جاباما
۵۶۴۶۹۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

نمایش نسخه مرمت شده «آب، باد، خاک»

برای نخستین بار نسخه مرمت شده فیلم سینمایی «آب، باد، خاک» به کارگردانی امیر نادری از برنامه تلویزیونی «سینما۱» پخش می شود.

خبرگزاری مهر: برای نخستین بار نسخه مرمت شده فیلم سینمایی «آب، باد، خاک» به کارگردانی امیر نادری از برنامه تلویزیونی «سینما۱» پخش می شود.

در پنجمین قسمت از برنامه تلویزیونی «سینما۱» احمد طالبی نژاد نویسنده و منتقد سینما به عنوان مهمان حضور پیدا می کند تا فیلم انتخابی اش از این برنامه به نمایش درآید و مورد نقد و بررسی قرار گیرد. طالبی نژاد فیلمی از امیر نادری را انتخاب کرده است و «سینما۱» برای نخستین بار نسخه مرمت شده فیلم سینمایی «آب، باد، خاک» را نمایش می دهد.
نمایش نسخه مرمت شده «آب، باد، خاک»

فیلم «آب، باد، خاک» به کارگردانی امیر نادری و محصول سال ۱۳۶۴ است. این فیلم، داستان نوجوانی است که در پی یافتن پدر، مادر و اقوامش به زادگاه خود که بیابانی است خشک و بی آب و علف، باز می گردد. نادری برای این فیلم موفق به دریافت جایزه بالن طلایی از جشنواره فیلم سه قاره نانت در سال ۱۹۸۹ شد.

برنامه «سینما۱» که به تهیه کنندگی، سردبیری و اجرای غلامعباس فاضلی منتقد و نویسنده سینمایی ساخته می شود، در این دوره انتخاب فیلم را به عهده مهمان برنامه می گذارد و فیلم هر هفته به عنوان فیلم محبوب و مورد علاقه مهمان برنامه به نمایش درمی آید.

نرگس آبیار، احمد امینی، حسن حسینی، حجت الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه، خسرو دهقان، شهرام جعفری نژاد، مهدی فخیم زاده، بهروز افخمی، فریدون جیرانی، محمود گبرلو، محمدتقی فهیم، سعید مستغاثی، احمد طالبی نژاد، احمد ضابطی جهرمی، محسن فاطمی، عزیزالله حاجی مشهدی، مجید حسینی زاد، جواد طوسی، از جمله چهره های فرهنگی بوده اند که تاکنون ضبط پلاتوی آنها در پلاتوی این برنامه انجام شده است و درباره فیلم محبوبشان در «سینما۱» به گفتگو نشسته اند.

«سینما۱» پنجشنبه شب ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می شود. این برنامه در«تامین برنامه» شیکه یک سیما تولید شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج