۵۶۸۹۱۴
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

۱۳ فروند لنج در اسکله بندر کنگان در آتش سوخت

فرماندار کنگان با اشاره به بروز آتش‌سوزی در اسکله بندر کنگان گفت: امکانات ستاد بحران کنگان برای مهار آتش بسیج شده ولی تاکنون ۱۳ فروند لنج در آتش سوخته و خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

خبرگزاری تسنیم: فرماندار کنگان با اشاره به بروز آتش‌سوزی در اسکله بندر کنگان گفت: امکانات ستاد بحران کنگان برای مهار آتش بسیج شده ولی تاکنون ۱۳ فروند لنج در آتش سوخته و خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

عبدالنبی یوسفی در کنگان آتش سوزی در اسکله چند منظوره صیادی و سفاری کنگان ساعت 13:45 امروز آغاز شد اظهار داشت:نیروهای آتش نشانی و شهرداری کنگان در حال خاموش کردن آتش دراسکله این بندر هستند و این در حالی است که برای خاموش کردن آتش از آتش نشانی شرکت‌های فعال در منطقه پارس جنوبی نیز در خواست کمک شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۳ فروند لنج در آتش سوخته شده افزود: ۱۳ فروند لنج تاکنون در آتش سوخته و نگرانی افزایش این تعداد به سبب حرکت شعله‌های آتش به سمت مخازن بنزین بیشتر شده است.
13 فروند لنج در اسکله بندر کنگان در آتش سوخت

فرماندار کنگان با بیان اینکه خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی در پی نداشته است افزود: برای جلوگیری از سرایت آتش به سایر شناورها با تدابیر انجام شده لنج و قایقهای موجود در اسکله در حال تخلیه است.

یوسفی با بیان اینکه علت آتش سوزی در اسکله کنگان در دست بررسی است گفت: در این اسکله 120 فروند لنج تجاری، 90 فروند لنج صیادی و 250 قایق وجود دارد.
13 فروند لنج در اسکله بندر کنگان در آتش سوخت
13 فروند لنج در اسکله بندر کنگان در آتش سوخت
تلفات حریق 13 فروند لنج
خبرگزاری تسنیم: پیرحسین کولیوند - سرپرست اورژانس کشور با اشاره به اینکه در ساعت ۱۴:۳۵ در اسکله بندر کنگان ۱۳ فروند لنج دچار حریق شدند، اظهار داشت: در این حادثه ۱۰ نفر مصدوم شدند که ۷ نفر به بیمارستان امام خمینی کنگان اعزام شدند.

وی ادامه داد: همچنین سه نفر در محل درمان شدند و از ۷ مصدوم اعزامی به بیمارستان امام خمینی(ره) ۴ مصدوم پس از درمان از بیمارستان فوق ترخیص و ۳ مصدوم در بخش اورژانس تحت درمان هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بجنورد محمدرضا

      باتوجه به اینکه ضرر وزیان زیادی به هموطنان مان در بندر کنگان رسیده خیلی برایتان ناراحت هستیم حتما دست پنهان در این آتش سوزی وجود دارد انشالا با تلاش قضات محترم و رزمندگان ناجا مسبب به دام قانون می افتد

    • بجنورد محمدرضا

      باتوجه به اینکه ضرر وزیان زیادی به هموطنان مان در بندر کنگان رسیده خیلی برایتان ناراحت هستیم حتما دست پنهان در این آتش سوزی وجود دارد انشالا با تلاش قضات محترم و رزمندگان ناجا مسبب به دام قانون می افتد

    • حسن محمدی اصل

      چریکای دشمن های ایران؟؟؟ چرا آتش سوزی در ایران زیاد شده؟ شیراز، تهران و اینجا حالا؟؟؟؟

    • بدون نام

      تا مدیریت درست نباشد از این نوع مشکلات زیاد است.من اگر رییس دولت بودم اول شهردار وبعد شورای شهر بر کنار می کردم

    • بدون نام

      چجوریه ک این همه اتیش گرفته یعنی به هم چسبیده وایساده بودن

    • پدرام

      09:46 داداش اینا لنج های حمل سوخت بودن احتمالا، حالا علت آتشسوزی هرچی بوده فرق نداره ولی نشت سوخت و وزش باد باعث شده لنج های کناری هم آتیش بگیرن، ولی خداییش اگ همین آتشنشانها نبودن تا الان کل کشور سوخته بود، نمیدونم چرا بخاطر اینهمه زحمتکشی و فداکاری آتشنشانها هیچوقت از طرف دولت ازشون تقدیر و تشکر نمیشه، فداکاری که آتشنشانها توی حادثه پلاسکو انجام دادن رو هیچوقت فراموش نمیکنیم

    • پدرام

      شیراز- تهران- بندر کنگان- مشهد، آخه چه خبره!!! چرا همجا داره آتیش میگیره، فک کنم خدا ازمون خسته شده یه کبریت گرفته زیر کشورمون، شعله خورشیدم که زیاد کرده، پیشاپیش بلال شدنتونو تبریک میگم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج