۵۶۶۵۵۷
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

بهترین مرورگر وب برای کامپیوترهای مک چیست؟

وب سایت MacWorld به تازگی آزمایش سرعتی را روی کامپیوترهای مک انجام داده که طی آن، عملکرد مرورگرهای مختلف را بررسی کرده و در این آزمایش، سافاری ۱۱ نیز در کنار سایر مرورگرها مورد بررسی قرار گرفته است.

وب سایت تک شات - محمد خان بیگی: کاربران کامپیوترهای مک امکان استفاده از مرورگرهای وب مختلفی را دارند که از میان آنها می توان به کروم، فایرفاکس ،اوپرا و البته، مرورگر پیش فرض اپل یعنی سافاری اشاره کرد. اگر شما هم از کاربران مک هستید و به جای سافاری، از مرورگر دیگری استفاده می کنید، بد نیست بدانید احتمالا سافاری نسخه ۱۱ که به طور پیش فرض در macOS high Sierra وجود دارد سرعت مناسبی دارد که می تواند رضایت شما را جلب کند.
بهترین مرورگر وب برای کامپیوترهای مک چیست؟
وب سایت MacWorld به تازگی آزمایش سرعتی را روی کامپیوترهای مک انجام داده که طی آن، عملکرد مرورگرهای مختلف را بررسی کرده و در این آزمایش، سافاری 11 نیز در کنار سایر مرورگرها مورد بررسی قرار گرفته است. براساس یافته های این تیم، به نظر می رسد که مرورگر پیش فرض اپل از میان سایر رقبا، سریع ترین عملکرد را داشته است.

به نظر می رسد که این تفاوت در سرعت، بسیار قابل توجه است. اگر اعداد را مورد توجه قرار دهیم، سافاری 11 عملکرد بسیار بهتری از سایر مرورگرهای وب داشته است. با این حال، سرعت بالای مرورگر تنها یکی از عواملی است که برای کاربران اینترنت اهمیت دارد. برای مثال، علیرغم اینکه مرورگر کروم میزان زیادی از حافظه رم دستگاه را اشغال می کند، کاربران همچنان به استفاده از آن تمایل نشان می دهند، چرا که یکپارچگی خوبی با سایر خدمات و اپلیکیشن های گوگل دارد.

با این حال،اگر سرعت برای شما از هر عامل دیگری مهم تر است و حاضر هستید به ازای داشتن سرعت بالا، از دیگر ویژگی ها چشم پوشی کنید، سافاری یازده برای شما مناسب ترین گزینه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صوری

      لطفا ی مطلب بذارین برای آپدیت کردن مک بوکی که هنوز قفلش شکسته نشده(یعنی مک بوکی که از خارج از کشور خریده شده). با توجه به تحریم همیشگی ایران٬اصلا دسترسی به ساخت اپل آیدی و دنبالش آپدیت شدن نداره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج