۵۶۸۵۷
۲۷ نظر
۵۱۴۱
۲۷ نظر
۵۱۴۱
پ

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

در این گزارش با نام و چهره برخی از فوتبالیست های مسلمانانی که در تیم های مطرح اروپایی بازی می کنند، آشنا خواهید شد.

ابنا: در این گزارش با نام و چهره برخی از فوتبالیست های مسلمانانی که در تیم های مطرح اروپایی بازی می کنند، آشنا خواهید شد.

هر روز بر تعداد بازکنان و مربیان مسلمان در لیگ های مختلف اروپائی افزوده می شود. در ادامه با نام و چهره برخی از فوتبالیست هائی که در تیم های مطرح اروپایی بازی می کنند، آشنا خواهید شد. های مطرح اروپایی بازی می کنند، آشنا خواهید شد.

سمیر نصری Samir Nasri

بازیکن الجزایری تبارِ تیم ملی فرانسه، متولد ۲۶ ژوئن ۱۹۸۷ در شهر مارسی است. نصری تاکنون در تیم های المپیک مارسی و آرسنال بازی کرده است و در حال حاضر بازیکن تیم منچستر سیتی انگلستان است.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

فرانک ریبری Franc Ribery

فرانک ریبری متولد ۷ آوریل ۱۹۸۳ بازیکن مسلمان تیم ملی فرانسه است. وی سابقه بازی در تیم ‌های متز، گالاتاسرای و المپیک مارسی دارد. ریبری در حال حاضر بازیکن تیم بایرن موتیخ است.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

مسعود اوزیل Mesut Ozil

مسعود اوزیل متولد ۱۵ اکتبر ۱۹۸۸ در گلزنکیرشن، بازیکن فوتبال ترک تبار تیم ملی آلمان است. اوزیل سابقه بازی در تیم های وستفالیا ۰۴، شالکه ۰۴، وردربرمن را دارد. او هم اینک در تیم رئال مادرید اسپانیا بازی می کند.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

نیکلاس بلال آنلکا Nicolas Bilal Anelka

نیکولاس آنلکا متولد ۱۴ مارس ۱۹۷۹ ورسای، بازیکن تیم ملی فرانسه است. آنلکا سابقه بازی در تیم های پاریس سن ژرمن، آرسنال، رئال مادرید، لیورپول، منچستر سیتی، فنرباغچه، بولتون، چلسی، شانگهای شنهوآ و یونتوس را دارد.
آنلکا در ۶۹ بازی ملی خود برای تیم ملی فرانسه ۱۴ گل به ثمر رسانده ‌است.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

لاسانا دیارا Lassana Diarra

لاسانا دیارا متولد ۱۰ مارس پاریس ۱۹۸۵ ، یازیکن فوتبال فرانسوی است. وی سابقه عضویت در باشگاه‌های چلسی، آرسنال، پورتس موث و رئال مادرید را دارد.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

محمد دیارا Mohamadou Diarra

محمد دیارا متولد ۱۸ می ۱۹۸۱ باماکو در مالی است. وی سایقه بازی در تیم های اُ.اف.آی، ویته سه، المپیک لیون و رئال مادرید را دارد.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

فردریک عمر کانوته Frederic Oumar Kanoute

فردریک کانوته متولد ۲ دسامبر ۱۹۷۷ در لیون فرانسه است. وی سابقه بازی در تیم های باشگاهی لیون، وستهام یونایتد، تاتنهام، سویل و بیژین گوآن را داشته است.
وی در سال 2007 بازیکن سال قاره افریقا شد.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

اریک آبیدال Eric Abidal

اریک آبیدال متولد ۱۱ سپتامبر ۱۹۷۹ لیون فرانسه است. وی سابقه بازی در تیم های باشگاهی موناکو، لیل، لیون، بارسلونا را دارد. وی در ۱۸ آگوست ۲۰۰۴ در بازی دوستانه مقابل بوسنی و هرزگوین نخستین بازی ملی اش را انجام داد.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

ادین ژکو Edin Dzeko

ادین ژکو متولد ۱۷ مارس ۱۹۸۶ سارایوو در کشور یوگسلاوی است. وی سابقه بازی در تیم های زلجنیکار، تپلیس، وولفسبورگ و منچستر سیتی را دارد.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

اسلام فروزIslam Feruz

اسلام فروز متولد ۱۰ سپتامبر ۱۹۹۵ در کشور سومالی است. وی سابقه بازی در تیم های سلتیک (۲۰۱۱-۲۰۰۵ ) و چلسی را دارد. او از سال ۲۰۰۹ در تیم ملی اسکاتلند (رده های مختلف سنی ) بازی کرده است. او از سال ۲۰۱۲ در تیم ملی زیر ۲۱ سال مشغول به بازی است. او در سال ۲۰۱۰جایزه بهترین بازیکن جوان فوتبال را که به بهترین بازیکن فوتبال در رده سنی ۱۲-۲۲ سال اسکاتلند اعطا می شود را از آنِ خود کرد.


ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

آرماند ترائوره Armand Traore

آرماند ترائوره متولد ۸ اکتبر ۱۹۸۹ پاریس است. وی اصلیتی سنگالی دارد و محصول آکادمی جوانان آرسنال است. وی سابقه بازی در تیم های آرسنال، پورتموث، یونتوس را دارد.
او از اعضای تیم ملی فرانسه است.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

حاتم بن عرفا Hatim Ben Arfa

حاتم بن عرفا متولد ۷ مارس ۱۹۸۷ بازیکن فوتبال اهل کشور فرانسه است. وی سابقه بازی در تیم های المپیک لیون، المپیک مارسی، نیوکاسل یونایند را دارد. او از سال ۲۰۰۷ در تیم ملی بزرگسالان فرانسه حضور دارد.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

سلمان کالو Solomon Kalou

سلمان کالو متولد ۵ آگوست ۱۹۸۵ در ابیجان در ساحل عاج است. او سابقه بازی در تیم های فاینورد، چلسی و لیل را دارد. سلمان از ال ۲۰۰۷ لباس تیم ملی ساحل عاج را به تن دارد.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

یحیی توره Yaya Toure

یحیی توره متولد ۱۳ می ۱۹۸۳ در ساحل عاج است. او سابقه بازی در تیم های المپیاکوس، موناکو، بارسلونا و منچستر سیتی را دارد. او در تیم ملی ساحل عاج نیز بازی می کند. یحیی توره بردار کوچکتر حبیب کولو توره است.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

حبیب کولو توره Kolo Toure

حبیب کولو توره متولد ۱۹ مارس ۱۹۸۱ در ساحل عاج است. وی سابقه بازی در تیم های میموساس، آرسنال، منچستر سیتی و لیورپول را دارد.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا


وایسیریکی ابودیابی Abou Diaby

دیابی متولد 11 می 1986 پاریس در فرانسه است. او سابقه بازی در تیم های اکسر و آرسنال را دارد. وی در سال 2007 برای اولین بار لباس تیم ملی فرانسه را بر تن کرد.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

ابراهیم آفلای Ibrahim Afellay

ابراهیم آفلای متولد ۲ آوریل ۱۹۸۶ اوترخت در هلند است. آفلای اصالتا مراکشی است. وی سابقه بازی در تیم های آیندهوون و بارسلونا را در کارنامه خود دارد. آفلای از سال ۲۰۰۷ به عضویت تیم ملی هلند در آمد.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

مارون شاماخ Maroune Chamakh

مارون شاماخ متولد ۱۰ ژانویه ۱۹۸۴ نیس در فرانسه است. او سابقه بازی در تیم های بوردو و آرسنال را دارد. او در سال ۲۰۰۳ برای تیم ملی زیر ۱۹ سال فرانسه بازی کرد و در همان سال به عضویت تیم ملی مراکش در آمد.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

کریم بنزما Karim Benzema

کریم مصطفی بنزما متولد ۱۹ دسامبر ۱۹۸۷ لیون در فرانسه است. او الجزایری الاصل است. فوتبال حرفه‌ای را از باشگاه لیون فرانسه آغاز نمود و از آن تیم به رئال مادرید پیوست. او از سال ۲۰۰۲ در رده های مختلف سنی در تیم ملی فرانسه عضویت داشته است.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

سامی خدیرا Sami Khedira

سامی خدیرا متولد ۴ آوریل ۱۹۸۷ اشتوتگارت در آلمان است. او اصالتا تونسی است. خدیرا سابقه بازی در تیم های اشتوتگارت و رئال مادرید اسپانیا را دارد. او از ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۰ در باشگاه اشتوتگارت بازی می‌کرد و در فصل ۰۷-۲۰۰۶ با این تیم قهرمان بوندس لیگا شد و در فصل ۱۱-۲۰۱۰ با درخشش در تیم ملی آلمان در بازی‌های جام جهانی آفریقای جنوبی رهسپار تیم رئال مادرید اسپانیا شد.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

نوری شاهین Nuri Sahin

نوری شاهین متولد ۱۷ سپتامبر ۱۹۸۸ لودن شاید در آلمان است. وی از بازیکنان ترک تبار آلمانی است. نوری شاهین سابقه بازی در تیم های بورسیا دورتموند، رئال مادرید و لیورپول را دارد. وی از سال ۲۰۰۵ تاکنون عضو تیم ملی ترکیه است.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

حمید آلتین توپ Hamit Altintop

حمید آلتین‌توپ متولد ۸ دسامبر ۱۹۸۲ گلزن کیرشن در آلمان است. وی اصالتا ترکیه ای است. آلتین توپ سابقه بازی در تیم های گالاتاسرای، شالکه ۰۴، بایرن مونیخ و رئال مادرید را دارد. وی از سال ۲۰۰۴ عضو تیم ملی ترکیه است.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

پاپیس سیسه Papiss Cisse

پاپیس سیسه متولد ۳ ژوئن ۱۹۸۵ داکار در سنگال است. سیسه سابقه بازی در تیم های فرایبورگ و نیوکاسل را دارد. وی از سال ۲۰۰۹ سابقه بازی در تیم ملی سنگال را در کارنامه خود دارد.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

دمبا با Demba Ba

دمبا با متولد ۲۵ می ۱۹۸۵ سورس در فرانسه است. اصالتی سنگالی دارد. دمبا با، سابقه بازی در تیم های روان، هوزکرون، هافنهام، وستهام و نیوکاسل را دارد. وی در ژانویه ۲۰۱۳ به تیم چلسی پیوست.
وی از سال 2006 لباس تیم ملی سنگال را بر تن کرده است.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

سلیمان علی مونتاری Sulley Ali Muntari

سلیمان مونتاری متولد ۲۷ آگوست ۱۹۸۴ کونونگو در غنا است. وی سابقه بازی در تیم های ادونیزه، پورتموث، انترناسیونال و میلان را دارد.
مونتاری از سال 2002 سابقه بازی در تیم ملی غنا را داشته است.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

عادل رامی Adil Rami

عادل رامی متولد ۲۷ دسامبر ۱۹۸۵ باستیا در فرانسه است. او سابقه بازی در تیم های فریجوس، لیل، والنسیا را داشته است.
رامی از سال 2010 پیراهن تیم ملی فرانسه را بر تن کرد.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

آلی سیسوخو Aly Cissokho

آلی سیسوخو متولد ۱۵ سپتامبر ۱۹۸۷ بلویس در فرانسه است. او سابقه بازی در پورتو، لیون و والنسیا را داشته است.
سیسوخو از سال 2010 به عضویت تیم ملی فرانسه در آمد.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

خالد بولهروز Khalid Boulahrouz

خالد بولهروز متولد ۲۸ دسامبر ۱۹۸۱ در هلند است. او سابقه بازی در هامبورگ، چلسی، سویل، اشتوتگارت و اسپورتینگ را دارد.
بولهروز از سال 2004 در تیم ملی هلند بازی کرده است.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی تهران

      تقریبا همشون الجزایری یا افریقایی بودند مسلمانن میگن مشروب هم نمی خورند اما یه کارای بدتری میکنند مثل ریبری و بنزما که بابت اون جریان که می دونید دادگاهیند حالا شما غضاوت کنید مشروب بدتره یا ..........................

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما فکر می کنیم هر کی مسلمان دیگه تاج سره .نه بابا ما مسلمان نماییم ، توی همین ایران با میلیاردها ثروت فلک به فقر کشیده شده .

      • محمدامین

        نظر من با شما متفاوته و فقط حرف بیجا میزنید.بووووووووووووووووق

      • حدیث

        حالا نیست توی ایران خودمون اسم مسلمونو یدک میکشن از این غلطا نمیکنن...

      • نظرمه

        اول:قضاوت باغ نیست باق یه .دو:شاید بهتر باشه
        یه نگاهیم به بعضی از بازیکنای ایرانی بندازید.

    • من

      کدومشون شیعه امیرالمؤمنین هستن؟
      ولایت ایشون خیلی مهم و اساسیه

      پاسخ ها

      • زینب

        این حرفا باعث اختلاف بین مسلمونا میشه.دقیقا همون چیزی که دشمنای اسلام می خوان.شیعه و سنی هم نداریم.همه زیر سایه قرآن هستیم.ما باید اتحادمون رو حفظ کنیم.

      • علی

        جناب حرف الکی نزن انما المومنون اخوه مومنان با یکدیگر برادرند

    • نیما ریگی

      اقا شمارو چرا زور میاد چرا نیمه خالی لیوانو می بینید مسعود کجاش افریقاییه شما که اینقدر ادعا داری نمیدونی برای بد بودن یک مسلمان همین قدر کافیه که برادر مسلمانشو حقیر بدونه این حدیث پیامبره در ضمن حضر عیسی علیه سلام حرف خوبی به قومش زده که خیلی روی من تاثیر گذاشت ایشون میگنن انسان ها کوچکترین خارو خاشاکی که رو رفیقش هس رو میبینه اما یک گنده بزرگ چوب که تو چشمش هست که تمام وجودشو در بر گرفته نمی بینه
      این بازیکنا همین قدر که سبب میشه اسم اسلام تو جهان طنین انداز بشه برای ما سبب خوشحالی هست

    • بدون نام

      یکم به مطالبی که میزارید دقت کنید . ریبری و بنزما الان به جرم تجاوز به دختر زیر سن قانونی تحت دادگاهی هستند ، تازه کجا مسلمون هستن ؟

    • ایرانی

      مسلمون داریم تا مسلمون
      کسی هست که واقعاًمسلومونه ولی کسی هم هست که مسلومن نماست.

    • ania

      مسعود اوزیل Mesut Ozil کی گفته ترکه مسعود کرد ترکیه ست

      پاسخ ها

      • امیر (ترک تبار)

        من امیر فرهنگ خوئی هستم.
        ترک تبار هستم واصلا از توهین به نژاد ترک خوشم نمی آید.شیفم شد.ضمنا توبه این کارا دخالت نکن.یاشاسین تراختور.

    • سیاوش

      در سرنوشت همشون پای فرانسه در میان است. راستی چرا از زیدان ننوشتین شاید تو فرانسه بازی نکرده دیگه؟

    • بدون نام

      همشون مسلمان و سنی هستن . سند هم داریم و باعث افتخاره.

    • علیرضا

      تو اون اروپا کی به دینش توجه میکنه فقط اسمشون مسلمونه.

    • امیر

      سلام به همه دوستان.
      بعضی نظرات درست ولی کمشان نادرست.
      من چون خودم ترک تبار هستم میدونم مسعود اوزیل ترکه اون اصلا کرد نیست.
      به هر حال من نظرم را گفتم. شما نظر وپاسخ دهید.

    • علی

      سنی و شیعه برادرند

    • محمد

      ازنظر من دم بابا، یحی توره
      وبنزماواقعا مسلمانن بقیه شون فقط خدا ميدونه
      یعنی زیاد با دخترا هم نیستند مثلا شما آزمایشی درگوگل جستجویی کنید می مگر يه فتوشاپی
      ازنظر من بنزما را بخاطر مسلمان بودن خیلی به اش تهمت میزنند

    • بدون نام

      ماشاءالله مسلمانان همیشه کامیاب هستن

    • علی

      بعضیاشون آدمای خوب و پاکی هستن بعضیاشون فقط اسم اسلام را دارند اما از نظرم سمیر نصری کاملا آدم خوب و با شخصیتی هستش ایشان همچنین در ماه مبارک رمضان حتی در بازی های فوتبال روزه میگرفتند

    • محمد جواد

      یه سوال صبح تا شب تو زمین قوتبال دویدن و گل زدن و عرق ریختن چه گره ای از بشریت باز کرده است؟
      اخرش چی؟

    • مجید

      من ب شخصه وقتی میبینم پرچم اسلام توی بازیکنان اروپا بالا میره افتخار میکنم اما بهتره پرچم مولامون علی بالا باشه هرچند که پرچم علی همیشه بالاس

      پاسخ ها

      • علی

        شمامثل اینکه ازمرحله خیلی پرتی علی(ع)خلیفه چهارم بوده ومردبزرگی بوده ولی نمیتونه کاری براتون بکنه توروخدابه خودتون بیایدوراه درست روانتخاب کنین!!!!؟؟؟؟

    • محمد

      فقط گرت بیل حیف مسلمون نیست

    • شیعه علی

      مهم اینه مسلمون باس شیعه مولا علی باشه
      راستی مهدی بن‌عطیه شیعه است

    • ابوالفضل

      ممنونم خیلی بهم اطلاعات داد اصلا نمیدنستم ژکو مسلمان هست فقط اسم ژردان شقیری و محمدصلاح و... رو نذاشتین کیا موافقن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج