۵۶۷۹۲۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

درمان چینی ها در ایران

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به بورسیه دانشجویان ایرانی به چین برای آموزش زبان چینی، پیشنهاد درمان چینی‌ها در ایران را ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم: زهرا احمدی‌پور ــ معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، امروز سه‌شنبه ۲۷ تیر ۹۶، در دیدار پانگ سن سفیر چین در تهران گفت: «ایران و چین به‌لحاظ تجاری و سرمایه‌گذاری روابط دیرینه‌ای دارند که این روابط درحال گسترش است و باید به حوزه گردشگری هم تسری پیدا کند».

احمدی‌پور ادامه داد: «از سال ۲۰۱۱ ایران به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری چین انتخاب شده و در فهرست مقاصد گردشگری چین قرار گرفته، که امیدواریم به یک بازار گردشگری برای چین تبدیل شود».

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در ادامه گفت: «چین تجربه خوبی در ساخت‌وساز خصوصاً در بازسازی و مرمت بناهای تاریخی دارد و با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که ایران در این حوزه دارد، مرمت این بناها می‌تواند آنها را تبدیل به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری کند».

ظرفیت ارزشمندی به‌نام راه ابریشم

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: «ایران در مسیر راه ابریشم واقع شده است و با توجه به اینکه راه ابریشم امروز به‌عنوان یک برند در حوزه گردشگری و میراث‌فرهنگی مطرح است، ظرفیت ارزشمندی برای گسترش روابط گردشگری ایجاد می‌کند».

احمدی‌پور به ظرفیت‌های ایران در حوزه گردشگری سلامت اشاره کرد و گفت: « ایران به‌عنوان یکی از قطب‌های پزشکی منطقه مطرح است و با توجه به زیرساخت‌های مناسب گردشگری سلامت در ایران و نوآوری‌های بسیار خوبی که در حوزه پزشکی در ایران وجود دارد، چین می‌تواند ایران را به‌عنوان یکی از مقاصد حوزه گردشگری سلامت خود انتخاب کند».

وی گفت: «با توجه به فعالیت‌های خوبی که چین در حوزه گردشگری دریایی دارد و تصمیم ما برای گسترش این گردشگری، انتظار داریم که چین بتواند سرمایه‌گذاری جدی‌ای را در حوزه گردشگری دریایی و ساحلی در ایران انجام دهد».

احمدی‌پور گفت: «در تمام استان‌های چین ایران به‌عنوان مقصد گردشگری مطرح است اما هنوز هم باید درخصوص معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران در چین از امکاناتی نظیر بیلبوردها و فضاهای نمایشگاهی استفاده شود».

بورسیه دانشجویان ایرانی به چین و آموزش زبان چینی

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در ادامه گفت: «برای رونق بازار گردشگری و افزایش عرضه خدمات به گردشگران چینی، به‌نظر می‌رسد اگر بتوانیم ظرفیت بورسیه‌های دانشگاهی بیشتری را برای دانشجویان ایرانی برقرار کنیم، این افراد می‌توانند برای آموزش زبان چینی به این کشور سفر کنند تا بعد از آموزش در قالب راهنمایان گردشگری برای مسافران چینی فعالیت کنند».

در ادامه این نشست احمدی‌پور ــ معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: «پیشنهاد می‌کنم یک تور با حضور آژانس‌های گردشگری و فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران از چین به‌مقصد ایران سفر کنند».

وی افزود: «این تور یک اقدام عملیاتی است و با توجه به اینکه مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری شهریور امسال در چین برگزار می‌شود می‌توان با مشارکت بخش خصوصی می‌توان برنامه‌های کاربردی‌تری را برای تبیین فعالیت‌ها و سیاست‌های بخش گردشگری انجام دهیم».

احمدی‌پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به زمینه مناسب برای سرمایه‌گذاری در ایران اشاره و اضافه کرد: «هیچ محدودیتی برای سرمایه‌گذاری در ساخت هتل و تأسیسات گردشگری نداریم و اگر سرمایه‌گذاری باشد که بخواهد در این حوزه فعالیت کند ضمن ارائه تسهیلات، دولت سرمایه آن را ضمانت می‌کند و از سرمایه‌گذاران حمایت می‌شود».

تأکید دکتر روحانی بر توسعه روابط

وی در پایان صحبت‌های خود خاطر‌نشان کرد: «رئیس‌جمهوری اسلامی ایران علاقه فراوانی برای توسعه روابط با کشورهای حوزه آسیا دارد».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو همین یک ماه چند نفر بخاطر نبود امکانات پزشکی مردن. زیر کولر نشستی شربت پرتغالم تو گلوته نطق خوب مکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج