جاباما
۵۶۸۵۷۳
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

برانکو: پیشنهاد روسیه، حرف و حدیث است

سرمربی پرسپولیس می گوید دیدار سوپر جام بهترین مقدمه برای شروع فصل است.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی پرسپولیس می گوید دیدار سوپر جام بهترین مقدمه برای شروع فصل است.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران در چارچوب سوپر جام فوتبال ایران گفت: ما بی صبرانه منتظر آغاز فصل هستیم. فصل از فردا شروع می شود. این دیدار بهترین مقدمه برای شروع فصل است. خوشحالیم که می توانیم در این بازی باشیم.

او افزود: ما با تیم نفت بازی داریم؛ تیمی که در سال های اخیر در رده های بالای جدول لیگ قرار داشته است. مربی آنها (علی کریمی) یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است. خیلی خوشحالم که او دانش و تجربه خودش را که در دنیا بدست آورده را در اختیار تیمش قرار می دهد. علی کریمی سخت ترین کار را قبول کرده است و آن هم مربی گری است. او دانش و تجربه خودش را می خواهد به فوتبالیست های تیمش ارائه دهد. اطلاعات زیادی از این تیم به گوش می رسد. آنها مشکلاتی دارند و کادرفنی این تیم هم عوض شده و بازیکنان جدیدی به جمع این تیم اضافه شده اند.

برانکو ادامه داد: من تجربه زیادی دارم و به بازیکنانم گفته ام که علی رغم اینکه ما تیم بهتری هستیم و قهرمان کشور هستیم و از نقش قهرمانی عقب نشینی نمی کنیم و می خواهیم در ابتدای فصل جدید با یک قهرمانی هواداران را خوشحال کنیم، خیلی از این بازی می ترسم چون تجربه دارم. پارسال هم وقتی به قشقائی باختیم، این زیبایی فوتبال بود که به نمایش درآمد. این نوشته ها و تفاسیر که درباره این بازی مطرح است، شاید یک مقدار بخواهد بازیکنان را خواب بکند. آنچه که مطمئنم این است که بازیکنان نفت فردا ۲۰۰ درصد انگیزه دارند. آنها سرشان را در زمین می گذارند و قطعا تلاش می کنند تا ما را غافلگیر کنند. من مطمئن هستم که بازیکنانم، حریف را دست کم نمی گیرند و حداکثر توانشان را خواهند گذاشت. ما اهداف خود را مشخص کرده ایم و آن هم بردن تعداد بیشتر بازی ها و کسب بیشترین قهرمانی ها است و فردا اولین فرصت است. به بازیکنانم اعتقاد دارم. آنها نشان داده اند که توانایی زیادی دارند.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: منشا به دلیل عمل جراحی ناشی از یک عفونت کوچک فردا با ما نیست. برخلاف برخی باشگاه ها که بازیکنانشان را به تیم امید ندادند، صادق محرمی در تیم ملی امید است. او برای ما خیلی مهم است ولی برای تیم امید هم مهم است. سایر بازیکنان مشکلی ندارند.

وی درباره احتمال بازی کردن طارمی در بازی با نفت گفت: طارمی بازیکن ماست. او این اجازه را داشت که به دنبال بازی در اروپا باشد. او از پیشنهادات خارجی اش راضی نبوده است. او هنوز صد درصد آماده نیست همانطور که سایر بازیکنان هم باید بیشتر آماده شوند. ما می خواهیم با روش سریعتری برای ۱۰ روز آینده آماده اش کنیم. اما در کل باید بگویم که او فردا بازی می کند.

ایوانکوویچ درپاسخ به سوالی درباره تغییر پست شایان مصلح در پرسپولیس گفت: ما او را به عنوان دفاع چپ جذب کرده ایم و این پست اول اوست ولی من تلاش می کنم بازیکنان را به شکلی آماده کنم که در دو پست بتوانند بازی کند. از تلاش او خیلی راضی هستم ولی طبیعی است که نیاز باشد تا او مدتی کار کند تا تطبیق پیدا کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا داربی آلمان تمرکزش را بهم زد و اینکه بحث تغییر مدیریت پرسپولیس می تواند روی تیمش اثر بگذارد و در نهایت مصاف با الاهلی عربستان را چه خواهد کرد، گفت: بحث هایی که کردید در برنامه های ما بی نظمی ایجاد کرد. اما به طور کلی ما برنامه کلی خود را خیلی تغییر نداده ایم. دوست داشتیم بازی های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم اما امکانش نبود. بحث هایی که درباره مدیریت هم می شود، هر از چند گاهی پیش می آید و البته این هم می تواند روی بازیکنان اثر بگذارد چون نامعلوم بودن تکلیف باشگاه و اینکه آیا تغییر ایجاد می شود یا نه، باعث می شود تا بازیکنان با مدیریت باشگاه صحبت کنند. به طور کلی باید بگویم تاثیری نداشته و این حرف ها بیشتر در حد شایعه در رسانه ها مطرح می شود. وقتی لیگ نیست، این مباحث بیشتر مطرح می شود و بازیکنان در این زمان بیشتر سرشان در لاک خودشان است. اما درباره الاهلی باید بگویم که بودجه ای که عربستان و یا باشگاه های قطری و اماراتی برای تیم هایشان می گذارند، خیلی بیشتر از ماست. من پارسال هم گفتم که ما تنها تیم در آسیا هستیم که جز دروازه بان خارجی‌مان، سایر بازی ها را با بازیکنان بومی انجام داده ایم و قاطعانه قهرمان شدیم و رکوردها را جابه جا کردیم. در آسیا صعود کرده ایم و این باعث می شود به بازیکنانم افتخار کنم. ما آمادگی این را داریم که الاهلی را شکست دهیم و یک قدم دیگر به جلو برویم.

برانکو درباره بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس، اظهار کرد: من با نوراللهی صحبت کردم. خیلی خوشحالم که به تیم ما بازگشته است. طبیعی است که او هنوز حق بازی کردن ندارد ولی به جمع تمرینات ما اضافه شده است. او هر وقت مجوزش صادر شود، می تواند بازی کند. من به او خیلی اعتماد دارم و از او انتظار زیادی دارم. او در هر ۴ پست می تواند بازی کند و پتانسیل ملی پوش شدن را هم دارد. بازیکنان او را خیلی دوست دارند و فردا هم کنار ما خواهد بود.

او درباره پنالتی زن پرسپولیس در بازی با نفت تهران و اینکه چه توصیه ای به علی کریمی برای مربی گری دارد، گفت: پنالتی را طارمی می زند. اما چیزی که به کریمی سفارش می کنم این است که خیلی تفاوت میان بازیکن بودن و مربی گری وجود دارد. او یک زمان پر از کار و فشار را پیش روی خواهد داشت. من ۳۰ سال است مربی ام ولی هنوز هم تلاش می کنم یاد بگیرم و بیشتر می خوانم. به کریمی اعتقاد دارم و خوشحالم که بازیکنان سابقی که در تیم ملی با من بودند به مربی گری می‌پردازند. آقایان نکونام، دایی، منصوریان(دراینجا مترجم نام او را میناوند اعلام کرد که با تذکر خود برانکو روبه رو شد)، عزیزی و خیلی های دیگر. شما نباید بعد از باخت زیر آب آنها را بزنید. در کل برای همه آنها آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا حقیقت دارد که گزینه هدایت تیم ملی روسیه است و در این باره با او صحبت شده است، گفت: این ها همه حرف و سخن است. آنها کاپلو که مربی بزرگی است را در اختیار داشتند و هیچ کاری نتوانستند بکنند و در سراشیبی سقطو قرار گرفتند. مایل نیستم در این باره صحبت بکنم. من با خیلی از آدمها صحبت می کنم.

او درباره مصدومیت بشار رسن، عنوان کرد: او بازیکن جوانی است و از بازیکنان آینده دار عراق است. او تمریناتش را قطع نکرده چون لیگ عراق ادامه دارد. در مورد آمادگی او فکر نمی کنم مشکلی باشد. سرعت تطبیقش با تیم ما مطرح است. چون بازیکن برای پرسپولیس باید ویژگی های خاصی داشته باشد. از شخصیت برنده بودن بگیرید تا سایر ویژگی ها.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توجام سوپررابالا ببرچکاراقای کریمی داری

      پاسخ ها

      • 1122

        خخخخخخ جام رو نفت میبره

    • بدون نام

      نه ترس دیگه داش علی تونفت نیست

    • لفته زهرونی

      خیلی براتون متاسفم شش تایا اخه به شما چه ربطی داره کریمی جزو خانواده بزرگ پرسپولیس هست .....شماها هیسسس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج