۵۶۳۶۱۷
۱ نظر
۵۱۵۴
۱ نظر
۵۱۵۴
پ

رونمایی از یک کابوس جدید؛

یافته‌ای ترسناک درباره‌ی استراتژی شکار «مار»‌ها

ما هم اکنون می خواهیم، جدیدترین کابوس شبانه ی شما را برایتان رونمایی کنیم. مطالعه انجام گرفته در ماه می سال ۲۰۱۷ گزارش می دهد که برخی از مارها واقعا گروهی به شکار می روند. (من که مو به تنم سیخ شد، شما چطور؟)

وبسایت تابناک با تو: چه چیزی می تواند ترسناک تر از ماری باشد که به سمت شما می خزد؟ حال فرض کنید که یک دسته مار به سوی شما می آید، ترسیدید نه؟ حدس می زنم که بترسید.

اگر خبرهایی که حاکی از کشف مارهای دو سر و مارهای پرنده بود شما را زیاد نمی ترساند. ما هم اکنون می خواهیم، جدیدترین کابوس شبانه ی شما را برایتان رونمایی کنیم. مطالعه انجام گرفته در ماه می سال ۲۰۱۷ گزارش می دهد که برخی از مارها واقعا گروهی به شکار می روند. (من که مو به تنم سیخ شد، شما چطور؟)

یافته‌ای ترسناک درباره‌ی استراتژی شکار «مار»‌ها

دیواری از مار

محققان دانشگاه تنسی جمعیتی کوچک از مارهای بوآی کوبایی را کشف کردند که در غارها می زیستند و رفتاری عجیب و غریب داشتند. آنها تمرکز خود را روی شکار خفاش ها قرار داده بودند؛ اما دقیقا چگونه این کار را انجام می دادند؟ از آنجایی که خفاش ها پرواز می کنند و مارها خزنده اند (طبق این گزارش از حوالی غروب که خفاش ها غار را ترک می کنند تا نزدیک سحر که قصد بازگشت دارند، این مارها از روی مناطقی از سقف آویزان شده و هنگام بازگشت خفاش ها آنها را روی هوا شکار می کنند.)

خوانندگان محترم، نفس عمیق بکشید (هنگامی که چند مار بوآ مصمم به شکار لقمه ی پرنده هستند، با هم همکاری می کنند، چگونه؟)

یافته‌ای ترسناک درباره‌ی استراتژی شکار «مار»‌ها

آنها به گونه ای در کنار هم قرار می گیرند که یک دیوار زنده ای در دهانه ی ورودی غار ایجاد کنند. محققان یادآور می شوند، این گونه استراتژی شکار همواره موفقیت آمیز است و هر چه تعدادشان بیشتر باشد، زمان کمتری برای شکار غذا صرف می کنند. این در حالی است که مارهایی که به تنهایی شکار می کنند، گاه گرسنه به خانه بازمی گردند.

رازی که در ذهن می خزد

خیلی ترسناک بود نه؟ اما آیا این پدیده مربوط به تمام مارهاست. بیشتر از ۳۵۰۰ گونه ی مار وجود دارد و محققان تنها توانسته اند شاهد شکار گروهی یا غیر گروهی تعداد کمی از آنها باشند. یکی از محققان بیان می کند، با این که ممکن است هماهنگی در شکار میان مارها رایج باشد، برای اثبات آن به تحقیقات میدانی صبورانه ی بسیاری لازم است. دنیا به محققانی نیاز دارد که در بیابان ها چادر بزنند و تشکیل پرده های وحشت روی دهانه ی غارها را ثبت و ضبط کنند. داوطلب نبود؟
یافته‌ای ترسناک درباره‌ی استراتژی شکار «مار»‌ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      زیادم ترسناک نبود شلوغش کردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج