جاباما
۵۶۶۲۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محرمی: برانکو و مارکو در اوکراین کماندو تربیت می‌کنند!

ملی‌پوش امید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تمرینات سنگینی که برانکو و مارکو به ما در اوکراین دادند می‌توانم بگویم که آنها به جای فوتبالیست، کماندو تربیت کردند!

خبرگزاری فارس: صادق محرمی درخصوص اردوی تیم پرسپولیس در اوکراین، شکست سرخپوشان در دیدار تدارکاتی و حضور در اردوی تیم ملی امید صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

اردوی تیم پرسپولیس در اوکراین ۲ روز دیگر به پایان می‌رسد. به نظرت این اردو چطور بود؟

خدا را شکر می‌کنم که اردوی خوبی داشتیم. درست مثل سال گذشته که در اوکراین تمرینات خوبی انجام دادیم. البته باید بگویم که امسال تمرینات ما نسبت به سال گذشته سنگین‌ و پرفشارتر بود. شرایط اردویی خوب بود و ما مشکلی از هیچ بابت نداشتیم.

برخی‌ها معتقدند که مارکو مربی بدنساز پرسپولیس در این اردو نفس بازیکنان را گرفته است. خودت با این موضوع موافقی؟

واقعاً می‌توانم بگویم که مارکو در این اردو کماندو تربیت کرد! واقعاً تمرینات سختی برای ما در نظر داشت و نفس بازیکنان را گرفته بود. البته برانکو هم تمرینات خیلی سنگین و پرفشاری را برای بازیکنان در نظر داشت. ما سال گذشته هم تمرینات این‌چنینی انجام داده بودیم و معتقدم که یکی از دلایل موفقیت ما در فصل گذشته همین تمرینات سخت، سنگین و نفس‌گیر کادر فنی بود. فکر می‌کنم امسال این فشار بیشتر تمرینات باعث شود تا ما عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم. امیدوارم که این تمرینات سنگین جواب بدهد و ما نسبت به فصل گذشته بهتر نتیجه بگیریم.

شکست پرسپولیس در آخرین بازی تدارکاتی‌اش در اوکراین مقابل تیم استال این کشور حرف‌ و حدیث‌هایی را به راه انداخته، خودت نظرت در خصوص این بازی و این شسکت چیست؟

تیم استال واقعاً تیم خوبی بود و نباید از حق بگذریم. اما به دلیل تمرینات سنگینی که در اوکراین انجام می‌دادیم بدن بازیکنان کمی خسته بود. ما حتی صبح روز بازی با تیم استال هم تمرین کرده بودیم و این موضوع واقعاً فشار به بدن بازیکنان آورده بود. معتقدم که دلیل باخت ما در این بازی همین خستگی بود وگرنه در شرایط عادی اگر با این تیم بازی کنیم ۱۰۰ درصد آنها را شکست می‌دهیم.

قرار است روز ۳۱ تیرماه تیم‌های پرسپولیس و استقلال در آلمان به مصاف هم بروند، این در حالیست که این بازی موافقان و مخالفانی دارد. به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیم پرسپولیس نظرت در خصوص این بازی و فلسفه آن چیست؟

خیلی خوشحال هستیم که این بازی برگزار می‌شود، خود من هم دوست داشتم که برای این بازی در کنار تیم باشم و مثل سایر بازیکنان برای موفقیت پرسپولیس بجنگم اما به هر حال به دلیل اینکه همراه با تیم امید باید به قرقیزستان بروم متأسفانه در این بازی غایب خواهم بود هرچند که با شناختی که از تیم خودمان دارم مطمئناً بازی خوبی خواهیم کرد و امیدوارم که برنده از این بازی بیرون بیاییم.

البته مخالفان این بازی معتقدند که چون پرسپولیس و استقلال در فصل بدنسازی هستند شاید این بازی کیفیت همیشگی را نداشته باشد. نظرت خودت در این خصوص چیست؟

به هر حال این موضوع در روند کیفی بازی تاثیرگذار خواهد بود اما مسلماً کادر فنی تیم پرسپولیس تدابیر لازم را برای این بازی خواهد اندیشید و من شک ندارم که کادر فنی ما می‌داند که چطور از بازیکنان بازی بگیرد. همانطور که گفتم امیدوارم بازی جذاب و تماشاگر پسندی از آب در بیاید و در نهایت این ما باشیم که برنده دربی آلمان شویم.

مهدی طارمی هم که به پرسپولیس برگشت.

بله و واقعاً همه ما خوشحال هستیم که مهدی باز هم کنار ماست. طارمی بازیکن بزرگی است و همه ما خوشحال هستیم که او به جمع ما بازگشته است. ما می‌دانستیم که مهدی دلش با پرسپولیس است و به همین دلیل از بازگشتش خوشحالیم. در حال حاضر ما ۳ مهاجم آماده به نام‌های مهدی طارمی، علی علیپور و گادوین منشا داریم که هر ۳ نفر آنها فوق‌العاده آماده هستند. مطمئناً هرکدام از این مهاجم‌ها در هر تیمی حضور داشتند ستاره تیمشان بودند.

فصل گذشته ستاره و پدیده تیم پرسپولیس بودی. فکر می کنی امسال چه شرایطی در انتظارت خواهد بود؟

همانطور که شما گفتید فصل گذشته فصل خیلی خوبی برای من بود و خداراشکر می‌کنم. امسال مطمئناً سعی و تلاشم را بیشتر خواهم کرد تا بیشتر از قبل پیشرفت کنم. مطمئناً هرکاری از دستم بر بیاید برای خوشحالی هواداران انجام خواهم داد چرا که مهمترین رکن باشگاه، هواداران پرسپولیس هستند.

قرار است امروز همراه با تیم ملی امید به قرقیزستان بروی تا مسابقات مقدماتی المپیک را آغاز کنید. چه شناختی از این تیم داری؟

باید بگویم که من فقط یک جلسه در کنار سایر بازیکنان تمرین کردم و به همین دلیل خیلی با شرایط تیم آشنا نیستم اما می‌دانم که بازیکنان همگی از رده‌های سنی مختلف هستند و به نظرم شرایط خوبی در تیم ما حاکم است. مطمئناً با چند جلسه تمرین در قرقیزستان شرایط تیم بهتر از قبل خواهد شد و خیلی امیدوار هستم که در این مسابقات نتیجه بگیریم.

شناختی از رقبای تیم رقیب در این مسابقات داری؟

متاسفانه اطلاعات دقیقی از رقبا ندارم چرا که هنوز تیم‌ها آنالیز نشدند اما مطمئناً کادر فنی در این زمینه به موقع حریفان را آنالیز می‌کنند و معتقدم ۱۰۰ درصد می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

شرایط سنی‌ات به گونه‌ای است که در صورت صعود تیم امید به المپیک شاید نتوانی تیم را همراهی کنی. این موضوع آیا حسرتی برای تو نخواهد بود؟

در حال حاضر دقیقاً نمی‌دانم که شرایط سنی مسابقات چطور است اما می‌دانم که تا مسابقات آسیایی می‌توانم در کنار تیم امید باشم. البته شاید شرایط سنی برای مسابقات المپیک تغییر کند در کل این مسائل مهم نیست، چیزی که مهم است این است که تیم امید بعد از این همه سال به المپیک صعود کند. من دعا می‌کنم تیم امید در نهایت به المپیک صعود کند حالا چه من باشم چه نباشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج