۵۶۳۷۹۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هشدار به وقوع سیلاب در خراسان شمالی

رئیس پیش بینی هواشناسی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی با اشاره به گذر سامانه ناپایدارجوی، بارش رگبار باران همراه با رعد وبرق و احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق استان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس پیش بینی هواشناسی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی با اشاره به گذر سامانه ناپایدارجوی، بارش رگبار باران همراه با رعد وبرق و احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق استان هشدار داد.

مهری هاشمی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای بیانگر گذر جریانات ناپایدار از فردا سه شنبه تا روز پنجشنبه در استان است که از عصر امروز دوشنبه همراه باافزایش ابر و دربرخی نقاط رگبار باران همراه با رعد برق خواهد بود.

وی افزود: در روز سه شنبه و چهار شنبه وزش باد شدید، رگبار باران همراه با رعد و برق و در ارتفاعات مه صبحگاهی و احتمال بارش تگرگ پیش بینی شده است.

رئیس پیش بینی هواشناسی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: گذر این سامانه جوی ناپایدار تا پنجشنبه سبب وقوع رواناب ،سیلابی شدن مسیل ها و اختلال در رفت آمد جاده ای استان خواهد شد.

هاشمی با اشاره به کاهش محسوس دمای هوای استان طی سه روز آینده گفت: از لحاظ دمایی از فردا سه شنبه تاصبح پنجشنبه دمای هوای استان 10تا120 درجه سانتی گراد خنک تر می شود.

وی گفت : طی ۲۴ساعت گذشته کوسه با ۱۴درجه سانتی گراد خنک ترین نقطه استان و جاجرم با ۴۱درجه سانتی گراد گرم ترین نقطه استان بوده است .

هاشمی افزود: طی همین مدت دمای هوای بجنورد مرکز خراسان شمالی در خنک ترین ساعات به 21 درجه و در گرمترین ساعات به 37 درجه سانتیگراد رسیده است.

استان ۸۶۳هزا رنفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قراردارد و از مناطق سیل خیر کشور است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج