۵۶۲۲۲۶
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

ذوالفقارنسب: برای فدراسیون فوتبال متاسفم

پیشکسوت فوتبال ایران و مشاور وزیر ورزش گفت: در فدراسیون فوتبال اتفاق تأسف‌باری رخ داده و نحوه مدیریت سرمربی تیم ملی از سوی این فدراسیون در مدیریت ورزش عجیب است.

خبرگزاری تسنیم: بیژن ذوالفقارنسب در باره نحوه جدایی علیرضا اسدی از پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در فاصله ۴۸ ساعت پس از اظهارات تند کارلوس کی‌روش، گفت: متاسفانه در چند سال اخیر اتفاقات عجیب زیادی در جامعه ورزش و فدراسیون فوتبال رخ داده در حالی که قرار بوده و هست که در جامعه ورزشی همه چیز بر اساس معرفت، تربیت و منطق باشد.

وی افزود: در مورد مسائل پیش آمده در فدراسیون فوتبال فقط می‌توانم بگویم بسیار متاسف هستم. واقعا تاسف‌بار است که چنین اتفاقاتی را در فدراسیون فوتبال شاهدیم و من به تنها چیزی که می‌توانم اشاره کنم این است که در این فدراسیون سرمربی تیم ملی خوب مدیریت نشده و نمی‌شود. در حقیقت نوع مدیریتی که در این مورد می‌شود مدبرانه نیست و اتفاقاتی که در فدراسیون فوتبال رخ می‌دهد در مدیریت ورزش واقعا عجیب است.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در واکنش به این موضوع که ممکن است کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران آن قدر قدرت پیدا کند که رئیس فدراسیون را نیز همانند دبیرش تغییر دهد، عنوان کرد: بعید نیست این اتفاق هم رخ دهد. اگرچه ما دنبال موفقیت تیم ملی هستیم اما این موفقیت را به هر روشی نمی‌خواهیم و مصلحت فوتبال ایران در اولویت قرار دارد.

ذوالفقار نسب در پایان درباذه اینکه چرا وزارت ورزش در معرفی اعضای هیئت مدیره پرسپولیس تعلل می‌کند و آیا حضور او در هیئت مدیره این باشگاه قطعی است خاطرنشان کرد: در انتخاب هیئت مدیره پرسپولیس حساسیت بیشتری وجود دارد و قطعا تا پایان ماه جاری اعضای جدید هیئت مدیره این باشگاه معرفی می‌شوند. در مورد حضور خودم در بین اعضای جدی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هم لزومی نمی‌بینم فعلا صحبتی داشته باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیر

      کسی که داخل فدراسیون حاشیه درست میکنه و نیتش ضربه زدن فوتبال ملی هس همین آقای اسدی بود. باید به آقای تاج تبریک گفت که با اقتدار داره جلو حاشیه ها رو میگیرن.

    • ابوولی

      اگرنوع قرارداد کیروش که محرمانه هست شفاف سازی شودپی خواهیدبردکه چراسرمربی تیم ملی چنین گستاخانه حرف میزند.

    • بدون نام

      کی روش تنها مرد با شرف فوتبال ایران اگر ریس فدراسیون را تغییر دهد حق با کی روش خواهد بود چون با باند بازی مبارزه کرده

    • بدون نام

      عجب فوتبال گل وبلبلی داریم آقای کی روش علرغم کارنامه خوبش در فوتبال ولی کم مونده توی سیاست خارجی ماهم دخالت کنه وبیانیه بده که ایران باچه کشوری ارتباط داشته باشه. باچه کشوری قطع رابطه کنه نمیدونم کسی نیست جلوی زیاده خواهی این آقا رو بگیره کجای دنیا سرمربی تیم ملی اونهم مربی که خارجی هستش توی کارفدراسیون دخالت کنه وبیاد رییس و وزیر. خلع ونصب بکنه واقعا مسخرست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج