۵۶۵۱۲۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

فیلم جدید «گلشیفته» در مسابقه جشنواره لوکارنو

برگزارکنندگان جشنواره فیلم لوکارنو امروز (چهارشنبه) از فهرست آثار راه یافته به هفتادمین دوره این رویداد سینمایی رونمایی کردند.

آی ‌سینما: برگزارکنندگان جشنواره فیلم لوکارنو امروز (چهارشنبه) از فهرست آثار راه یافته به هفتادمین دوره این رویداد سینمایی رونمایی کردند. فیلم «مادام هاید» با بازی ایزابل هوپر در نقش معلم فیزیک که ناگهان با چالش تغییر شخصیت روبه‌رو می‌شود و همچنین «لولا پاتر» با نقش‌آفرینی فنی آردان بازیگر زن فرانسوی در نقش مردی که جراحی تغییر جنسیت داشته است، از جمله تولیدات شاخص سینمای فرانسه در جشنواره امسال هستند.

همچنین، فیلم جاسوسی و پر سر و صدای «بلوند اتمی» با بازی شارلیز ترون و جدیدترین محصول «نتفلیکس» که یک تریلر علمی-تخیلی است در فضای باز میدان پیاتزا گرانده و در حضور هشت هزار تماشاگر روی پرده می‌روند.

مثل دوره‌های گذشته، فهرست آثار راه‌ یافته به این جشنواره سوییسی به سینمای مستقل اختصاص دارد و تلفیقی از فیلم‌های کم‌تر شناخته شده به همراه جدیدترین آثار سینماگران مولف و مطرحی همچون نوئمی لووفسکی، آنوپ سینگ، وانگ بینگ و آن‌مری جاسر به شمار می‌رود.

به گزارش «ورایتی»، بخش مسابقه اصلی جشنواره هفتادم 14 فیلم بلند را شامل می‌شود که از این میان، 4 اثر متعلق به کارگردانان فیلم اولی است.

فیلم «فردا و از آن پس» (Tomorrow and Thereafter) جدیدترین ساخته لووفسکی، هفتادمین جشنواره لوکارنو را چهارشنبه ۲ اوت (۱۱ مرداد) افتتاح می‌کند. این فیلم روایتگر داستان غم‌انگیز دختری ۱۰ ساله است که به همراه مادر بی‌ثباتش زندگی می‌کند.

همچنین «آواز عقرب‌ها» (The Song of Scorpions) جدیدترین فیلم گلشیفته فراهانی و عرفان خان سوپراستار سینمای هند (بازیگر فیلم‌های «زندگی پی» و «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز») یکی از 14 عنوان راه یافته به بخش رقابتی است. این درام سینمایی به کارگردانی آنوپ سینگ که با محوریت «خشونت جنسی علیه زنان هندی» مقابل دوربین رفته، آمیزه‌ای از واقعیت بی‌رحمانه و قصه‌پردازی هالیوودی است.

هفتادمین جشنواره فیلم لوکارنو روز شنبه ۱۲ اوت (۲۱ مرداد) با نمایش مستند «گوتهارد - یک زندگی، یک روح» ساخته کوین مرتس خاتمه می‌یابد. این فیلم مستند در بزرگداشت گروه سوییسی «گوتهارد» از گروه‌های معروف موسیقی هارد راک ساخته شده است.

الیویه آسایاس کارگردان فرانسوی فیلم «ابرهای سیلز ماریا» ریاست هیات داوران بخش مسابقه امسال را به عهده دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه بره با این افغانی ها و هندی ها همبازی بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج