۵۶۶۹۰۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مربیان روی صندلی های منزل!

در فوتبال نتیجه گرا هر چقدر هم که نام بزرگی داشته باشید باید نتیجه بگیرید در غیر این صورت خیلی زود فراموش می‌شوید و در بهترین حالت یک نیم‌فصل دیگر هم به شما فرصت می‌دهند.

ایران ورزشی: در فوتبال نتیجه گرا هر چقدر هم که نام بزرگی داشته باشید باید نتیجه بگیرید در غیر این صورت خیلی زود فراموش می‌شوید و در بهترین حالت یک نیم‌فصل دیگر هم به شما فرصت می‌دهند. ترکیب مربیان فصل گذشته با مربیان فصل جدید تغییراتی داشته است.
در واقع بعد از قبول مسوولیت نفت تهران از سوی علی کریمی و مشخص شدن مربیان 16 تیم لیگ برتری، مربیان بیرون مانده هم مشخص شدند. البته همه مربیان می‌دانند که در خروجی باشگاه همیشه به روی شان باز است و باید چمدان به دست منتظر حکم اخراج یا تماس تلفنی از سوی سرپرست تیم در صورت نتیجه نگرفتن باشند. همین مربیان فعلی لیگ هم هیچ امنیتی ندارند و بعید نیست تا قبل از پایان نیم‌فصل شاهد اخراج بعضی از آنها باشیم.

پرویز مظلومی

سرمربی سابق استقلال که او را در بیشتر ادوار لیگ در تیم‌های مختلف دیدیم برای دومین فصل متوالی بدون تیم است. پرویز مظلومی فصل قبل از آن هم برای ۲۴ ساعت جانشین رضا مهاجری در پدیده شد که به دلیل اختلاف اعضای هیات مدیره و مدیرعامل، این انتخاب بلافاصله منتفی شد. مظلومی امروز تاوان باخت سنگین به پرسپولیس را می‌دهد. شاید اگر در آخرین فصل حضورش روی نیمکت استقلال یک جام را هم برای آبی‌ها به ارمغان می‌آورد چه بسا امروز سرمربی تیم بود. مظلومی غیر از استقلال در تیم‌های صبای قم، مس کرمان، آلومینیوم هرمزگان، صنعت نفت آبادان و ابومسلم مربیگری کرده است.

حسین فرکی

پس از دو قهرمانی متوالی با فولاد خوزستان و سپاهان در دومین سالی که در سپاهان ماند به دلایل مختلفی نتوانست نتایج خیلی خوبی بگیرد. اما فصل قبل در مسیر دو باشگاه سایپا و پیکان در نهایت نارنجی‌پوشان سایپا را انتخاب کرد. حسین فرکی بدون شک همان روزی که قراردادش را با این تیم امضا کرد فکرش را هم نمی‌کرد که چنان سرنوشتی در انتظارش باشد که تکلیف بقای سایپا در لیگ به روز پایانی کشیده شود.

اما این اتفاق افتاد و فرکی در نهایت توانست سهمیه سایپا را در لیگ برتر حفظ کند. امروز علی دایی به جای او هدایت این تیم را برعهده گرفته است.

فرهاد کاظمی

فرهاد کاظمی که با پیروزی در آخرین بازی تیمش (سیاه جامگان) مقابل ملوان در لیگ پانزدهم توانست سیاه جامگان را در لیگ نگاه دارد با همین تیم ادامه داد اما خیلی زود به مشکل خورد و راهی ماشین‌سازی تبریزی شد که پس از باخت به پرسپولیس سرمربی‌اش (رسول خطیبی) را برکنار کرده بود. اما کاظمی این‌بار نتوانست در نقش ناجی این تیم ظاهر شود و همراه با ماشین‌سازی به لیگ یک سقوط کرد. او امروز هدایت هیچ تیمی (حتی لیگ یکی) را برعهده ندارد.

صمد مرفاوی

صمد مرفاوی پس از اینکه نتوانست پیکان را در لیگ شانزدهم در لیگ برتر حفظ کند به‌عنوان سرمربی صبای قم به جای علی دایی انتخاب شد. اگر چه او هم مثل خیلی از همکارانش فصل را بدون حاشیه پشت سر نگذاشت اما از ابتدا تا انتهای فصل در صبا ماند و روز آخر با قبول شکست خانگی مقابل استقلال خوزستان لیگ یکی شد. مرفاوی در حال حاضر هدایت هیچ تیمی را برعهده ندارد.

خداداد عزیزی

هر زمانی که تیم‌های مشهدی به مشکل می‌خورند یکی از گزینه‌های همیشگی شان خداداد عزیزی است.

او در نیمه راه نیم‌فصل اول فصل گذشته ابتدا به‌عنوان مدیرفنی روی نیمکت سیاه‌جامگان نشست و از نیم‌فصل دوم حکم سرمربی تیم را دریافت کرد. اما نتایج خداداد در روزهایی که این تیم مشکل مالی داشت هم خیلی خوب نبود و در نهایت مسوولان باشگاه سراغ اکبر میثاقیان رفتند. او تیم را با شکست پرسپولیس در روز آخر لیگ برتری نگاه داشت و مثل همان سالی که فرهاد کاظمی این اتفاق را برای‌شان رقم زد برای فصل بعد هم با سیاه‌جامگان ماند. اما خداداد همچنان بدون تیم است.

نعیم سعداوی

نعیم سعداوی فصل گذشته به یکی از آرزوهایش که هدایت تیم فولادخوزستان بود دست پیدا کرد. نتایج او با نوساناتی همراه بود تا اینکه با جذب وحید طالب لو، ساسان انصاری و بختیار رحمانی تیمش را تقویت و در راستای آن نتایج خوبی هم گرفت اما به یکباره تیمش دچار افت شد. سعداوی امروز تیم ندارد و جای خود را به سیروس پورموسوی سرمربی فصل قبل استقلال خوزستان داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج