جاباما
۵۶۶۶۲۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قتل برادرزن چهل ساله در نزاع شبانه

ساعت ۲۱:۰۰ مورخه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ وقوع یک درگیری در مقابل منزلی واقع در خیابان مرتضوی به کلانتری ۱۱۲ ابوسعید اعلام شد.

خبرگزاری فارس: ساعت ۲۱:۰۰ مورخه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ وقوع یک درگیری در مقابل منزلی واقع در خیابان مرتضوی به کلانتری ۱۱۲ ابوسعید اعلام شد.

با حضور مأمورین در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد درگیری مابین دو نفر به نام های ابوالفضل . ط ( ۴۰ ساله) و تقی . ج ( ۴۲ ساله ) که با یکدیگر نیز دارای رابطه خویشاوندی هستند به وقوع پیوسته که نهایتا با دخالت مأمورین درگیری مابین این دو نفر خاتمه پیدا می کند به گونه‌ای که تقی.ج به داخل خانه هدایت می شود.

با پایان درگیری، مأمورین اقدام به ترک محل نموده اما هنوز از محل مذکور فاصله زیادی پیدا نکرده بودند که به آنها اعلام شد که دقیقا در همان مکان اعلام شده قبلی به آنها در خیابان مرتضوی، مجددا درگیری این بار شدیدتری از سر گرفته شده است.

بلافاصله مأمورین به محل مراجعه و این بار مشاهده می کنند که ابوالفضل توسط تقی ( همسر خواهرش ) مورد اصابت ضربه چاقو از ناحیه سینه قرار گرفته است.

بلافاصله تقی . ج توسط مأمورین دستگیر و با توجه به شدت جراحت، ابوالفضل به بیمارستان منتقل می شود.

در ساعت یک بامداد به کلانتری ۱۱۲ ابوسعید اعلام شد که ابوالفضل . ط بر اثر شدت ضربه وارده شده به ناحیه حساس بدن فوت نموده که بلافاصله موضوع به قاضی کشیک ویژه دادسرای امور جنایی و پلیس آگاهی اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم پرونده در اعترافات اولیه عنوان داشته است که انگیزه درگیری مجدد او با مقتول بواسطه فحاشی از سوی مقتول بوده است.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان این خبر اعلام داشت: تحقیقات در خصوص این جنایت و مشخص شدن علت و انگیزه اصلی وقوع در مراحل مقدماتی قرار دارد و متهم پرونده نیز با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج