۵۶۸۴۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

طاهری: قهر با ۳۰۹۰، قهر علیه پرسپولیس است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه بعضی با هدف قرار دادن احساسات هواداران به دنبال جدا کردن آنها از سامانه باشگاه و قطع منابع مالی پرسپولیس هستند، اما قهر با ۳۰۹۰، قهر علیه پرسپولیس است.

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه بعضی با هدف قرار دادن احساسات هواداران به دنبال جدا کردن آنها از سامانه باشگاه و قطع منابع مالی پرسپولیس هستند، اما قهر با ۳۰۹۰، قهر علیه پرسپولیس است.

علی اکبر طاهری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: ضروری به نظر می‌رسد که درباره موضوع سامانه 3090 بار دیگر با شفافیت با هواداران صحبت کنم. سامانه‌ای که تامین منابع مالی مورد نیاز باشگاه برای حل مشکلات و نیازها از طریق آن صورت می‌گیرد.

وی افزود: هوادارانی که توانایی لازم را ندارند می‌توانند مشارکت نکنند یا به مشارکت خود پایان دهند ولی قطعا تاثیر منفی آن را در تیم محبوب خود خواهند دید. چون با توجه به اینکه در فوتبال ایران باشگاه‌ها از بسیاری درآمدهای تعریف شده در صنعت فوتبال محروم هستند، همین راهکارها باقی است که اگر با بی مهری هواداران روبرو شود واقعا امکان حفظ پرسپولیس و تامین نیازهای حیاتی تیم وجود نخواهد داشت.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: متاسفانه در پی اتفاقات اخیر بر سر دربی که قرار بود در آلمان برگزار شود و متاسفانه امکان برگزاری آن فراهم نشد به خاطر مسایلی که مطرح شد، جو سازی‌هایی روی داد که متاسفانه سامانه 3090 را به عنوان منافع مستقیم باشگاه هدف قرار داده است. بعضی افراد از سر ناآگاهی و ناراحتی از آن چه پیش آمد به غلط موضوع تحریم این سامانه را مطرح کردند و بعضی دیگر که فرصت را برای ضربه زدن به پرسپولیس مناسب دیده‌اند با سوء استفاده از احساسات متعصبانه و برانگیخته شده هواداران، آنها را برای ترک 3090 تحریک و تهییج نموده‌اند، در حالیکه این اقدام، اقدام مستقیم علیه پرسپولیس است.

طاهری خاطر نشان کرد: با صراحت به هواداران عزیز اعلام می‌کنیم که سامانه ۳۰۹۰ متعلق به هیچ فرد خاصی نیست و منافع حاصل از کد ۶ آن متعلق به باشگاه پرسپولیس است. از هواداران تقاضا می‌کنیم تحت تاثیر جو سازی‌های نا آگاهانه یا مغرضانه قرار نگیرند و حساب آن را از کلیه مسایلی که در گذشته روی داده است، در آینده روی می‌دهد یا افرادی که دچار چالش با آن می‌شوند، به کلی جدا کنند. کد ۶ سامانه ۳۰۹۰ و منافع آن در اختیار پرسپولیس است. هزینه‌ای که هواداران برای این مشارکت پرداخت می‌کنند مستقیم به پرسپولیس می‌رسد و قهر با آن، قهری علیه پرسپولیس خواهد بود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به این توضیحات از هوادارانی که مشارکت خود را به جهت اتفاقات اخیر قطع کرده‌اند‌، می‌خواهیم به سامانه برگردند چون این بخش از فعالیت باشگاه هیچ ارتباطی به آن مسایل ندارد، همچنین از هوادارانی که عضو نیستند می‌خواهیم به سامانه ملحق شوند و از تیم و باشگاه خودشان حمایت کنند چون برای تداوم موفقیت‌های نیاز جدی به منابع مالی وجود دارد که بخش مهمی از آن، باید از این محل تامین شود. ضمن آنکه به هوادارانی که شاید از حوادث اخیر متاثر شده‌اند یادآوری می‌کنیم هر اقدام و تبلیغی علیه سامانه باشگاه‌، اقدام علیه پرسپولیس است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • متین

      از هواداران خواهشمندیم تحت تاثیر جو سازیها قرار نگرفته و جیب ما را پر کنند

    • امین

      اگر یه بار شفاف سازی کنید که چند نفر عضو داره درآمدش چقدر هست هوادار راحتر هزینه میکنه

    • ariya

      گدایی مگه شاخ ودم داره؟ توهین به شعورهوادارچطوری دیه؟ دروغ تاکی؟ پس چرااعلام نمیکنین که چقدحاصل سودازاین سامانه هست؟

    • بدون نام

      هر شرکتی که به عنوان اسپانسر با یک تیم قرارداد میبندد در ازای تبلیغات هزینه میپردازد تا غیر مستقیم سود ببرد اما همراه اول نه تنها هزینه ای بابت تبلیغ برندش نمیپردازد بلکه نیمی از کمک هواداران به باشگاه را هم دریافت میکند ، این دیگر چه نوع همکاری است ، یعنی خود پرسپولیس نمیتواند یک سامانه درست کند که همه کمکها را خود ببرد و برای روی پیراهن هم اسپانسر بگیرد . این دیگر نوبر است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج