۵۶۷۰۲۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ستاره بالیوودی در صدر نخستین سریال نتفلیکس

غول خدمات استریمینگ و ویدیوی آنلاین جهان اعلام کرده که یکی از بازیگران موفق و محبوب هند را به عنوان نقش اول نخستین سریال اوریجینالش در این کشور انتخاب کرده است.

روزنامه بانی فیلم: غول خدمات استریمینگ و ویدیوی آنلاین جهان اعلام کرده که یکی از بازیگران موفق و محبوب هند را به عنوان نقش اول نخستین سریال اوریجینالش در این کشور انتخاب کرده است.
به نقل از هالیوود ریپورتر، نت فلیکس در نخستین سریال اوریجینال هندی اش با عنوان «بازی های مقدس» که قرار است با هدایت سیف علی خان در نقش اول ساخته شود، دارد روی قدرت ستاره های بالیوودی حساب باز می کند.
ستاره بالیوودی در صدر نخستین سریال نتفلیکس
از جدیدترین پروژه های خان می توان به بازسازی بالیوودی فیلم «سرآشپز» جان فاورو اشاره کرد که قرار است اواخر امسال روی پرده برود.
بعد از اینکه این غول استریمینگ جهان سال گذشته در هندوستان شروع به کار کرد، ساخت سریال «بازی های مقدس» را به عنوان ورودش به تولید محتوای هندی معرفی کرد. با وجود اینکه هنوز تاریخ پخشی برای آن تعیین نشده است، سریال «بازی های مقدس» با اقتباس از یک رمان پرفروش نوشته ویکرام چاندرا ساخته می شود و یک سریال دو زبانه به هندی و انگلیسی خواهد بود.
وقتی که برای نخستین بار خبر ساخت این پروژه اعلام شد، توصیفی از خط داستانی آن می گفت که این سریال درام که داستانش در شهر بمبئی به وقوع می پیوندد، «وارد تار و پود پیچیده جنایت سازمان دهی شده، فساد، سیاست و جاسوسی این شهر می شود که زیر رنسانس اقتصادی هندوستان جا خشک کرده است.»
این سریال یک محصول مشترک با کمپانی فانتوم فیلمز است که از جمله موسسانش می توان به آنوراگ کاشیاپ کارگردان خوش نقد، ویکرامادیتیا موتوانه کارگردان و مادو مانتنا تهیه کننده اشاره کرد. همکاری نت فلیکس با فانتوم از رابطه ای وام می گیرد که قبلا با کاشیاپ شکل گرفته بود، کسی که فیلم دو قسمتی حماسی اش محصول سال ۲۰۱۲ با عنوان «دار و دسته واسیپور» در قالب یک سریال هشت قسمتی از بخش آمریکایی این غول ویدیویی در سال ۲۰۱۵ پخش شده بود.
نت فلیکس خبر انتخاب شدن خان به عنوان نقش اول این سریال را از طریق یک پست توییتری منتشر کرد. این سرویس استریمینگ عکسی از خان را منتشر کرد و نوشت: «سیف علی خان در نقش بازیگر اول «بازی های مقدس»، سریال اوریجینال نت فلیکس.»
در مسیر حرفه ای کاری پربار که بیش از دو دهه قدمت دارد، خان ۴۶ ساله توانسته تا به حال فیلم های بسیار پرفروشی از جمله «Dil Chahta Hai» محصول سال ۲۰۰۱ را تحویل باکس آفیس بدهد و در فرنچایز اکشن بسیار موفق «رقابت» نقش آفرینی کند. او همچنین از طریق کمپانی تهیه اش یعنی ایلیموناتی توانسته فیلم رمانتیک «کاکتیل» محصول سال ۲۰۱۲ را بسازد که در آن خودش مقابل دیپیکا پادوکونه بازیگر درجه یک هندی که همچنین در فیلم «تریپل اکس: بازگشت زندر کیج» حضور داشته، نقش آفرینی کند.
از نظر دیگر محتوای هندی، نت فلیکس اخیرا نخستین برنامه ویژه کمدی هندی اش را منتشر کرد که به فاصله کمی پس از آن هم قرار است یک برنامه ویژه دیگر با حضور زن کمدینی با نام آدیتی میتال روز هجدهم جولای پخش بشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج