۵۶۸۰۲۶
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

طنز؛ تتلو... از زیرزمین تا عرش

امروز قصد داریم پیشگویی کنیم. بعد از تجلیل خبرگزاری فارس از تتلو و اهدای کاریکاتور او توسط حمید رسایی تصمیم گرفتیم حدس بزنیم سرنوشت سیاسی تتلو چه خواهد بود؟ ما در مورد گذشته تتلو حرف نمی‌زنیم. چون هرکسی حق دارد هرطور دلش می‌خواهد...

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در روزنامه شهروند نوشت:
امروز قصد داریم پیشگویی کنیم. بعد از تجلیل خبرگزاری فارس از تتلو و اهدای کاریکاتور او توسط حمید رسایی تصمیم گرفتیم حدس بزنیم سرنوشت سیاسی تتلو چه خواهد بود؟ ما در مورد گذشته تتلو حرف نمی‌زنیم. چون هرکسی حق دارد هرطور دلش می‌خواهد زندگی کند و حق آزادی بیان را هم برای او قایلیم. امروز می‌خواهیم براساس شواهد و مدارک و نزدیکی کاروان اصولگرایی به ایده‌ها و اهداف تتلو و به عکس، آینده تتلو را حدس بزنیم. درواقع این پیشگویی آینده تتلو نیست بلکه ترسیم چشم‌انداز بیست ساله اصولگرایان است:

دو‌سال بعد: حسن عباسی در سومین سمپوزیوم «تبیین دکترین مشت تتو شده تتلو بر دهان بی خالکوبی‌ها «شرکت و درحالی‌که دست در دست تتلو داشت اعلام کرد استراتژی تتلو در برخورد با اجنبی‌ها بسیار کارشناسانه بوده. وی در توضیح گفت ما باید از این تاکتیک تتلو وقتی می‌خواند: واسه تو یه بنز قرمز خریدم / آخ واست چه نقشه‌هایی کشیدم، استفاده کنیم و با وعده‌های خام و بی مایه دشمن را فریب داده و کاری کنیم درهای اردوگاهش را به روی ما باز کند. وقتی او از وعده بنز خریدن ما منقلب شده و می‌خواهد رفاقتی و بدون چشمداشت ما را در آغوش بکشد ضربه نهایی را از پشت به او وارد می‌کنیم و برایش می‌خوانیم «کی از پشت لباستو میبنده.»

چهار سال بعد: جمنا اعلام کرد در آخرین نشست خود به این جمع‌بندی رسیده است از بین ١٧‌هزار و ٣٠٧ نفر نامزد خود برای ریاست‌جمهوری سرانجام امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو با سه و نیم رأی به‌عنوان نامزد نهایی جمنا انتخاب و با نامزد اعتدال و اصلاحات مبارزه خواهد کرد. همچنن جمنا از قالیباف خواست به خاطر ٩٦درصدی‌ها هم که شده به نفع تتلو بکشد کنار. تنها کسی که تاکنون از تتلو حمایت نکرده میرسلیم است که با نشان دادن عکس خالکوبی‌های تتلو از جمع پرسید: اینو چی میگی؟

شش ‌سال بعد: رئیس هیأت‌امنای دانشگاه آزاد طی حکمی دکتر امیرحسین مقصودلو را با حفظ سمت مشاور در کشف کشورهای زیرپونزی به‌عنوان رئیس دانشگاه آزاد انتخاب کرد. تتلو دکترای جامعه بافی داشته و چند‌ سال در دانشگاه آزاد تدریس کرده است. ولایتی در مراسم معارفه تتلو گفت ما ایشان را انتخاب کردیم چون خدا را شکر به خاطر وضع ظاهرشان باید از پشت پرده تکان نخورند و در انظار عمومی ظاهر نشوند. بنابراین فقط به کارشان فکر می‌کنند. در ضمن ما روی جذب تتلیتی‌ها به‌عنوان دانشجو حساب کرده‌ایم و به‌زودی جذب دانشجو در این دانشگاه دو برابر خواهد شد

هفت‌سال بعد: شورای مجمع عالی اصولگرایان تتلو را به‌عنوان پیشنهاد آن مجمع برای سمت معاونت موسیقی وزارت ارشاد پیشنهاد کرد. دبیرکل این مجمع در نشست مطبوعاتی صبح امروز اعلام کرد تتلو به واسطه اجرای ترانه حماسی ارزشی هی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی / اخماتو وا کن / هی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی / یه نیگاه به ما کن مهمترین گزینه برای این جایگاه است. تتلو همچنین تحقیقات ارزنده‌ای در موسیقی دارد. وی در آخرین مطالعات اخیرش آخرین تقسیم بندی موسیقی را ارایه کرده و اثبات کرده دیگر ما شاهد سبک‌های موسیقی راک و پاپ و رپ و ترنس و کانتری و... نیستیم. بلکه کلا ٤سبک موسیقی داریم. موسیقی غمگین، موسیقی شاد، موسیقی خارجی و موسیقی تتلیتی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر بیمزه لوس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این هه وفاداری به تتلو برای چیه؟؟تو چرا اینقدر ناراحت
        میشی؟؟؟

    • بدون نام

      واقعابیمزه وبیخود!

    • بدون نام

      چرت و بی معنی

    • بدون نام

      راستی از ساسی مانکن چه خبر 88 شده بود مایه افتخار اصلاح طلبا روزنامه اعتماد میگفت مگه ساسی آدم نیس حق اظهار نظر نداره اما امروز همش تتل رو میکوبونه چقدر نون به نرخ روز خوره آها داشتم میگفتم از ساسی چه خبر ساسی حاشیه ای ساسی + دنیا + طلا چه خبرا ساسی دوست خوب اصلاح طلبا .....راستی از بروبکس سوسن خانوم چه خبرا عمو حسن سال 92 باشون دیدار کرد حالا به افتخار اصلاح طلبا دست . سوت . کف . حالا .... سوسن خانوم خوشگل خانوم ابرو کمون ابروکمون میخواممم بیام دره خوونووون ......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با کیا شدیم 85 میلیون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج