۵۶۸۳۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانکو در مسیر استانکو و پروین

سرمربی کروات پرسپولیس در صورتی که بتواند این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا به جمع چهار تیم پایانی برساند و همچنین برای دومین فصل متوالی قهرمان لیگ شود، تبدیل به سومین مربی تاریخ باشگاه پرسپولیس خواهد شد که چنین موفقیت‌هایی را کسب کرده است.

وبسایت نود: سرمربی کروات پرسپولیس در صورتی که بتواند این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا به جمع چهار تیم پایانی برساند و همچنین برای دومین فصل متوالی قهرمان لیگ شود، تبدیل به سومین مربی تاریخ باشگاه پرسپولیس خواهد شد که چنین موفقیت‌هایی را کسب کرده است.

فصل جدید فوتبال ایران برای برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس که مدافع عنوان قهرمانی لیگ است، از روز جمعه هفته جاری و بازی سوپرجام مقابل نفت تهران آغاز خواهد شد.

پرسپولیس که فصل گذشته با هدایت برانکو روزهای رویایی را سپری کرد و موفق شد ضمن قهرمانی در لیگ برتر، به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا نیز صعود کند، در فصل پیش رو روزهای سخت و طاقت‌فرسایی را مقابل خود دارد و باید با احتساب دیدار سوپرجام روز جمعه، برای کسب ۵ عنوان قهرمانی، با حریفان کوچک و بزرگ خود رقابت کند. عناوینی که اگرچه رسیدن به هریک از آنها بسیار سخت خواهد بود اما کسب هرکدام از آنها می‌تواند ویترین پرافتخار باشگاه پرسپولیس و همچنین کلکسیون افتخارات برانکو را تکمیل‌تر از قبل کند.

برانکو در دو فصل و نیم اخیری که هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته است، تحولی شگرف در این تیم به وجود آورده و تاکنون موفق به کسب یک مقام قهرمانی و یک نایب قهرمانی با پرسپولیس در لیگ شده و ضمن اینکه این تیم را برای نخستین بار در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا به جع هشت تیم پایانی رسانده است.

با این حال، برانکو برای تبدیل شدن به یکی از مربیان پرافتخار باشگاه پرسپولیس از نظر آماری، نیاز به کسب یک قهرمانی دیگر در لیگ برتر و همچنین رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان دارد.

سرمربی کروات پرسپولیس در صورتی که بتواند این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا به جمع چهار تیم پایانی برساند و همچنین برای دومین فصل متوالی قهرمان لیگ شود، تبدیل به سومین مربی تاریخ باشگاه پرسپولیس خواهد شد که چنین موفقیت‌هایی را کسب کرده است.

پیش از این، دیگر هموطن برانکو یعنی استانکو و همچنین علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس، توانسته‌اند به همراه این تیم به دو قهرمانی متوالی در لیگ برسند. ضمن اینکه هر دوی آنها رسیدن به جمع چهار تیم پایانی جام باشگاه‌های آسیا و البته کسب مقام سوم آسیا را نیز در کارنامه خود دارند. (در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا دیدار رده‌بندی برگزار نمی‌شود و مقام سومی وجود ندارد.)

برانکو در مسیر استانکو و پروین

استانکو در فصل ۷۴ و همچنین ۷۶-۷۵ به همراه پرسپولیس قهرمان لیگ شد و سال ۷۵ هم با وجود شایستگی‌های زیادی که تیمش برای قهرمانی در آسیا داشت با شکست مقابل پوهانگ کره‌جنوبی از رسیدن به فینال بازماند و سپس با غلبه بر الزورا عراق مقام سوم آسیا را کسب کرد.

علی پروین نیز در فصل ۷۸-۷۷ و ۷۹-۷۸ به همراه سرخپوشان قهرمانی در لیگ را کسب کرد و همچنین در جام باشگاه‌های آسیا در سال ۷۸ و ۷۹ به مقام سوم رسید تا به این ترتیب پرافتخاترین مربی تاریخ باشگاه پرسپولیس لقب بگیرد.

با توجه به نتایجی که پیش از این استانکو و پروین کسب کرده‌اند، باید گفت برانکو در صورتی که بتواند پرسپولیس را به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برساند، سومین مربی تاریخ این باشگاه خواهد بود که موفق به کسب چنین نتیجه‌ای شده است. البته لازم به ذکر است که در صورت غلبه پرسپولیس بر الاهلی عربستان و صعود به نیمه‌نهایی، برانکو نخستین مربی تاریخ باشگاه پرسپولیس خواهد شد که در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا این تیم را به جمع چهار تیم پایانی رسانده است.

البته برانکو جدا از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، برای قرار گرفتن در کنار استانکو و پروین، نیاز به کسب دومین جام قهرمانی در لیگ برتر به همراه پرسپولیس نیز دارد و در صورتی که بتواند در این فصل نیز به همراه پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود در کنار استانکو و علی پروین سومین مربی تاریخ پرسپولیس خواهد بود که دو فصل متوالی موفق به کسب مقام قهرمانی لیگ شده است.

همچنین گفتنی است که در طول تاریخ پرسپولیس، این باشگاه تنها یک بار در فصل ۷۸-۷۷ و با هدایت علی پروین موفق به کسب دو عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی در یک فصل شد و اگر برانکو بتواند در این فصل چنین نتیجه‌ای را تکرار کند، تبدیل به دومین مربی پرسپولیس خواهد شد که توانسته است در یک فصل با کسب مقام قهرمانی لیگ و جام حذفی دبل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج