جاباما
۵۶۸۸۱۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قهرمانی زودهنگام فرنگی کاران نوجوان

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان قهرمان زودهنگام رقابت های کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا در تایلند شد.

خبرگزاری فارس: رقابت‌های سه وزن دوم و پایانی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا، از صبح امروز (جمعه) در شهر بانکوک تایلند برگزار شد و میلاد رضانژاد حسینوند، محسن مدهنی و علی کبیری نمایندگان کشورمان در اوزان ۵۰، ۵۸ و ۶۹ کیلوگرم با شکست حریفان خود به دیدار فینال راه یافتند.

با توجه به کسب ۵۹ امتیاز توسط نمایندگان کشورمان در روز نخست این رقابت ها و حضور سه کشتی گیر دیگر کشورمان در دیدار فینال مسابقات روز دوم، قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در این مسابقات مسجل شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۵۰ کیلوگرم میلاد رضانژاد حسینوند در مبارزه نخست با نتیجه ۹ بر ۲ کشتی گیر هندی را شکست داد وی در دور بعد مقابل حریفی از کشور کره جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید. رضا نژاد در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۲ بر صفر کشتی گیر ژاپنی را شکست داد و به دیدار فینال رسید. وی در این دیدار به مصاف کشتی گیری از کشور قرقیزستان می رود.

در وزن ۵۸ کیلوگرم محسن مدهنی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل کشتی گیر تاجیکستانی با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله نیز با نتیجه ۴ بر ۲ کشتی گیر ژاپنی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. مدهنی برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده کشور قزاقستان می رود.

دروزن ۶۹ کیلوگرم علی کبیری در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر کشتی گیر هندی را شکست داد وی در دور دوم مقابل نماینده کره جنوبی با نتیجه ۸ بر صفربه پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله بانتیجه ۶ بر ۵ از سد کشتی گیر ترکمنستانی گذشت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار فینال کشتی گیری از کشور چین است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج