جاباما
۵۶۴۲۵۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

انتشار «معجزه صلح» ناصر چشم‌آذر در تابستان

ناصر چشم‌آذر - موسیقی‌دان - که سال گذشته از تولید اثری برای صلح خبر داده بود، در هفته‌های آینده این پروژه را به خوانندگی «دامون نوردین» منتشر خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: ناصر چشم‌آذر - موسیقی‌دان - که سال گذشته از تولید اثری برای صلح خبر داده بود، در هفته‌های آینده این پروژه را به خوانندگی «دامون نوردین» منتشر خواهد کرد.

به نقل از روابط عمومی این اثر، «معجزه صلح» عنوان اثری با مضمون دعوت به صلح و آرامش است که تهیه آن سال گذشته کلید خورد. تولید این قطعه با آهنگسازی و تنظیم ناصر چشم‌آذر، ترانه «مرجان تراب» و تهیه‌کنندگی «بهنام میراحمدی» انجام شده و بنا به اعلام تهیه‌کننده، با انتخاب «دامون نوردین» به‌عنوان خواننده اثر و پس از انجام آخرین مراحل تولید، به‌زودی منتشر خواهد شد.
انتشار «معجزه صلح» ناصر چشم‌آذر در تابستان

چشم‌آذر پیش‌تر «وقوع متعدد جنگ و جدال در جهان و لزوم تلاش برای اشاعه صلح و آرامش و ارتقای معرفت انسانی» را انگیزه‌اش برای تولید «معجزه صلح» عنوان کرده بود.

این موزیسین درباره انتخاب «دامون نوردین» به‌عنوان خواننده این اثر، گفت: طبیعتا وقتی یک آهنگساز بخواهد با خواننده‌ای کار کند، در وهله اول باید صدای خواننده، مورد پسندش باشد. خوشبختانه درباره دامون نوردین این موضوع وجود دارد و من صدا و شخصیت او را دوست دارم. از طرفی تفاهم و تعامل مثبت با تهیه‌کننده اثر نیز در پیشرفت کار بسیار موثر است که این موضوع درباره «بهنام میراحمدی» صادق بوده و همکاری ما نتیجه خوبی داشته و امیدوارم این همکاری ادامه‌دار باشد.

بهنام میراحمدی - تهیه‌کننده این اثر - نیز درباره آن اظهار کرد: سال گذشته در شرایطی که نقاط مختلف جهان با جنگ و ناامنی روبه‌رو بود، تصمیم به تولید این اثر گرفتیم و باعث تأسف است که همچنان اتفاق‌های دلخراشی در دنیا در حال رخ‌ دادن است. حادثه تروریستی اخیر که در تهران رخ داد، باعث شد تلاش کنیم «معجزه صلح» را زودتر منتشر کنیم. خدا را شکر همه عوامل کار اعم از آهنگساز و تنظیم‌کننده، خواننده، نوازندگان و ... حرفه‌ای و کاربلد هستند. کسانی که این اثر را شنیده‌اند معتقدند «معجزه صلح» این قابلیت را دارد که در راستای هدفی که برای آن در نظر گرفته شده، مفید واقع شود. استاد «ناصر چشم‌آذر» موسیقی این کار را به زیبایی ساخته و «دامون نوردین» نیز که خواننده توانمندی است، آن را بهترین شکل اجرا کرده است. نگاه ما به «معجزه صلح» نگاهی فراملیتی است و جامعه مخاطبانی که برای آن در نظر گرفته شده، محدوه جغرافیایی ندارد.

او ادامه داد: نسخه صوتی «معجزه صلح» به‌زودی در تابستان منتشر خواهد شد و نسخه ویدئویی آن نیز با کیفیت بالا در آینده نزدیک تولید خواهد شد تا اثرگذاری این قطعه بیشتر شود. همچنین رونمایی و نشست خبری این اثر در مراسمی با حضور عوامل تولید و اهالی موسیقی و رسانه برگزار خواهد شد که تاریخ آن متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.

در «معجزه صلح» علاوه بر ناصر چشم‌آذر که پیانو می‌نوازد، نوازندگان مانند همایون رحیمیان، میثم مروستی و میلاد عالمی (ویلن)، کریم قربانی (ویلنسل) و سهراب برهمندی (ویولا) حضور دارند.

ناصر چشم‌آذر، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده موسیقی ایران، تولید آلبوم «باران عشق» و نیز موسیقی متن آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله «هامون»، «قصه‌های مجید»، «خواهران غریب»، «خواب و بیدار»، «گشت ارشاد»، «قارچ سمی» و... را در کارنامه دارد. او در سال‌های اخیر چند کنسرت برگزار کرده که با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

دامون نوردین نیز خواننده، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده‌ای با سابقه بیش از یک دهه حضور در عرصه موسیقی است که آلبومی با عنوان «رنگ خورشید» را در دهه ۸۰ منتشر کرد و آلبوم جدیدی با عنوان «بی‌تکرار» در دست انتشار دارد. دامون در سال‌های اخیر چند تک‌آهنگ منتشر کرده که از میان آن‌ها قطعه «نفرین» با همراهی زنده‌یاد حسن جوهرچی و قطعه «جست‌وجوی عشق» با همراهی حجت اشرف‌زاده بیشتر مورد توجه قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج