جاباما
۵۶۵۹۲۴
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

حاجي بابايي: اصراری برای معرفی وزیر نداریم

رئیس فراکسیون ولایی مجلس و وزیر دولت احمدی نژاد تاکید دارد: کابینه دوم روحانی به نسبت کابینه اول باید ۵۰ درصد تغییرات داشته باشد تا کارآیی لازم را پیدا کند.

نامه نیوز نوشت: رئیس فراکسیون ولایی مجلس و وزیر دولت احمدی نژاد تاکید دارد: کابینه دوم روحانی به نسبت کابینه اول باید ۵۰ درصد تغییرات داشته باشد تا کارآیی لازم را پیدا کند.

حميدرضا حاجي بابايي، رئيس فراكسيون ولايي مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سوال که آيا دولت تاکنون با اعضاي اين فراكسيون براي كابينه جلسه اي داشته است گفت: دولت تا الان هيچ گونه صحبت و يا بحثي با فراكسيون نمايندگان ولايي در این مورد نداشته است، ما خودمان در همين زمينه ١٥نَفَر را تعيين كرديم كه اگر دولت قصد تعامل داشت از طريق اين كميته مذاكراتي را داشته باشيم.

وي در مورد احتمال استفاده دولت از برخي نمايندگان در كابينه دوازدهم اظهار داشت: دولت اگر تمايل داشت مي تواند اين كار را انجام دهد، البته اينكه بگويم دولت بايد حتما از نمايندگان مجلس استفاده كند درست نيست چراكه اين انتخاب در اختيار دولت است. معتقدم وقتي كسي در مسئوليت وزارت يا بالاتر قرار مي گيرد اگر يك دوره نماينده بوده باشد قطعا موفق تر خواهد بود.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: اين دولت است كه بايد كابينه را پيشنهاد دهد و اگر روزي دولت به اين جمع بندي رسيد كه كسي توانايي اين كار را دارد مي تواند پيشنهاد دهد والا كسي اصراري براي معرفي افراد خاص ندارد، در واقع ما بايد در مورد شاخص ها صحبت كنيم نه افراد.

حاجي بابايي در مورد برخي صحبت ها مبني بر پيشنهاد دولت به دو نَفَر از اعضاي فراكسيون مستقلين براي حضور در كابينه گفت: چنين چيزي را نشنيده ام و خبري ندارم.

این عضو جمنا در پاسخ به این سوال که احتمال می دهید در كابينه دوازدهم بيشتر از اصولگرايان معتدل استفاده شود، گفت: تا امروز خود دولت هم چنين چيزي را نمي داند، پشت پرده معمولا فعل و انفعالاتي وجود دارد كه ممكن است آن پشت يك گروهي با گروه ديگر به جمع بندي برسند.

اين نماينده اصولگرايي مجلس در مورد اينكه آيا اين به معناي سهم خواهي گروه‎ها و جريان‏هاي سياسي در كابينه است گفت: اميدواريم كه سهم خواهي مطرح نباشد ولي برخي ظواهر حكايت از همين سهم خواهي دارد.

وي در مورد برخی پیشنهادات اصولگرایان به روحانی مبنی بر حضور باهنر در كابينه نيز گفت: آقاي باهنر فرد قوي و توانمندي است و اگر دولت از وي استفاده كند خوب است.

نماينده مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي در پيش بيني خود از تركيب كابينه دوم بيان كرد: كابينه قوي كابينه اي است كه خودش كار اقتصادي نكند يعني خودش مشغول كار اقتصادي خانواده خودش نباشد، افرادي انتخاب شوند كه تمام توانشان را براي كار بگذارند، جهادي وارد كار شوند و هماهنگي لازم را با دولت داشته باشند و به برنامه ششم و اسناد بالادستي اعتقاد داشته باشد و براساس آن حركت كند.

وي خاطر نشان كرد: كابينه دوم بايد بالاي ٥٠درصد نسبت به كابينه اول تغيير كند كه كارآيي لازم را داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا پررویی و وقاحت رو به حد اعلا رسوندید

    • zoha

      حتماً اقایانی که در این چهار سال قصد براندازی دولت راداشتند ومدام تخریب و سرکوب کردند، خود را ولایی میدانند و حتماً توقع وزیر شدن هم دارند...
      زهی خیال باطل

    • بدون نام

      خیلی کار درستی حقت بیشتر از اینهاست

    • بدون نام

      مگه قرار بوده بری وزیر هم بشی وقتی بودی چه گلی به سر وزارتخونه زدی خیلی رو دارین مگه کم گند زدین یا خیلی سوداوره که دنبالشی

    • بدون نام

      رو رو برم.بیا ومعرفی کن.منتظر نشستن.

    • بدون نام

      چرا نظرات مخلف رو حذف میکنی واقعا تنها وزیری که برای آموزش وپرپرش کار کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج