۵۶۳۷۸۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«گُلی»، انیمیشن شد

انیمیشن کوتاه «گُلی» به کارگردانی الیکا مهران‌پور، روایتگر زندگی و رویاهای دختر کوچکی به نام گلی است که در تهرانِ اواخر دهه چهل زندگی می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: انیمیشن کوتاه «گُلی» به کارگردانی الیکا مهران پور، روایتگر زندگی و رویاهای دختر کوچکی به نام گلی است که در تهرانِ اواخر دهه چهل زندگی می‌کند.

به گزارش ایسنا، مهران‌پور پیرامون ساخت این فیلم انیمیشن گفت: انتخاب سوژه این فیلم هم مانند فیلم قبلی من «برعکس» از علاقه‌ام به تهران آغاز شد و چون در آن انیمیشن تهران معاصر را تجربه کرده بودم، این بار سعی کردم با تهران قدیم دست و پنجه نرم کنم و داستان بر اساس این بستر اندک اندک شکل گرفت.

وی تاکید کرد: برای شناختن آن فضا در بین ادبیات داستانی و تاریخی جستجوی بسیاری کردم، ولی آنچه خواهید دید را بیشتر وامدار داستان‌های کوتاه گلی ترقی می‌دانم.

مهران‌پور ادامه داد: این انیمیشن 9 دقیقه است و شاید به نوعی ستایشی از سینما هم باشد. کاراکتر اصلی فیلم گُلی است و بیش از ده کاراکتر دیگر در طول داستان با او همراه می‌شوند.

این انیماتور تصریح کرد: این انیمیشن بی‌کلام است، اما اگر هزینه‌ها اجازه دهند قصد دارم از آهنگسازی پیشکسوت برای همکاری دعوت کنم.

انیمیشن «گلی» با نام پیشین «خروس قندی» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است. این انیمیشن هم اکنون در مرحله استوری‌برد و ریل بوده و پیش‌بینی می‌شود تا بهمن ماه 96 آماده نمایش شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج