جاباما
۵۶۷۲۵۲
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

دستگیری عامل تعرض به بانوان اصفهانی

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: یک بیمار روانی که صبح امروز به چند نفر از بانوان تعرض کرده و متواری شده بود ظرف کمتر از یک ساعت توسط ماموران شناسائی و دستگیر شد.

خبرگزاری ایسنا: جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: یک بیمار روانی که صبح امروز به چند نفر از بانوان تعرض کرده و متواری شده بود ظرف کمتر از یک ساعت توسط ماموران شناسائی و دستگیر شد.

سرهنگ حسین حسین زاده در این رابطه اظهار کرد: ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز شخصی که از ناهنجاری های رفتاری و بیماری روانی رنج می برد و به تازگی نیز تحت درمان قرار داشت در حوزه کلانتری 18 نسبت به یکی از بانوان در حال تردد متعرض شده و متواری می شود و متعاقباً همین شخص در خیابان فارابی حرکت قبلی خود را تکرار کرده و نسبت به دو نفر دیگر تعرض می کند.

وی افزود: از ساعت ۱۰و ۳۰ تا ۱۱ و ۲۰ دقیقه صبح امروز تحرکات بیمارگونه این شخص ادامه داشت که به محض اعلام اولین اتفاق رخ داده بلافاصله تیم ویژه ای از فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و ظرف کمتر از یک ساعت فرد مذکور به نام " ح_ج_ م" ۳۵ ساله ، دچار ناهنجاری رفتاری را شناسائی و علی رغم تعادل در گفتار و رفتار بدون هیچ گونه ضایعه خاصی دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر فرد مذکور در یکی از مراکز رسیدگی به بیماران روانی نگهداری می شود، گفت: پلیس اصفهان از همکاری شهروندان که به نیروی انتظامی در دستگیری سریع متهم مساعدت داشتند سپاسگذاری می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این بیماران روانی هم بد مصیبتی هستند.خدا نصیب هیچ خانواده‌ای نکند . داشتم که میگم

    • بدون نام

      من که متوجه نشدم.شماچطور؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا حقیقتاً بنده هم از این همه تناقض نوشتاری موندم چند مرتبه خوندم اما اول به یک نفر متعرض کرده بعد معلوم شده به دو نفر دیگه تعرض نموده و روانی بوده (اگه روانی بود چطور فهمید فرار کرد!!) آخرش هم بدون هیچ ضایعه ای دستگیر شد! یمنی میخواسته کجای این متعرض متجاوز روانی!! متواری!! بدون ضایعه!! شاید مشکل در نوشتن بوده است

    • بدون نام

      روانی نیست اتفا قا کار بلده

    • بدون نام

      یعنی چی؟؟؟؟
      بیمار روانی متخصص در امر تعرض!!!!!!؟؟؟؟

    • سارا

      دوستان لطفا یکی واسه من فرق بین تعرض و تجاوز و آزار و اذیت رو بگه

    • حامی

      خلاصه همه مواظب باشن جمعیت روانیا ازسالما زده بالاتر

    • بدون نام

      سارا جان .تا آنجا که اطلاع دارم .تعرض (مثلا حریم شخصی فرد هست ) تجاوز که (اعدام ) اذیت وآزار تجاوز نیست ولی .....

    • آنا

      این روانی نبوده چون اگه روانی بود کارهای دیگع هم میکرد،ایشون فقط تجاوز کرده پس حرفه ای بوده و خودشو زده به روانی بودن!!!دکترهای ساده ما میگن روانی بوده/فقط باید اعدام بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با پوزش، دکترها که از دانش گاه های پولی فارغ التحصيل بشن!! هرگز در مخیله آنها خطور نمیکنه که یک روانی تجاوزگر متعرض کار، چطوری جنس مخالف را خوب میشناسد و از پلیس گریزان و متواری است!! چگونه می توان گفت مصلوب الاراده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج