۵۶۶۷۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نقی‌زاده: در ترکیه تا ۸۰ درصد هماهنگ شدیم

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: اردوی خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشتیم و امیدوارم لیگ برتر را با نتایج خوبی شروع کنیم.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا نقی‌زاده در مورد شرایط گسترش فولاد تبریز و اردوی این تیم در ترکیه گفت: ما وضعیت خوبی داریم و در این مدت تمرینات منظم و با برنامه‌ای را زیر نظر لوکا بوناچیچ پشت سر گذاشتیم. در اردوی ترکیه هم از لحاظ هماهنگی توانستیم به چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم و بچه‌ها ۸۰ درصد با یکدیگر هماهنگ شده‌اند. البته یکی دو بازیکن به دلیل مشکلات خروج از کشور به ترکیه نیامدند، ولی این اردو به سود تیم ما بود و بازیکنان توانستند بیشتر هماهنگ شوند.

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در پاسخ به این پرسش که «هدف اصلی گسترش فولاد در فصل جاری چیست؟»، اظهار داشت: هدف‌گذاری باشگاه این است که پایین‌تر از رتبه ششم نباشیم و ما تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی که بعد از پایان لیگ چند پیشنهاد داشت در مورد احتمال ماندنش در گسترش فولاد تصریح کرد: من پیشنهاداتی داشتم، ولی از طرفی تحت قرارداد با باشگاه گسترش فولاد هم بودم. این‌طور نبود که اصرار به جدایی کنم، ولی یکسری مشکلات وجود داشت که بعد از صحبت با باشگاه برطرف شد. امیدوارم فصل خوبی را در گسترش فولاد پشت سر بگذارم.

نقی‌زاده در پاسخ به پرسشی پیرامون شماره پیراهنش در تیم گسترش فولاد خاطر نشان کرد: اولین سالی که در لیگ برتر بازی کردم شماره ۱۶ را پوشیدم و همیشه این شماره بر تنم بوده است. در فصل جدید هم شماره ۱۶ را می‌پوشم.

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درباره اینکه کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود، گفت:‌ هنوز نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. به‌هر حال تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، سپاهان و چند تیم دیگر شانس دارند، ولی باید بازی‌ها شروع شود تا ببینیم قدرت تیم‌ها در چه حدی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج