۵۶۷۹۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیاه‌جامگان؛ پوست‌اندازیِ سرخ و سیاه مشهدی

اکبر میثاقیان با جذب ۱۳ بازیکن زیر ۲۳ سال به فکر ایجاد نسلی جوان برای مشکی‌پوشان مشهدی است.

ایسنا: اکبر میثاقیان با جذب ۱۳ بازیکن زیر ۲۳ سال به فکر ایجاد نسلی جوان برای مشکی‌پوشان مشهدی است.

در حالی که تیم‌های لیگ برتری به فکر جذب ستاره برای رقابت در لیگ برتر هستند، تیم فوتبال سیاه‌جامگان با جذب شش بازیکن زیر ۲۳ سال و هفت بازیکن زیر ۲۱ سال به فکر جوان‌گرایی و پوست‌اندازی است و به احتمال زیاد هدفش کسب جایگاهی در میانه‌های جدول است. در ادامه به بررسی وضعیت این تیم، پیش از فصل هفدهم لیگ برتر می‌پردازیم.

* مدیریت و کادرفنی

شش بازی کافی بود تا بار دیگر اکبر میثاقیان خودش را به فوتبال مشهد اثبات کند. متوقف کردن استقلال و پیروزی مقابل پرسپولیس در هفته‌ آخر و باقی‌ ماندن در لیگ برتر، مدیران این تیم مشهدی را برای مذاکره با میثاقیان ترغیب کرد. وعده و قول‌های خانواده‌ عباسی بالاخره شک‌های این سرمربی را بر طرف کرد و میثاقیان حاضر به امضای قرارداد با سیاه‌جامگان شد.

* بازیکنان

میثاقیان که رابطه نزدیکی با علی عباسی، مدیرعامل سیاه‌جامگان دارد، وضعیت مالی این تیم را به خوبی درک کرد و در فصل نقل‌ و انتقالات به خرید بازیکنان جوان و امید پرداخت. جذب یونس شاکری، کریم احمدی و کیوان امرایی در کنار ۱۳ بازیکن زیر ۲۳ سال نشان داد، اعضای باشگاه سیاه‌جامگان بیشتر به فکر سال‌های آینده دارند و برنامه خاص بر خلاف تیم همشهری خود یعنی پدیده ندارند. البته جذب یوری چلاک کروات که سابقه حضور در بوندسلیگا را دارد، نشان دهنده این بود که حداقل مشکی پوشان نمی‌خواهند که همانند دو فصل گذشته تا روزهای آخر برای فرار از سقوط بجنگند.

* عملکرد پیش‌فصل

ولخرجی تیم مشهدی اما در اردوهای این تیم بیشتر به چشم آمد. اردوی ۱۰ روزه ترکیه در کمپ گرین پارک ازمیت و در همسایگی تیم همشهری خود نشان داد که باشگاه سیاه‌جامگان بر خلاف مشکلات مالی که اواسط و اواخر فصل پیش برای آنها رخ داد، بی پول نیستند. امید به افزایش بودجه ورزش توسط شورای شهر مشهد یا پیدا کردن ‌اسپانسر این اجازه را به اکبر میثاقیان و شاگردانش داد تا بتوانند با انجام دیدارهای دوستانه در ترکیه و تهران، تیم خود را آماده لیگ هفدهم کنند. سیاه‌جامگان در دیدارهای پیش فصل خود توانست دو پیروزی مقابل نماینده کامرون و تیم دسته دویی ترکیه کسب کند، مقابل گسترش فولاد در استانبول شکست خورد و در تهران مقابل تیم‌های ماشین سازی، نفت مسجد سلیمان و پیکان به تساوی رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج