۵۶۷۱۰۷
۱ نظر
۵۰۳۷
۱ نظر
۵۰۳۷
پ

تویوتا پرادو ۲۰۱۸ با چهره‌ای جدید دیده شد

آخرین نسل از پرادو به سال ۲۰۰۹ برمی‌گردد و پس از آن تغییر محسوسی در ظاهر این لندکروزر کوچک ایجاد نشد. سر انجام تویوتا دست به کار شد و جدیدترین فیس لیفت این خودرو را در قالب پرادو ۲۰۱۸ تولید کرد.

وب سایت گجت نیوز - آرمین ذوالفقار: آخرین نسل از پرادو به سال ۲۰۰۹ برمی‌گردد و پس از آن تغییر محسوسی در ظاهر این لندکروزر کوچک ایجاد نشد. سر انجام تویوتا دست به کار شد و جدیدترین فیس لیفت این خودرو را در قالب پرادو ۲۰۱۸ تولید کرد.
تویوتا پرادو 2018 با چهره‌ای جدید دیده شد

تویوتا عادت دارد در پشت نقاب کلمه‌ی لو رفته، چند تصویر از خودروهای خود پخش کند تا بازار را به نفع خود آماده سازد. اخیرا تصاویری جاسوسی بدون پوششی از تویوتا پرادو ۲۰۱۸ پخش‌ شده که گویای طراحی پر زرق و برقی از این خودرو است.
تویوتا پرادو 2018 با چهره‌ای جدید دیده شد

چهره‌ی لندکروز پرادو تغییرات زیادی را تجربه کرده و حالا با یک جلو پنجره‌ی بزرگ‌تر و پهن‌تر همراه شده که طراحی این شاسی بلند را زیباتر از همیشه کرده است. چراغ‌های این نمونه نیز دست‌خوش تغییرات زیادی شده و با شاهد لامپ‌های تمام LED در جلو و پشت آن هستیم.
تویوتا پرادو 2018 با چهره‌ای جدید دیده شد

پرادو ۲۰۱۸در پشت اتومبیل چراغ‌های سه بعدی کاملا جدید، مه شکن‌هایی با طراحی تازه و همچنین به‌روزرسانی‌هایی برای درب عقب دیده می‌شود که همچنان چرخ یدکی در مرکز آن واقع شده و با پوششی به رنگ سیاه و سفید همراه شده است.
تویوتا پرادو 2018 با چهره‌ای جدید دیده شد

پرادو ۲۰۱۸داخل این اس یو وی روکش چرمی جدیدی دیده می‌شود. همچنین کنسول مرکزی به شکل قابل توجهی تکامل یافته‌تر شده و مانیتور ۸ اینچی برای آن در نظر گرفته شده است. غربیلک فرمان این خودرو نیز به روز شده تا در مجموع شاهد کابین پیشرفته‌تری برای پرادو جدید باشیم.

پرادو ۲۰۱۸انتظار می‌رود این خودرو از بسته امنیتی جدید تویوتا که با نام Safety Sense P شناخته می‌شود استفاده کند که امکاناتی نظیر کروز کنترل، سیستم هشدار خروج از خط و تشخیص عابر پیاده را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

به گفته‌ی منابع موجود، پیشرانه‌ی مورد استفاده بر روی پرادو ۲۰۱۸ بنا بر بازار متغیر است که این پیشرانه‌ها از قبیل ۲.۷ لیتری چهار سیلندر، ۳.۵ لیتری شش سیلندر و ۴ لیتری شش سیلندر هستند و تمامی آن‌ها بنزینی‌اند؛ همینطور پیشرانه‌ی دیزلی نیز برای این خودرو ترتیب داده شده است که شامل پیشرانه‌های ۲.۸ لیتری چهار سیلندر و ۳ لیتری چهار سیلندر می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سروش

      خودروی خوبی است زورشم زیاده ولی به پای لندکروز نمیرسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج