۵۶۵۱۷۵
۱۷ نظر
۵۰۰۷
۱۷ نظر
۵۰۰۷
پ

نقد تند و صریح محمد هاشمی به مدیریتِ قالیباف

محمد هاشمی در انتقاد از شهردار تهران گفت: وقتي چند دلال را دور خودت جمع كني و به آنها خدمات بدهي كه در زمان انتخابات كمك كنند؛ اجحاف به مردم شود و در كوچه ٤ متري برج بسازي، وضع بهتر از اين نخواهد شد.

روزنامه اعتماد: محمد هاشمی در انتقاد از شهردار تهران گفت: بعد از انقلاب در تهران چندین شهردار آمده است. از این تعداد ٢ نفر به سمت ریاست‌جمهوری رفته‌اند. یکی آقای احمدی‌نژاد بود که رییس‌جمهور شد و یکی هم آقای قالیباف بود که چند دوره کاندیدا شد اما رای نیاورد.

هدف كسي كه به شهرداري مي‌آيد بايد خدمت به مردم و اصلا امور شهري باشد؛ بدون در نظر گرفتن اينكه در آينده چه كاري مي‌خواهد انجام دهد. ممكن است شهردار بماند، وزير شود يا كاري نداشته باشد.

اينكه فردي شهرداري را پلكان ترقي براي خود قرار دهد تا بتواند راي مردم تهران را جلب كند و رييس‌جمهور شود، ادامه همين وضع اسفناك تهران را در پي خواهد داشت.

وقتي چند دلال را دور خودت جمع كني و به آنها خدمات بدهي كه در زمان انتخابات كمك كنند؛ اجحاف به مردم شود و در كوچه ٤ متري برج بسازي، وضع بهتر از اين نخواهد شد.
اينها روش‌هاي غلطي است و حتما در دوران روي كار آمدن اصلاح‌طلبان در شوراي شهر بايد اين نوع رفتارها متوقف شوند. اصلاح امور شهري بايد از اهداف مهم شهردار باشد؛ نه به دست آوردن جايگاه رياست‌جمهوري. بعد شروع كند و از افراد امتياز بگيرد.
اينها خلاف شرع، خلاف قانون و هم دور از شأن مدير در جمهوري اسلامي است كه به اين صوررت عمل كند. با خدمت به مردم مغاير است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام

      دم شما گرم

    • بدون نام

      تو مثلا خوبي

    • محمد سلطان

      در واقع حقیقت لوله کن همینه!

    • بدون نام

      چخبره آقای هاشمی تند نرو آرومتر ، تاحالا کجا بودی یدفه پیدات شد

    • مردم

      يه سوزن به خودت بزن يه جوالدوز به ديگران،
      شما و خانواده محترم ابتدا فساد مختلفي كه دچارش هستيد رو برطرف كنيد بعد دنبال نقد عملكرد ديگران باشيد لطفاً

    • بدون نام

      درود.بر.هاشمی.بزرگوار.کور.شودچشم.دشمنانتان

    • بدون نام

      واگر محمد هاشمی الان شهردار شود دوره شورای 1400شهردار دیگر انتخاب شود او همین انتقادات را به شهردار فعلی خواهد کردو این ماجرا در ایران تمام شدنی نیست

    • محمد

      به،به . مدیر دلسوز یعنی آقای محمد هاشمی ، دورانی که ایشان بر صندلی مدیریت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تکیه زده بود کل شش میلیارد ساکن کره خاکی تقاضا کردند که مدیران رادیو و تلویزیون کشورشان یک دوره چند ماهه مدیریت را نزد ایشان تلمذ کنند ،
      بعد هم که آقای محمد هاشمی ماموریتش تمام گردید اینقدر وزارت خانه ها برای جذبش تقاضا داشتند که مجبور شدن بخاطر گله گذاری وزارتخانه‌ها بهش دست ندهند، چون فقط یه وزارتخانه می‌تونست از وجود بی بدیلش سودمند گردد

    • ناشناس

      درود بر قالیباف .( مرد سازندگی)

    • بدون نام

      اقای هاشمی تا حالا کجا بودی بوی کباب به دماغت خورده یواش پیاده شیدبا هم بریم

    • بهمن

      آقای هاشمی من به عنوان لیسانس بیسواد از این همه تخریب و لفظ بیان شما متاسفم ...
      واقعا نمیدونم چی بگم دیگه
      رای من قالیباف نبوده ولی با این حرف شما میگم درود بر قالیباف

    • حجت بیگ زاده

      بنظرم مشکل اساسی که الان دامن مدیران رودرجمهوری اسلامی گرفته که بسی جای تاسف دارد بجای ارائه راهکاروراهبرد ودستگیری ازهم تخریب همدیگه وبروایتی بازی درزمین مخالفین است اگه شماجای این آقا بودین بهترعمل می کردین؟ بهتره خودتونواصلاح کنین وبه فکراین مردم باشین که درزیر فشاراقتصادی وسوءمدیریتی شماها دارن خفه میشن

    • ملت

      آقای هاشمی عاقلان دانند

    • بدون نام

      هههعجب جوکی گفتید الان برای من سوال شد این که یک نفر بخواهد رییس جمهور بشود چه منافاتی با اینکه تو شهرداری خدمت کند خواهد داشت. اگر هم بر فرض مثال حرف شما درست بود چرا شما و دوستان صاحب نظر ، حالا ازهر طرفی ، برای اینکه جلو این مسئله رو بگیرید تلاش نمیکنین آها فکر کنم فهمیدم شاید بخاطر اینه که اگر یکی از هم پیالگی هاتون خواست از این مسیر بیاد بتونه هر چی باشه رای تهرانی ها کم اثر گذار نیست.

    • بدون نام

      آقای هاشمی چطور شده این همه کار بزرگ را توتهران نمی بینی

    • هاجر

      اصلاح طلبان که قبل از قالیباف و احمدی نژاد شهرداری تهران رو برعهده داشتن و اونقدر دعوا و اختلاف داشتن که خاتمی منحل کرد شورای شهر رو تو اون زمان!!!
      تو دوران احمدی نژاد و قالیباف و اصولگرایان نه تنها اختلاف و دعوا و انحلال نبود بلکه ساخت برج میلاد و پل طبیعت و دریاچه خلیج فارس و پارک ولایت و باغ کتاب رو شاهد بودیم!
      امیدواریم دوران پس از قالیباف به خیر و خوشی بگذره و مجدد شورای شهر و شهرداری منحل نشه!
      لطفا درج شود.

    • دریا

      منتقدا اول بیان مثل قالیباف یه برج میلاد و یه پل طبیعت که رتبه های برتر دنیا شدن بسازن بعدا بیان نقد کنن شهرداری و قالیباف رو!
      تو دورانی که مسئولان فقط حرافی و حاشیه سازی میکنن قالیباف فقط کار کرد و کار و نتیجه اش آبادانی تهران بود و راحتی مردم تهران با مترو و بی آر تی و غیره.
      تهرانیها خوب میتونن تصور کنن الان اگر مترو و بی ار تی که قالیباف اجرا کرد نبود شهر تهران چه شکلی بود!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج