جاباما
۵۶۵۲۳۳
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

گالری‌هایی که گرمای تابستان را بی‌اثر می‌کنند

در این مقال به معرفی اجمالی گالری و هنرمندانی که در آن آثار خود را عرضه می‌کنند، می‌پردازیم. هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود. برای همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته برای شما داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان: در این مقال به معرفی اجمالی گالری و هنرمندانی که در آن آثار خود را عرضه می‌کنند، می‌پردازیم. هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود. برای همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته برای شما داریم.

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شود و ما به معرفی اجمالی گالری و هنرمندانی که در آن آثار خود را عرضه می‌کنند، می‌پردازیم:

گالری نگاه

طلوع ناصری‌زاده، آثار خود را در این گالری از ۱۶ تیرماه عرضه کرده است و تا ۲۸ تیر ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری نگاه مراجعه کنند. طلوع ناصری دانش آموخته عکاسی از دانشگاه هنر و معماری تهران است. وی دوره‌های تخصصی هنر را نزد استاد مسلمیان و بابک اطمینانی فرا گرفته است. طلوع ناصری تاکنون در چندین نمایشگاه گروهی عکاسی و نقاشی آثار خود را نمایش داده است و این نخستین نمایشگاه انفرادی وی است.

نگارخانه شمس

در این نمایشگاه آثاری از: نصرالله افجه‌ای، احمد اسفندیاری، ناصر اویسی، آیدین آغداشلو، فریدون آو، رضا بانگیز، بهمن بروجنی، صادق تبریزی، ژازه تباتبایی، کیخسرو خروش، خسرو خورشیدی، رضا درخشانی، کامبیز درمبخش، بهرام دبیری، یوسف رضایی، سهراب سپهری، جمشید سماواتیان، مریم سالور، عربعلی شروه، جلال شباهنگی، ناصر عصار، مسعود عربشاهی، علی عابدینی، محمد هادی فدوی، یحیی فیوضی، حسین قوللر آغاسی، حسین کاظمی، عباس کیارستمی، حسین کاشیان، سیاوش کسرایی، فریده لاشایی، رضا مافی، منوچهر معتبر، سیراک ملکنیان، منوچهر نیازی، وارطانیان، هاکوپیان، ف. اخلاقی، فیروزه بختیاری، علی جمشیدی، محسن حجازی، حمیده رضوی، علی روستاییان فرد، مریم رحمانی، علیرضا سعادتمند، شهباز سلمانی، فاطمه ستاره، هیرو شیخ الاسلامی، سپیده شاه حسینی، الهه صالح، ناصر عزیزی، هونیا عباسی، عسل فلاح، رعنا فرنود، احمد مقدسی، فرامرز مختارپور، همایون موسوی، ساغر مسعودی، هانی نجم، سپیده نژاد ستاری، بهنام ولدوند در معرض نمایش و فروش قرار می‌گیرد. این نمایشگاه از ۱۶ تیرماه سال جاری آغاز به کار کرده است و تا ۱۶ مرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه شمس مراجعه کنند.

گالری ایوان

هنرمندانی مانند صابر ابر- کوروش ادیـم- مهرداد افسری - آرش اکبری سنه- شروین امدادیان- فریدون امیدی- جمشید بایرامی- مجید برزگر- بابک برزویه- غوغا بیات- جعفر پناهی- مریم تختکشیان- حمید جانی پور- رعنا جوادی- امیرحسین حشمتی- بابک حقی- ابراهیم حقیقی- اوژن حقیقی- محمد حمزه‌ای - رامین حیدری فاروقی- فریدون خسرویان- مرضیه خورسند- فتانه دادخواه - نادر داوودی- شهرزاد درفشه- سعید دستوری- علی دقیق- پرهام دیده‌‌ور- لیلا رحیمی- جاوید رمضانی- زروان روح بخش و روزبه روزبهانی آثار خود را از 16 تیر در این گالری عرضه کرده‌اند و تا 30 تیرماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری ایوان مراجعه کنند.

نگارخانه الهه

مهدیه دوستوندی آثار خود را از 16 تیرماه در این گالری عرضه کرده است و تا 26 تیرماه سال جاری ادامه دارد علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه الهه مراجعه کنند.

نگارخانه ترانه باران

نادر تهرانی، آثار خود را در این گالری از 16 تیرماه عرضه کرده است و تا 25 تیرماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه ترانه باران مراجعه کنند.

نگارخانه لاله

نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «جهانِ ساخته» با حضور 26 هنرمند جوان روز جمعه 16 تیر 1396 ساعت 16 در نگارخانه لاله گشایش یافت.

«جهان ساخته» توصیف فضاهایی است که از واقعیت عبور می‌کند. فضاهایی که ساختگی است، اما حدود خود را با آمیختن به خصوصیاتی چون وهم، خیال و... همانند واقعیت می‌کند. این «جهان ساخته» قلمرو جدیدی را می‌سازد و یا همچون وضعیتی که سرشار از واقعیت است به چیزی فراتر از خود اشاره می‌کند. هر چند این موقعیت از چهارچوب واقعیت خارج است، اما فاصله‌ زیادی با آن ندارد .این نمایشگاه تا 3 مرداد ماه سال جاری برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه لاله مراجعه کنند.

گالری نک

نسیم گلی، آثار خود را در این گالری از ۲۳ تیر تا ۵ مرداد ماه سال جاری در این گالری عرضه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری نک مراجعه کنند.

گالری اُ

امین طلاچیان، آثار خود را در این گالری از ۲۳ تیر تا ۳ مرداد ماه سال جاری در این گالری عرضه می‌کند علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری اُ مراجعه کنند.

گالری هما

پارسا مستقیم آثار خود را در این گالری از ۲۳ تیر تا ۳ مرداد ماه سال جاری عرضه می‌کند علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری هما مراجعه کنند. پارسا مستقیم هنرمند جوانی ست که آثارش سال گذشته در توربین هال موزه تیت لندن به نمایش درآمده است، او از دل جریان بازنمایانه احمد مرشدلو بیرون آمده ولی بر خلاف استادش معتقدست راوی آن بخش غیر اجتماعی و ناآموخته انسان باقی خواهد ماند. قصد او از این کنش وفاداری به کاراکتر نقاشانه به عنوان ایده محوری هنرمند معاصرست.

نگارخانه صا

شهلا معززی آثار خود را در این گالری از 23 تیر تا 1 مرداد ماه سال جاری عرضه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه صا مراجعه کنند.

نگارخانه آرته

محمد باباکوهی که در نهمین جشنواره تجسمی فجر (سال 1395) برگزیده شد آثار جدید خود را به نمایش گذاشته است. این نمایشگاه که «مزرعه حیوانات» نام دارد از 23 تیرماه الی 1 مرداد ماه 1396 در نگارخانه آرته برپا است علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به این نگارخانه مراجعه کنند.

نگارخانه نگر

مهناز بهرام‌نیا، آثار خود را با عنوان دهکده ازلی در این گالری از 23 تا 25 تیرماه سال جاری عرضه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه نگر مراجعه کنند. دهکده ازلی نمایشگاهی است که درآن روایت انسانهای یک دهکده را به ما نشان می‌دهد، انسان‌هایی که عمر زیادی دارند، مرگ روحی نداشته و درابهام به نمایش درآمده‌اند. نه زمانی وجود دارد نه مکانی، دهکده‌ای از هستی، بدون نقطه آغاز و پایان با مردمانی که جوانی و زیبایی‌شان ربوده شده و به جای چشم‌هایشان گودال تاریکی نقش بسته است.

گالری آبریک

جمعی از هنرمندان از جمله نغمه آبرومند، انسیه آجورلو، الناز ایوبی، المیرا حسینی، المیرا داوطلب محمودی، وحیده رزاق‌زاده، شهره رزمی، شیرین سودایی، پویا شجاعی، غزل صادقا، سهیلا صدری، یگانه صفری، محمدعلی ناصرالملکی، سمیرا نظیفی، فرناز ورهامی وندا پارسا خانقاه آثار خود را از 23 تا 29 تیر ماه سال جاری در این گالری عرضه کرده‌اند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری آبریک مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج