۵۶۳۴۴۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

طنز؛ آموزش دربازکنی در دولت دوازدهم

در ماه گذشته، بالاخره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و گرد و غبار زیادی از این انتخابات برخاست. اما در حوزه ادبیات، این انتخابات نقطه عطفی در کشور به شمار می آید.

ماهنامه خط خطی - میرشاد مرتضوی:

اخبار ادبیات: در ماه گذشته، بالاخره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و گرد و غبار زیادی از این انتخابات برخاست. اما در حوزه ادبیات، این انتخابات نقطه عطفی در کشور به شمار می آید. زیرا برخی نامزدها با ادبیاتی به سوی هم تاختند که هر چه فردوسی در آن سی سال زده بود، پرید. ما با کلمات جدیدی که از سوی نامزدها و اصطلاحات جدیدی از سوی برخی هواداران شان مواجه شدیم که از مسئولان درخواست داریم از این به بعد، دم انتخابات، یک ویزای ویژه صادر کنند تا ما کودکان را به خارج از کشور بفرستیم، بدآموزی دارد!

اخبار ریاضی: پس از پایان انتخابات، متخصصان و صاحب نظران علم ریاضی انگشت حیرت به دهان گرفتند و آن را تا مچ در حلق شان فرو کردند! این عزیزان پس از پایان انتخابات، با منطقی جدید مواجه شدند که بر اساس آن، اگر شما سه سیب از یک نفر و دو سیب به یک نفر دیگر بدهید، هیچ سیبی باقی نمی ماند. این تئوری که توسط یکی از نامزدهای محترم انتخابات مطرح شده بود، در مجامع معتبر ریاضی جهان هم مطرح و موجب تشنج و از حال رفتن تعدادی از متخصصان شد. امیدواریم در انتخابات بعدی، دوستان در کنار رئیس ستاد، یک مشاور امور ریاضی و جمع و تفریق هم به تیم شان تزریق کنند.

اخبار متافیزیک: این انتخابات نشان داد هیچ چیز غیرممکن نیست؛ مثلا، ما بعد از انتخابات فهمیدیم که برخی افراد می توانند همین طور که دارند در حمایت از یک نامزد حرف می زنند، با شنیدن نتیجه انتخابات کاملا به سمت مقابل برگردند، قیافه شان را طوری کنند که انگار تا امروز از حنجره شان استفاده نکرده اند و حتی غیب شوند! عده دیگری هم هستند که می توانند خودشان را به رنگ تریبونی که پشتش ایستاده اند در بیاورند و از فضای اطراف قابل تشخیص نباشند.

حتی آخرین رصدهای ناسا حاکی از آن است که شیئی شبیه به یکی از نامزدهای انتخابات را دیده که به سمت یکی از کرات دور دست می رفته است. خلاصه، در انتخابات با پدیده هایی مواجه هستیم که توی دوربین زل می زنند و فردایش تکذیب می کنند که اصلا دوربینی در کار بوده است.

اخبار مکانیک و حرکت: یک مهندس مکانیک در گفتگو با «خط خطی» به تشریح نحوه صحیح باز کردن در پرداخت. او با نشان دادن مدل چرخش لولای در و زاویه ای که می تواند باز شود یادآور شد که این آموزش برای اکثر درها قابل استفاده است و محدود به محل خاصی نمی شود. تحریریه خط خطی ضمن تبریک به دولت دوازدهم، پیشنهاد می کند این مهندس کارگاه آموزشی در محل جلسات هیئت دولت برگزار کند. به هر حال، ضرر که ندارد، یکهو دیدید لازم شد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج