جاباما
۵۶۴۶۴۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شیائومی، رکورد فروش را شکست

لی جون، مدیرعامل شرکت شیائومی، از افزایش ۷۰ درصدی فروش این شرکت خبر داد و اعلام کرد میزان فروش این شرکت در سه ماهه دوم امسال ۲۳ میلیون افزایش داشته است.

وب سایت کلیک: لی جون، مدیرعامل شرکت شیائومی، از افزایش ۷۰ درصدی فروش این شرکت خبر داد و اعلام کرد میزان فروش این شرکت در سه ماهه دوم امسال ۲۳ میلیون افزایش داشته است.
شیائومی، رکورد فروش را شکست

فروش گوشی‌های شیائومی رشدی باورنکردنی از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ داشت؛ یعنی چیزی معادل ۲۰۰ درصد در سال. آمار های جدید نشان می‌دهند که فروش گوشی های شیائومی با ۱۲۱ درصد رشد به ۱۰٫۵ میلیون فروش در سه ماه دوم ۲۰۱۶ رسیده است.

برگشت به روزهای اوج شیائومی در این مدت مدیون دلایل مختلفی است که در ادامه می‌بینیم.

اصلاح نحوه بازاریابی این شرکت در میان خرده‌فروشان

در سه ماه دوم سال ۲۰۱۷، شیائومی ارتباطات خود را با بازارهای آنلاین گوشی‌های همراه، افزایش داد. به‌طوری‌که به سلطان فروش‌های اینترنتی در چین مبدل شد و همچنین حدود ۱۲۳ Mi stores در سرتاسر چین دارد. این شرکت، با حفظ بازارهای آنلاین و آفلاین توانست همیشه در دسترس خریداران خود باشد.

بالا بردن میزان ابداعات و سرمایه‌گذاری در R&D

در ماه فوریه، شیائومی، از اولین تراشه‌های ساخت وطنی رونمایی کرد. با ساخت این تراشه، شیائومی چهارمین شرکتی است که هم‌زمان به تولید گوشی‌های هوشمند و تراشه‌های کامپیوتری پرداخته است. این شرکت همچنین کیفیت باتری و دوربین گوشی‌های خود را در Mi۶ و Mi Max ۲ ارتقا داده است.

افزایش تلاش و رقابت با شرکت‌های بسیار بزرگ در سطح جهانی

شیائومی بازار خود در هند را گسترش داده‌است به‌طوری که در نیمه اول امسال فروش ۳۲۸ درصدی در هند داشت و به دومین برند پرفروش در هند تبدیل شد. فروش این شرکت در کشورهای اندونزی، روسیه و اوکراین هم رشد بسیار خوبی داشته است. سال گذشته این شرکت در سطح جهانی ۷٫۰۷۱ پتنت در اختیار گرفت.

با گذر از این مسیر، شیائومی برنامه‌هایی دارد تا فروش خود در سال ۲۰۱۸ را به ۱۰۰ میلیون گوشی برساند. جالب است بدانید اپل در مقایسه با این شرکت ۲۱۲ میلیون گوشی در سال مالی ۲۰۱۶ به فروش رساند. به‌منظور حفظ شاخص رشد در آینده شیائومی باید به دنبال افزایش سیطره خود در سطح جهانی باشد که این امر تا حدود بسیار زیادی به توانایی‌های شیائومی، پیشتاز بودن در مقایسه با سایر رقبا و هدف گرفتن بازار کم‌قیمت، مرتبط است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج