جاباما
۵۶۹۱۰۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

اخبار تاييد نشده از بازداشت سه مداح

وب سایت عصر ایران در خبری به نقل از روزنامه اعتماد نوشت: چند روزي مي‌شود كه خبر بازداشت سه مداح، در كانال‌هاي خبري تلگرامي دست به دست مي‌چرخد.

وب سایت عصر ایران در خبری به نقل از روزنامه اعتماد نوشت: چند روزي مي‌شود كه خبر بازداشت سه مداح، در كانال‌هاي خبري تلگرامي دست به دست مي‌چرخد.

روزنامه «اعتماد» با این مقدمه نوشت: «اين مداحان كه نامشان در خبرهاي منتشرشده در اين كانال‌ها عنوان شده و ما به دليل عدم تاييد اين خبر از سوي مقام قضايي از طرح آن معذوريم، به جرم جاسوسياز سوي مرجع قضايي بازداشت شده‌ بودند.

اين خبرها بيشتر از سوي سايت‌ها و كانال‌هايي منتشر شد كه نمي‌توانند به عنوان منبع خبري لحاظ شوند و هر چند با اعلام نشدن حضور آنها در برنامه‌اي به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)، اين شايعه قوت گرفته اما پست غلامعلي جعفرزاده ايمن‌آبادي نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي، به‌گونه‌اي اين خبرها را مورد تاييد قرار داد.

او هم در حساب توييتر خود و هم در صفحه اينستاگرام خود عنوان كرد كه «مداحان حامي رقيب انتخابات به جرم جاسوسي مي‌افتند زندان!». جعفرزاده البته با حامي رقيب دانستن اين مداحان و برجسته‌كردن جرم جاسوسي از سوي آنان، كنايه‌اي هم به رسانه ملي زد.
آنجا كه شبكه خبر براي محمدجواد ظريف عنوان وزير امورخارجه امريكا را - چه از روي سهو چه از روي عمد - انتخاب كرد، مورد نقد اين نماينده اصولگراي مجلس قرار گرفت. جعفرزاده در پست ديگر خود در توييتر اظهار كرد: «آن وقت وزير امور خارجه با غيرت و متدين و وطن‌پرست ايران در رسانه ملي، امريكايي ناميده مي‌شود!».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعیدطهمورثی

      فضای مجازی محل جولان اخبارضدونقیض برله وعلیه افرادکه بعضا" آبرودارهم هستندمی شودتاذهن مردم ومخاطبین راازمسیراصلی خودمنحرف نمایدمسئولان محترم بایددراین خصوص مدیریت کنندتاخدشه ای به برخی موضوعات مثل شان وشئونات مداحان اهل بیت واردنشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج