۵۶۵۰۳۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

XC۶۰ پولستار، قوی ترین خودروی ولوو خواهد بود

بازوی پرفورمنس ولوو پکیج قوای محرکه قدرتمندتری را برای کراس اوور کامپکت این خودروساز سوئدی ارائه می‌کند. به این ترتیب ولوو XC۶۰ پولستار ، قوی ترین خودروی این شرکت خواهد بود.

وب سایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: بازوی پرفورمنس ولوو پکیج قوای محرکه قدرتمندتری را برای کراس اوور کامپکت این خودروساز سوئدی ارائه می‌کند. به این ترتیب ولوو XC۶۰ پولستار ، قوی ترین خودروی این شرکت خواهد بود.
XC60 پولستار، قوی ترین خودروی ولوو خواهد بود

نسخه فول T۸ کراس اوور کامپکت ولوو ایکس سی ۶۰ با قدرت ۴۰۰ اسب بخار، اصلا خودروی تنبلی نیست؛ اما پولستار، بازوی پرفورمنس شرکت خودروسازی ولوو در حال ارائه پکیج قوای محرکه قدرتمندی برای این خودرو است. ارائه این پکیج، یک دگرگونی کامل نیست اما باعث تبدیل ولوو XC۶۰ پولستار به قدرتمندترین خودروی این خودروساز سوئدی می‌شود. گفته شده این نسخه، تجربه رانندگی بسیار بهتری را ایجاد خواهد کرد.

XC60 پولستار، قوی ترین خودروی ولوو خواهد بود

ولوو XC۶۰ پولستار بر روی پنج بخش کلیدی قوای محرکه خودرو تمرکز دارد و تعویض دنده نیز سریع‌تر شده و نقاط تعویض دنده برای ایجاد گشتاور بیشتر تنظیم شده است. همچنین در سر پیچ‌ها شاهد نگه داشتن دنده سنگین‌تر هستیم و پدال گاز هم پاسخ سریع‌تری از خود نشان می‌دهد. به این ترتیب با مجموع این تغییرات، پیشرانه خودرو، قدرت بیشتری را تولید می‌کند.

XC60 پولستار، قوی ترین خودروی ولوو خواهد بود

این خودرو تنها ۲۱ اسب بخار قوی‌تر از نسخه معمولی خودرو است اما همین میزان قدرت باعث شده تا ایکس سی ۶۰ با XC۹۰ برابری کند و هر دو خودرو را به قوی ترین نمونه‌های جاده‌ای تاریخ این خودروساز سوئدی تبدیل کرده است. البته ایکس سی ۶۰ پولستار با قدرت ۴۲۱ اسب بخار، سریع ترین ولووی تاریخ نیز محسوب می‌شود.

XC60 پولستار، قوی ترین خودروی ولوو خواهد بود

معاون بخش تحقیق و توسعه پولستار در این باره می‌گوید: «هدف ما از ارائه این پکیج، ایجاد پرفورمنس مفید برای استفاده مالکان از شرایط رانندگی روزمره بوده تا رانندگان، تجربه بهتری را داشته باشند. ایکس سی ۶۰ جدید، پایه و اساس بسیار مناسبی برای کار بر روی شاسی دینامیک و قوای محرکه دارد و اکنون با تیونینگ پولستار به یک مدل واقعی برای راننده تبدیل شده است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج