۵۶۸۹۳۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

امام جمعه بجنورد:

دشمنان از نماز جمعه هراس دارند

امام جمعه بجنوردگفت: دشمنان از نماز جمعه به عنوان پایگاه بصیرت افزایی مسلمانان هراس دارند.

خبرگزاری ایسنا: حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه در انقلاب اسلامی اظهارکرد: دشمنان از پایگاه نماز جمعه به سبب محلی به منظور تقویت ایمان و تقوا و بصیرت افزایی هراس دارند.

وی با اشاره به فضایل و لزوم حضور در نمازجمعه، عنوان کرد: با توجه به برپایی نماز جمعه ای منسجم همزمان با سراسر کشور پس از انقلاب، هم اکنون یک هزار پایگاه در سطح کشورنماز جمعه این آیین عبادی و سیاسی را برپا می کنند.

وی با اشاره به اینکه در نماز جمعه مسائل مطرح در سطح کشور و بین الملل برای مردم بازگو شده و آگاه سازی انجام می شود، یادآورشد: نماز جمعه جهل و غفلت را از پیکر جامعه دور می سازد.

یعقوبی با بیان اینکه اعزام زائران به حج تمتع به زودی انجام می شود، گفت: با توجه به اینکه ضمانت های لازم به منظور تامین امنیت حجاج ارائه شده است، اما باید زائران به آنچه گفته می شود عمل کنند تا مشکلی پیش نیایید.

وی با تاکید بر اینکه حجاج مراقب باشند، افزود: با توجه به اینکه فضای سیاسی عربستان ملتهب است، بنابراین حجاج باید هوشیار بوده و مراقبت های لازم را مدنظر قراردهند.

وی با گلایه از اینکه سالروز شهادت امام شیعیان گذشت اما در کوچه و خیابان یک پرچم که نشانگر عزاداری باشد دیده نشد، گفت: باید به منظور برپایی مراسم عزاداری این امام گرانقدر بیش از پیش همت بگماریم.

یعقوبی با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت، یادآورشد: باید همه دختران و زنان به حضرت معصومه(س) به عنوان یک الگوی پاک توجه کرده و در زندگی خود سبک او را پیاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج