۵۶۵۹۲۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

واکنش بازیگران به معرفی اسامی نامزدهای امی

در حالی که پنجشنبه شب نامزدهای جوایز تلویزیونی آمریکا که به عنوان امی شناخته می‌شود، معرفی شدند شماری از بازیگران و ستاره‌ها به این انتخاب ها واکنش نشان دادند.

خبرگزاری مهر: در حالی که پنجشنبه شب نامزدهای جوایز تلویزیونی آمریکا که به عنوان امی شناخته می‌شود، معرفی شدند شماری از بازیگران و ستاره‌ها به این انتخاب ها واکنش نشان دادند.

به نقل از مووی نیوز، شب پیش آنا چلومسکی از سریال «ویپ» و شیمار مور از سریال «S.W.A.T» که درباره دپارتمان پلیس لس‌آنجلس است و به زودی روی آنتن می‌رود، به معرفی اسامی نامزدهای امسال جوایز امی پرداختند.
واکنش بازیگران به معرفی اسامی نامزدهای امی

در این مراسم که بیشترین نامزدها به دو برنامه شوی شبانه شبکه ان‌ بی‌ سی با عنوان «پخش زنده شنبه شب» یا «اس ان ال» و نیز سریال «وست ورلد» از شبکه اچ‌ بی‌ او رسید، هر یک از این دو برنامه ۲۲ نامزدی کسب کردند. در همین حال بسیاری از نامزدهای امسال بلافاصله به توییتر رفتند و احساس خود را در این باره ابراز کردند.

جان لیتگو از سریال «تاج» از شبکه نت فلیکس که در نقش چرچیل بازی کرده، نوشت: «تاج» همچنان دارد برکت به بار می‌آورد و نامزدی امروز صبح هم جدیدترین هدیه‌ای بود که از آن به من رسید. بسیار خوشحالم که کلر فوی هم نامزد شده که یکی از بهترین بازیگران است و نیز یکی از بهترین افرادی که من تاکنون با او همکاری کرده‌ام. با نامزدی این سریال از افرادی فوق‌العاده که «تاج» را خلق کردند، تجلیل شده است. خب من چگونه باید این را جشن بگیرم؟ با هسمرم به یک کنسرت می‌رویم. این کاری است که وینستون چرچیل هرگز نکرد.

آنجلا باست از سریال «ارباب هیچکس» از نت فلیکس نوشت: فوق‌العاده از این نامزدی هیجان‌زده هستم و بازی با چنین ستارگانی آن هم با یک فیلمنامه عالی که در هر صفحه آن قلبی جای دارد، طنز و این ایده که خانواده باید در هر حالتی در امنیت کامل باشد، نشان دهنده علاقه ماست. همیشه فکر می‌کنم خیلی خوش شانس بودم که با این گروه همکاری کردم. عزیز، آلن، ملینا و لنای فوق العاده ...

جفری تمبور از سریال «شفاف» شبکه آمازون نوشت: این افتخاری است که این سریال بار دیگر از سوی آکادمی تلویزیونی برای بازیگری در نقشی به پیچیدگی مائورا ففمن بتواند تایید شود. این نامزدی را با گروه خلاق سازنده این سریال تقسیم می‌کنم. از این که این سریال هفت نامزدی کسب کرده خیلی هیجان زده هستم و مخصوصا برای جودیت و کاترین که همکاران فوق‌العاده من در جلوی دوریبن در این سریال هستند خیلی خوشحالم.

جرالد مک‌رانی برای «این آمریکاست» از شبکه ان بی سی نوشت: از این بیشتر نمی‌شد هیجان زده شوم. از همه کسانی که به نوعی همراه این برنامه بودند به ویژه دن، میلو و مندی تشکر می‌کنم. یک تشکر ویژه هم برای جان و گلن برای این که از من خواستند تا در این فیلم بازی کنم و من را هدایت کردند. از همه دست اندرکارن ان‌ بی‌ سی هم تشکر می‌کنم که از این برنامه حمایت کردند و به ویژه از آکادمی تشکر می‌کنم که این برنامه و من را تایید کردند.

الکساندر اسکرشگرد برای «دروغ‌های بزرگ کوچک» ‌از شبکه اچ‌ بی‌ او نوشت: چه افتخار فوق العاده ای است که کنار چنین گروهی با استعداد از بازیگران توسط آکادمی تلویزیون به رسمیت شناخته شوم. خیلی برای نیکول، ریس، شیلین و ژان مارک هیجان زده هستم. بسیار حس خوش شانسی می کنم که فرصت بازی کردن نقش چنین شخصیت پیچیده ای را پیدا کردم. مخصوصا می خواهم از نیکول تشکر کنم که هر روز کنار من بود تا این داستان تیره، پیچیده اما به طور دلشکنی حقیقی را تعریف کند. همچنین می خواهم از اچ بی او به این خاطر تشکر کنم که از پروژه هایی حمایت می کند که نحوه داستان سرایی در تلویزیونی را به چالش کشیده و منقلب می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج