جاباما
۵۶۵۴۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فرانسه، قانون پذیرش پناهجویان را اصلاح می کند

نخست وزیر فرانسه روز چهارشنبه دوازدهم ژوئیه از ایجاد اصلاحات در روند پذیرش پناهجویان و افزودن امکانات لازم در پروسه بررسی پرونده آنان و پس از آن خبر داد.

عصر ایران: نخست وزیر فرانسه روز چهارشنبه دوازدهم ژوئیه از ایجاد اصلاحات در روند پذیرش پناهجویان و افزودن امکانات لازم در پروسه بررسی پرونده آنان و پس از آن خبر داد.

به نقل از یورونیوز، ادوارد فیلیپ، نخست وزیر فرانسه اعلام کرد که در دو سال آینده ۱۲ هزار و پانصد مکان اقامت برای اسکان پناهجویان ایجاد خواهد شد. وی افزود: «با این هدف، ۴ هزار اقامتگاه در سال ۲۰۱۸ و ۳۵۰۰ مکان در سال ۲۰۱۹ برای متقاضیان پناهندگی و پنج هزار محل سکونت برای پناهجویان در همین مدت زمان ساخته خواهد شد.»

وی همچنین از کم شدن مدت زمان بررسی پرونده پناهندگی طبق وعده امانوئل ماکرون از ۱۴ ماه به ۶ ماه داد.
فلیپ این اصلاحات را علاوه بر کاهش تاخیر در زمان ثبت درخواست، مصاحبه شامل اصلاح سیستم دریافت درخواست ها در گیشه های پذیرش فرمانداری ها دانست.

اصلاحات قوانین پناهندگی همچنین شامل بازگرداندن پناهجویان به نخستین کشورهای امن خواهد بود. به این ترتیب به نظر می‌رسد فرانسه از این پس شمار بیشتری از افرادی را که از کشورهای شرق و جنوب اروپا وارد خاک این کشور شده اند، اخراج کند.

نخست وزیر فرانسه اعلام کرد این کشور سیاست‌های سختگیرانه‌تری نسبت به مهاجران «اقتصادی» در پیش خواهد گرفت؛ در صورت اصلاح قوانین فعلی، افرادی که کیس پناهندگی‌‌شان رد شود به سرعت باید خاک فرانسه را ترک کنند.

فرانسه یکی از پل‌های عبور پناهجویان به سوی بریتانیا است. این کشور که در دهه‌های گذشته به سرزمین پناهجویان مشهور بود، در سال‌های اخیر سیاست‌های سختگیرانه‌تری نسبت به مهاجران اتخاذ کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج