۵۶۸۸۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: تیمم هنوز نیاز به تقویت دارد

سرمربی شیاطین سرخ می‌گوید تیمش هنوز نیاز به تقویت دارد چون رقبای این تیم هم فعالیت خوبی در بازار نقل و انتقالات داشته‌اند.

سرمربی شیاطین سرخ می‌گوید تیمش هنوز نیاز به تقویت دارد چون رقبای این تیم هم فعالیت خوبی در بازار نقل و انتقالات داشته‌اند.

خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو در پی برتری ۲ بر صفر صبح امروز (جمعه به وقت تهران) شاگردانش برابر منچسرسیتی در تور پیش‌فصل آمریکا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «منچستریونایتد تی‌وی» اظهار داشت: بازی تمرینی خوبی بود. ما بازیکنان شگفت‌انگیزی در ترکیب‌مان داریم و بازیکنان جدید هم خیلی سریع اینجا را مثل خانه خود حس کردند. همه چیز به خوبی دارد پیش‌ می‌رود. از عملکرد لوکاکو هم در این بازی راضی هستم.

وی ادامه داد: لوکاکو و لیندلوف به موقع به منچستریونایتد اضافه شدند و این را مدیون اِد وودوارد (مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد) هستیم، نه من! از آقای وودوارد تشکر می‌کنم چون دو بازیکن مهم را برای منچستر به خدمت گرفت. مشکل باشگاه را درک می‌کنم، اما ما نیاز به کمی تقویت دیگر داریم. می‌بینید که تیم‌های دیگر هم دارند بازیکنان مهمی به خدمت می‌گیرند.

آقای خاص با اشاره به نقل و انتقالات اخیری که در لیگ برتر اتفاق افتاده از جمله انتقال کایل واکر از تاتنهام به منچسترسیتی گفت: این چیزها واقعاً من را سورپرایزم نمی‌کند. هنوز هم می‌گویم که قدرت اقتصادی که در هر باشگاه وجود دارد این اجازه را به آنها می‌دهد که یا به پیشنهاد دیگر باشگاه‌ها برای جذب بازیکن‌شان «نه» بگویند یا اینکه بگویند باید قیمتی را بپردازید که ما می‌گوییم.

وی افزود: می‌توانم تصور کنم که منچسترسیتی مایل بوده در ازای ۲۵ میلیون پوند کایل واکر را به خدمت بگیرد، اما اطمینان دارم آنها وقتی به سراغ باشگاه تاتنهام رفته‌اند، سران باشگاه تاتنهام به آنها گفته‌اند که قیمت واکر این‌قدر است و اگر نمی‌توانید این رقم را پرداخت کنید، پس بهتر است بروید. در چنین شرایطی باشگاهی که به دنبال بازیکن است یا باید «بله» بگوید و رقم موردنظر را بپردازد یا اینکه قید خرید آن بازیکن را بزند.

آقای خاص در پایان خاطرنشان کرد: طبیعت بازار نقل و انتقالات همین است و فروشنده رقمی درخواست می‌کند و خریدار هم رقمی برای پرداخت مدنظر دارد. چیزی که عجیب است اینکه به دیدن پرداخت رقم‌های بالا برای جذب بازیکنان بزرگ، عادت کرده‌ام. در حال حاضر همه باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان خوب پول خوبی پرداخت می‌کنند، اما بین بازیکنان بزرگ و بازیکنان خوب تفاوت وجود دارد. جالب اینجاست که اکنون برای بازیکنان معمولی هم رقم‌های بالایی پرداخت می‌شود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج