۵۶۹۱۴۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خودروهای دو تکه ای نخرید

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا، گفت: شهروندان از خرید و فروش خودروهای وکالتی و مبایعه نامه ای خودداری و صرفا در مراکز شماره گذاری نسبت به انجام معامله اقدام کنند.

خبرگزاری مهر: معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا، گفت: شهروندان از خرید و فروش خودروهای وکالتی و مبایعه نامه ای خودداری و صرفا در مراکز شماره گذاری نسبت به انجام معامله اقدام کنند.

سرهنگ سعید روحی به اشاره به افزایش خرید و فروش خودروهای اصطلاح دو تکه ای در نمایشگاه ها ی خرید و فروش خودرو افزود: خودروهایی که تصادف می کنند چنانچه نیاز است که نیمه اتاق از چرخ های عقب به جلو و یا از چرخ های جلو به عقب تعویض شود حتما باید برای رعایت استانداردها، اتاق را به صورت کامل تعویض و مجوزهای لازم را از پلیس راهور ناجا دریافت کنند.

وی تصریح کرد: در صورتیکه این امر اجرایی نشده و مالک خودرو تنها نسبت به تعویض بخش صدمه دیده اقدام کند، پلیس در زمان تعویض پلاک مجوزی برای این خودروها صادر نمی کند.

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا، خاطرنشان کرد: خریداران خودرو پیش از پرداخت کامل وجه باید از دو تکه نبودن بدنه آن با مراجعه به مراکز تعویض پلاک اطمینان حاصل کنند تا با مشکلی در زمان شماره گذاری مواجه نشوند.

وی تاکید کرد: شهروندان از خرید و فروش خودرو بصورت وکالتی و مبایعه نامه ای و...، پرهیز کنند و صرفا در مراکز شماره گذاری نسبت به انجام معامله اقدام کنند تا خودرو سالم و بدون مشکلی خریداری کرده باشند. در این صورت پلاک و کارت و سند مالکیت بنام مالک جدید صادر و تحویل میشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج