جاباما
۵۶۷۴۱۱
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

قتل جوانی که پدرش را کتک می‌زد

مردی که در حمایت از پدرزنش با برادرزنش درگیر شده و به ضرب چاقو او را به قتل رسانده است، ضمن اعتراف به قتل توضیح داد که قصد داشته مقتول را نصیحت کند.

روزنامه شرق: مردی که در حمایت از پدرزنش با برادرزنش درگیر شده و به ضرب چاقو او را به قتل رسانده است، ضمن اعتراف به قتل توضیح داد که قصد داشته مقتول را نصیحت کند.
اولین روز سال ٩٦ جسد ناشناس مردی در یکی از مسیرهای فرعی جاده جاجرود کشف و موضوع به کلانتری ١٤٦ حکیمیه اعلام شد.
با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد جسد متعلق به جوانی حدودا ٣٥ساله است که بر اثر اصابت ضربات متعدد جسم تیز به قسمت‌های مختلف شکم، پا و گردن به قتل رسیده است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمـد» و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ٢٧ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
با توجه به مجهول‌الهویه‌بودن جسد، تحقیقات اولیه بر شناسایی هویت جسد کشف‌شده متمرکز شد و نهایتا هویت آن به نام «داوود. ن» (٣٥ ساله) با سابقه دستگیری مرتبط با جرائم مواد مخدر شناسایی شد.
با شناسایی خانواده مقتول در منطقه اتابک - خیابان شهید غیاثی، کارآگاهان به اعضای خانواده مقتول مراجعه و در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که آنها هیچ‌گونه طرح شکایتی مبنی‌بر فقدان یکی از اعضای خانواده خود انجام نداده‌اند!! زمانی که تحقیقات درخصوص علت عدم طرح شکایت فقدان مقتول از خانواده‌اش انجام شد، آنها در اظهارات خود عنوان کردند: «داوود به‌واسطه مصرف مواد مخدر سابقه غیبت‌های طولانی‌مدت را از خانه داشت و ما نیز به‌همین‌دلیل به تصور اینکه او پس از گذشت مدتی مجددا به خانه بازمی‌گردد، به پلیس مراجعه نکردیم».
تحقیقات پلیسی از محل زندگی مقتول و خانواده‌اش در دستور کار کارآگاهان قرار داشت تا نهایتا کارآگاهان با تحقیقات از اهالی محل زندگی مقتول اطلاع پیدا کردند که چندروز پیش از کشف جسد مقتول در محدوده جاجرود، درگیری شدیدی مابین او و اعضای خانواده‌اش صورت گرفته و از همان ایام، مقتول دیگر در محل سکونتش رؤیت نشده است.
تحقیقات در این خصوص در دستور کار کارآگاهان قرار داشت و هرکدام از اعضای خانواده مقتول اظهاراتی متفاوت درخصوص علت و انگیزه درگیری بیان می‌کردند. در تحقیقات از اعضای خانواده مقتول، خواهر وی در صحبت‌هایش عنوان کرده بود که هیچ ترددی به محدوده کشف جسد برادرش نداشته است و گفته بود که «ما اصلا به سمت جاجرود نرفته‌ایم و فقط یک‌بار، آن‌هم بعد از اتمام مراسم برادرم به دماوند رفتیم و غروب هم برگشتیم».
بررسی ادعای خواهر متهم درخصوص عدم تردد در منطقه جاجرود در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و با انجام اقدامات ویژه پلیسی، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که خواهر مقتول در حال کتمان حقیقت است؛ بنابراین با هماهنگی بازپرس پرونده، تحقیقات پلیسی از خواهر مقتول در دستور کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام وی لب به اعتراف گشود و به اطلاع از قتل برادرش و همچنین معاونت در انتقال جسد وی به جاده جاجرود اعتراف کرد.
خواهر مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: مادرم با من تماس گرفت و گفت داوود پدرت را می‌زند؛ من و شوهرم به نام مهدی (٤٢ ساله) به منزل پدرم رفتیم؛ در زمان ورود، داوود با چاقو پدرم را تهدید می‌کرد و با دیدن ما، به سمت شوهرم حمله‌ور شد؛ شوهرم نیز با چاقویی که روی دیوار دستشویی قرار داشت، او را زد؛ پس از قتل برادرم، همه ترسیده بودیم؛ جسد را داخل پارچه‌ای گذاشتیم و با خودرو سواری که شوهرم از دامادشان به امانت گرفته بود، جسد را به منطقه جاجرود - قبل از پلیس راه - در داخل یک جاده فرعی خاکی منتقل کردیم».
با توجه به اعترافات خواهر مقتول، کارآگاهان با مراجعه به محل سکونت «مهدی» در خیابان شهید غیاثی، اقدام به دستگیری مهدی کردند. «مهدی» در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت شد، اما پس از مواجهه حضوری با همسرش و اطلاع از اعتراف صریح وی، به‌ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: «برای نصیحت برادرزنم، به منزل پدرزنم رفتیم، اما به محض ورود به داخل خانه، داوود با چاقو به من حمله‌ور شد؛ من نیز با چاقویی که از لبه دیوار برداشتم، او را زدم ...؛ سپس جنازه را با [کمک] همسرم به منطقه جاجرود انتقال دادیم و در کنار جاده‌ای خاکی رها کردیم».

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شد و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترنم

      کسی که پدرش و کتک میزنه عاقبتش بهتر از این نمیشه.به نظرم کار درستی انجام دادن

    • بدون نام

      به درک ک کشته شدیک انگل کمتر دست دامادشون دردنکنه کسی که پدرشو؟بزنهحقشه خدالعنتشکنه داماد ازادکنیدبیگناهه

    • بدون نام

      داماد مرد بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درک داماد بوده! درک که اون پدرکش کشته شده! منظورم اینه که فهم و شعور و پدر دوستی داماد باعث شده تا اون اجنبی پدرکش را به درک واصل بشه حال اگه پدر درک کنه فوراً رضایت به داماد پایان این تراژدی تلخ شیرین میشود و الا بنده خدا داماد الکی الکی خودش را به قتل رسانده!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج