۵۶۸۰۱۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۵۳)

کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی : کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (53)

گری الدمن در فیلم سینمایی "سیاه‌ترین ساعت" (Darkest Hour) نقش وینستون چرچیل را بازی می کند و این فیلم یکی دیگر از سری فیلم های جنگ جهانی دومی بریتانیایی از جمله "چرچیل" است که برایان کاکس در آن نقش آفرینی کرده و تصمیم چرچیل را درام گونه ایفا کرده است. این فیلم که قرار است ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ اکرانش آغاز شود بر روی دوره اول نخست وزیری چرچیل متمرکز است و تصمیم او مبنی بر عدم مذاکره با نازی ها و الهامی که پس از آن به بریتانیا بخشید را به تصویر می کشد. جو رایت سکان کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و دیگر بازیگران نقش مکمل عبارتند از: لی‌لی جیمز، بن مندلسون، استیون دیلان و کریستین اسکات توماس.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (53)

شان ویلیام اسکات، جی باروشل، لیو شرایبر، الیسون پیل، مارک-آندره گروندن و کیم کوتز برای دنباله فیلم "آدمکش" بازگشته اند. باروشل پس از همکاری در نوشته فیلمنامه فیلم اول، حالا کارگردانی دنباله آن را به عهده گرفته و باز هم در نوشتن فیلمنامه همکاری کرده است. در "آدمکش: آخرین انتقامجو" (Goon: Last of the Enforcers) داگ گلات که بازیکن سابق هاکی است در تقلا است تا به دوران طلایی سابقش با تیم هایلندرز باز گردد. این فیلم اول سپتامبر به نمایش عمومی در می آید و الیشا کاتبرت، تی. جی. میلر و وایت راسل هم در آن ایفای نقش کرده اند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (53)
"لیمو" (Lemon) که روز 18 اوت 2017 به اکران عمومی می رسد، برت گلمن را در نقش آیزاک لاکمن نشان می دهد که مردی 40 ساله است و دوستش (با بازی جودی گریر) او را ترک کرده و کسب و کارش نیز راه به جایی نمی برد. یانیچا براوو در اول تجربه کارگردانی فیلم بلندش، یک سری بازیگران مستعد از جمله مایکل سرا، نیا لانگ، فرد ملامد، جف گارلین، گیلیان جیکوبز، مارتین استار و مگان مولالی) را جمع کرده تا حس کمدی منحصر بفردش را به نمایش بگذارد. نقدهای اولیه در مورد این فیلم اکثراً مثبت بوده اند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (53)

اولین تجربه فیلم بلند استیون الیسون، "لوتوس پرنده" نام داشت که طی اکرانش در جشنواره فیلم ساندنس در اوایل سال جاری میلادی چندان مورد استقبال قرار نگرفت. فیلم "کوزو" (Kuso) که آمیزه ای از اکشن-زنده، انیمیشن، فیلم ترسناک و چیزهای دیگر است که خودتان باید ببینید، به نمایش کابوسی می پردازد که درباره لس آنجلس پس از رخ دادن یک زلزله می پردازد. این فیلم قرار است روز 21 جولای 2017 در سینماهای منتخب به نمایش دربیاید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (53)
الکساندرا داداریو و کیت آپتون در کمدی "توقف بین راهی" (The Layover) دو دوست صمیمی هستند که وقتی نوبت به مبارزه بر سر یک پسر (با بازی مت بار) طی یک توقف بین راهی در سنت لوئی می رسد، تبدیل به دو دشمن خونی می شوند. ویلیام اچ. میسی این فیلم را کارگردانی کرده و کل پن، مت جونز، مولی شنون و راب کوردری نیز در آن نقش آفرینی کرده اند. اول سپتامبر تاریخ اکران این کمدی در سینماهای منتخب است.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (53)
مایکل المریدا این بار کارگردانی فیلم "فرارها" (Escapes) را به عهده گرفته که زندگی همتون فنچر (رقصنده فلامنکو، بازیگر و تهیه‌کننده/نویسنده "بلیدرانر") را به تصویر می کشد. این مستند منحصر بفرد که قرار است 26 جولای در سینماهای منتخب اکران شود، نقدهای اولیه خوبی دریافت کرده است.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (53)
فیلم سینمایی "تولد اژدها" (Birth of the Dragon) که پس از اکران در جشنواره فیلم بین المللی تورنتو در سال گذشته، دوباره تدوین شده است، ملهم از داستان مبارزه بروس لی با استاد کونگ فو، وونگ جک من، در سان فرانسیسکوی دهه شصت است. جورج نولفی این فیلم را کارگردانی کرده و فیلیپ نگ در نقش بروس لی و یو شیا در نقش من بازی کرده اند. ۲۵ اوت ۲۰۱۷ تاریخ نمایش این فیلم در سینماهای منتخب است.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (53)
تام هالند در فیلم سینمایی "زیارت" (Pilgrimage) نقش یک راهب ایرلندی جوان را بازی می کند که لوحی مقدس را به رم می برد. در این سفر یک جنگجوی صلیبی سابق با بازی جان برنتال او را همراهی می کند. سربازان نورمن به رهبری کاراکتر ریچارد آرمیتاژ در طول مسیر آنها را تهدید می کنند. برندان مولداونی کارگردان این فیلم است که قرار است در روز 11 اوت 2017 در سینماهای منتخب اکران شود.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (53)

فیلم انیمیشن عملیات آجیلی در شروع اکرانش نقدهای ضعیفی دریافت کرد و در گیشه نیز موفق نبود (به خصوص به عنوان یک انیمیشن خانوادگی)، ولی این باعث نشده که دنباله ای بر آن ساخته نشود. روز 11 اوت 2017 منتظر اکران فیلم انیمیشن "عملیات آجیلی 2: آجیلی اصیل" (The Nut Job 2: Nutty by Nature) باشید که ویل آرنت با کاراکتر سنجاب سورلی بازمی گردد که اکیپ دوستان خود را در مبارزه برای نجات پارک لیبرتی از نقشه های شرورانه شهردار اوکتون، رهبری می کند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (53)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:
• بری جنکینز قرار است بعد از فیلم Moonlight، فیلمی اقتباسی از رمان جیمز بالدوین با عنوان If Beale Street Could Talk بسازد. (منبع: Variety)
• فیلم بعدی کوئنتین تارانتینو حول محور قتل های خانواده منسون می گردد. می گویند مارگو رابی قرار است نقش شارون تیت را بازی کند و برد پیت، ساموئل ال. جکسون و جنیفر لارنس نیز برای نقش های دیگر این فیلم در نظر گرفته شده اند. (منابع: Heat Vision و Deadline)
• فلیسیتی جونز قرار است در فیلم اقتباسی Swan Lake به کارگردانی لوکا گوادانینو نقش آفرینی نماید. (منبع: THR)
• لی‌لی جیمز به مریل استریپ، کالین فرث، پیرس برازنان، کریستین بارانسکی و آماندا سیفرید در فیلم Mamma Mia: Here We Go Again پیوست. (منبع: THR)
• جوئی پشی از بازنشستگی درآمد تا به رابرت دنیرو، آل پاچینو و ری رومانو در فیلم The Irishman به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بپیوندد. (منبع: Deadline)
• رندال پارک قرار است در فیلم The Ant-Man and The Wasp نقش جیمی وو، مأمور شیلد، را بازی کند. پل راد، اوانجلین لی‌لی، مایکل داگلاس و مایکل پنیا هم نقش های قبلی خود را ایفا خواهند کرد. (منبع: Variety)
• ژاومه کویت-سرا گزینه اصلی هدایت فیلم سینمایی Suicide Squad 2 است. (منبع: Deadline)
• جان ویلیامز قرار است فیلم The Papers به کارگردانی استیون اسپیلبرگ را آهنگسازی کند و ساخت موسیقی فیلم Ready Player One به کارگردانی اسپیلبرگ به عهده آلن سیلوستری گذاشته شده است. (منبع: Variety)
• کلینت ایستوود از قهرمانان واقعی - آنتونی سدلر، الک اسکارلاتوس و اسپنسر استون - برای نقش آفرینی در فیلم The 15:17 to Paris بهره گرفته که فیلمی درباره حمله تروریستی به پاریس است. (منبع: THR)
• جورج لندبورگ جی. آر. قرار است کنار هیلی استاینفلد در فیلم Transformers Universe: Bumblebee نقش آفرینی نماید. (منبع: Heat Vision)
• دیوید ایر فیلم جدید Scarface که محصول یونیورسال است را کارگردانی نخواهد کرد. (منبع: THR)
• بلیک لایولی در فیلم مهیج جاسوسی The Rhythm Section به کارگردانی رید مورانو بازی خواهد کرد. (منبع: Variety)

• رنی زلوگر، کامان، ایزابلا روسلینی، سایمون بیکر، تیلور کینی و گاس برنی به سارا جسیکا پارکر در درام رمانتیک Best Day of My Life پیوستند. (منبع: Variety)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج