۵۶۷۳۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گرد و خاک، ۵ استان کشور را در برمی‌گیرد

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از وزش باد شدید، گرد و خاک و غبار رقیق در نوار شرقی، زابل، سمنان، قم، مرکزی و اصفهان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره وضعیت جوی سه ‌روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده بود و بارشهای باران و کاهش دما را در برخی نقاط کشور پدید آورده بود، رفته‌رفته تا اواخر وقت از کشورمان خارج خواهد شد و وضعیتی پایدار، غالب نقاط کشور را در برمی‌گیرد.

وی ادامه داد: فقط عصر امروز برخی از نقاط کشورمان با ناپایداریهایی مواجه می‌شود و بخشهایی از جنوب شرق کشور، دامنه‌های زاگرس جنوبی، هرمزگان، فارس و ارتفاعات البرز مرکزی با بارش پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد شدید مواجه خواهند شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی دو روز آینده در نوار شرقی کشور گاهی وزش باد شدید به‌وقوع می‌پیوندد که در برخی نقاط به‌ویژه زابل پدیده گرد و خاک به‌وجود خواهد آمد.

وظیفه اظهار کرد: امروز شاهد افزایش سرعت وزش باد در برخی نقاط سمنان، قم، مرکزی و اصفهان خواهیم بود که باعث ایجاد گرد و غبار رقیق در مناطق ذکر شده خواهد شد.

وی ادامه داد: در سایر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود و روند افزایش نسبی دما در نوار غربی کشور و سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود؛ این وضعیت تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد یافت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، اردبیل با هشت درجه بالای صفر را خنک‌ترین و اهواز با ۵۰ درجه بالای صفر را گرمترین نقطه کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرم‌ترین لحظات به ۳۵ درجه بالای صفر رسید و روند افزایشی دما از روز چهارشنبه در پایتخت آغاز خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج