۵۶۱۳۵۸
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

سپاه، حمایت خود را از مستضعفان نشان داد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه با اقدام اخیر خود در پرتاب موشک به محل استقرار داعش در سوریه نشان داد حامی مردم و مستضعفان است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه با اقدام اخیر خود در پرتاب موشک به محل استقرار داعش در سوریه نشان داد حامی مردم و مستضعفان است.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه امروز (پنجشنبه) در آئین تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر، ضمن برشمردن اقدامات امام امت در تشکیل نهادهای دینی با بنیه معنوی اظهار کرد: تفاوت ما با دیگر کشورها وجود همین نهادهای انقلابی است به طوریکه سپاه پاسداران نمونه بارز این نهادهای انقلابی، مردمی و دینی است.

وی عنوان کرد: همانطور که تعبیر امام(ره) بر این بود که اگر سپاه نبود کشور هم نبود، سپاه پاسداران با اقدام اخیر خود در پرتاب موشک به محل استقرار داعش در سوریه نشان داد حامی مردم و مستضعفان است بنابراین همه موظفیم از این نهادهای اسلامی دفاع و حمایت کنیم چرا که این یک تکلیف شرعی است، نه اینکه این نهادها را مورد تخریب قرار دهیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به برکات سازمان تبلیغات اسلامی در تشکیل کلاس‌های تابستانی در مساجد، اعزام مبلغان به روستاها، تلاش برای حل مشکلات مردم و تلاش‌های جمعیت بانوان فرهیخته در تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های یک مدیر تعامل است به طوریکه آرامش حاکم بر استان و پیشبرد کارها به دور از حواشی و هیاهو ثمره تعامل مدیران تبلیغات اسلامی با یکدیگر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان نیز بیان کرد: تبلیغات اسلامی یکی از نهادهای انقلابی و یک دستگاه حاکمیتی است و این دو موضوع مسئولیت‌ها را سنگین‌تر می‌کند، در این سازمان علاوه بر فعالیت مداحان، مراکز قرآنی، انجمن‌های اسلامی و کانون‌های فرهنگی، عموم مردم در برنامه‌های فرهنگی و دینی دخیل هستند چرا که همه مکلف به انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر بوده که این همان موضوع آتش به اختیار است.

حجت‌الاسلام علی دشتکی با اشاره به اینکه امروز نیاز جهان اسلام تشکیل تمدن نوین اسلامی است، اظهار کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری در سبک زندگی اسلامی رویکرد خدامحوری است که سازمان تبلیغات اسلامی برای تبلیغ و تدوین این هدف والا تأسیس شده و تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: تبلیغات اسلامی یکی از برنامه‌محورترین سازمان‌هاست و در همین راستا هر ساله رویکرد و اولویت‌های سال جدید تدوین می‌شود که در سال ۹۶ رویکرد این سازمان اقدام انقلابی و جهادی به پشتیبانی نیروهای مردمی است.

دشتکی خاطرنشان کرد: چهار اولویت مهم سازمان برای امسال شامل پوشش تبلیغی در مناطق محروم روستایی، اولویت بانوان و جوانان، اجرای طرح سلامت اجتماعی و اهتمام به تحقق شعار سال است.

حجت‌الاسلام حسین گروسی، رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر نیز با تأکید بر اهمیت ولایت‌پذیری گفت: انسان ولایی انسانی است که در دل محبت اهل‌بیت(ع) را دارد و از نظر دینی از آنها تبعیت می‌کند و هم از نظر اخلاقی و اعمال، آنها را الگوی خود قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، در پایان از زحمات هفت ساله حجت‌الاسلام داوود عباسی تقدیر و حجت‌الاسلام حسین گروسی به مدت دو سال به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر منصوب شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سپاه مظلوم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج