کد خبر: ۵۶۲۱۰۶
تاریخ انتشار:
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
فصل تابستان باید از چند جنبه مراقب سلامت پا بود. به این دلیل كه این فصل، وی‍ژه پوشیدن كفش صندلی است و به همین دلیل پا و سلامتی آن بیش از هر زمان دیگری مورد توجه است.
امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 38945
وب‌سایت همشهری شش و هفت - مهتاب خسروشاهی: فصل تابستان باید از چند جنبه مراقب سلامت پا بود. به این دلیل كه این فصل، وی‍ژه پوشیدن كفش صندلی است و به همین دلیل پا و سلامتی آن بیش از هر زمان دیگری مورد توجه است. به سلامتی و زیبایی‌ پاهای‌تان اینطور توجه كنید.
 
مراقبت از پا در تابستان 
 
 هر روز بشویید

 اگر هر روز هم حمام نمی‌روید، ‌اما هر روز بعد از بازگشتن به خانه، كف پا تا مچ را با آب ولرم و صابون بشویید و خشك كنید. به این ترتیب ذرات باقی مانده ناشی از عرق، باعث بوی نامطلوب و بیماری‌های متعدد پا نشده و از سوی دیگر اگر كفش صندل پوشیده‌اید، ‌آلودگی كوچه و خیابان روی پاها باقی نمی‌ماند.

  سنگ پا مهم است

حتما كف پای‌تان را در حمام سنگ پا بكشید. این كار باعث لایه‌برداری از پوست كف پا و تمیز شدن آن می‌شود.

  از كرم استفاده كنید

 بعد از هر بار حمام كردن  یا شستن پا، رطوبت طبیعی كف پا كاهش پیدا می‌كند. همین مساله زمینه‌ساز ترك خوردن پاشنه پا است. بعد از كرم زدن، جوراب بپوشید تا كرم كاملا به خورد پا برود.

 شست‌وشوی وی‍ژه

این هم گزینه دیگری برای تمیز كردن و ماساژ دادن پا‌ست. با این كار هم پا تمیز و شفاف شده و هم اینكه خوشبو می‌شود. یك عدد لیموترش تازه را با یك سوم قاشق چای‌خوری نمك در نیم لیتر آب حل كنید و آن را در ظرف مناسب بریزید و پاها را تا مچ داخل آن قرار دهید.آنگاه با دست پاها را ماساژ بدهید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج