla Model S نمونه کامل یک خودروی برقی است. این سدان ظریف می تواند در عرض ۵ ثانیه از صفر تا یکصد کیلومتر را پر کند و همانند مدل های بنزینی قدرت دارد. در طول ۲۰ سال آینده شاید این خودرو نقطه عطفی در صنعت خودروهای برقی به شمار بیاید.

ماشین های کلاسیک 2033

MINI John Cooper Works GP

قیمت: $۳۹,۹۵۰

نام «مینی» حدود ۵۰ سال است که در بازار خودروها به گوش می رسد. این برند در حال حاضر نیز کلاسیک است اما مدل John Cooper Works GP این کمپانی تا ۲۰ سال آینده نیز خوب کار خواهد کرد و جزو ماشین های کلاسیک سال ۲۰۳۳ به شمار خواهد رفت. این ماشین ۲۱۱ اسب بخار قدرت دارد و بیشینه سرعت آن ۲۴۱ کیلومتر در ساعت است. فقط ۵۰۰ دستگاه از این خودرو در آمریکا فروخته خواهد شد. همین مساله بهترین دلیل برای خرید و نگهداری این خودرو است.

ماشین های کلاسیک 2033

Subaru BRZ

سوبارو تقریبا همیشه ماشین های دو دیفرانسیل تولید می کند، اما به تازگی خودروی اسپرت و کوپه با دیفرانسیل عقب تولید کرده است. BRZ یکی از سبک ترین کوپه های موجود در بازار است و کیفیت و هندلینگ عالی آن دلایلی هستند که شاید دوست داشته باشید در طول 20 سال آینده نیز آن را داشته باشید. نمونه دوقلوی این خودرو نیز Scion FR-S است که بسیار به هم شباهت دارند.

ماشین های کلاسیک 2033

Volkswagen GTI

یکی از موفق ترین ماشین های کامپکت و اسپرت در دنیا، GTI است که در طول سی سال گذشته اصلاحات و تغییرات بسیاری داشته است. در حال حاضر این ماشین ۲۰۰ اسب بخار قدرت دارد و با قیمت کمتر از ۲۵ هزار دلار آمریکا، بسیار جالب و کاربردی است.

ماشین های کلاسیک 2033

Ford Focus ST

هنگامی که فورد فوکوس در سال ۲۰۰۰ میلادی برای نخستین بار معرفی شد، دو مدل متفاوت از آن برای بازار آمریکا و اروپا عرضه شد. آمریکای ها خیلی دوست داشتند نسخه اروپایی این اتومبیل را داشته باشند که البته تا سال ۲۰۱۲ این خواسته برآورده نشد. Focus ST طراحی زیبا و بیشینه سرعت ۲۴۱ کیلومتر در ساعت دارد. موتور فوکوس ۲۵۰ اسب بخار قدرت دارد و یکی از بهترین اتومبیل ها با قیمت زیر ۲۵ هزار دلار آمریکا به شمار می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نویسنده

      چی ؟؟؟؟؟
      2033 !!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما به قول مجله چند تا شو بخر بگذار تو گاراژ خونتون تا 2033 بشه.

    • بدون نام

      یعنی تو2033 بوگاتی ویرون جزو 10 ماشین کلاسیک نیست

      پاسخ ها

      • محمد

        راست می گی فولکس هست ولی بوگاتی نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج