جاباما
۵۶۷۱۷۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حریق گسترده ۲ انبار در میدان بهارستان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهر تهران از حریق گسترده در ۲ انبار لوازم تزییناتی خودرو در میدان بهارستان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهر تهران از حریق گسترده در ۲ انبار لوازم تزییناتی خودرو در میدان بهارستان خبر داد.

سیدجلال ملکی در این باره گفت: در ساعت ۱۲ ظهر امروز حادثه حریق در دو انبار لوازم لوکس خودرو به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ۴ ایستگاه را به همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در میدان بهارستان کوچه نظمیه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل افزود: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشخص شد که حریق در دو ساختمان مجاور هم که یکی سه طبقه و دیگری ۴ طبقه بود، رخ داده و شعله‌های آتش تمام این ساختمان‌ها را در برگرفته و در حال گسترش به اماکن مجاور است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهر تهران با بیان اینکه تمامی واحدهای این ساختمان و حتی زیرزمین و بخشی از حیاط یکی از این ساختمان‌ها به انبار نگهداری و تولید لوازم لوکس خودرو تبدیل شده بود، گفت: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و در مرحله نخست موفق شدند تا از گسترش حریق به اماکن مجاور جلوگیری کنند و سپس عوامل آتش‌نشانی موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در پی این حادثه دود زیادی به آسمان بلند شده بود، گفت: هم‌اکنون عوامل آتش‌نشانی در حال عملیات لکه‌گیری و تخلیه دود هستند و پس از آن نیز کارشناسان آتش‌نشانی اقدامات خود برای شناسایی علت حادثه را آغاز خواهند کرد.

ملکی درباره اینکه این حادثه مورد مصدوم یا فوتی داشته است یا خیر افزود: حادثه از نوع خسارتی بوده و به هیچ یک از شهروندان و کسبه آسیبی وارد نشده است و تنها دو آتش‌نشان در حین عملیات دچار دودگرفتگی شدند که از سوی عوامل اورژانس، خدمات درمانی به آنها داده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج